Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1771 berichten • Pagina 16 van 89

Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Re: De Gouden Kooi 2011

Dit is slimme mensenmanipulatie, iedereen vind Tams nu zielig en stemt op haar. En tja Lilly werd duidelijk onderdrukt door Danique maar sinds die weg is... En wat is er allemaal met Joe aan de hand? Wordt-ie een bad guy :(
Afbeelding
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Leonie schreef:Dit is slimme mensenmanipulatie, iedereen vind Tams nu zielig en stemt op haar. En tja Lilly werd duidelijk onderdrukt door Danique maar sinds die weg is... En wat is er allemaal met Joe aan de hand? Wordt-ie een bad guy :(
Oeeh, Leonie is het niet eens met de updates :P
Joe wil Lilly denk ik alleen maar troosten, hij doet nog geen slechte dingen toch? ;p
Het pact van 4 (Scarlet, Darren, Melanie en Joe) lijkt alleen al wel uit elkaar te vallen! :o

EDIT: En de anderen natuurlijk: dankjewel! Leuke reacties allemaal! :D
Afbeelding
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot

Leonie schreef:Dit is slimme mensenmanipulatie, iedereen vind Tams nu zielig en stemt op haar. En tja Lilly werd duidelijk onderdrukt door Danique maar sinds die weg is... En wat is er allemaal met Joe aan de hand? Wordt-ie een bad guy :(
Ik denk dat dat niet helemaal waar is, doordat ze steeds gewonnen heeft zal nu niemand meer op haar stemmen. ;) Maar ik vind Joe een beetje vreemd.. :l
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:
Mikese

De poll doet nóg raarder dan anders dus ik hoop dat Nina hem vanavond nog online zet, in dat geval zal hij lopen tot morgenvroeg 10 uur, niet zo heel lang dus, maar normaal loopt een tweede stemming ook maar een uurtje. In de poll kun je kiezen uit Lilly, Jayden of Scarlet die alledrie maar 1 stem kregen.
Afbeelding
Mikese

Ik moet de stemming iets langer openhouden want er is weeer een gelijke stand. Om half 2 kijk ik weer!

EDIT: Als we om half 2 nog een gelijke stand hebben, zitten er voor het eerst 3 bewoners in de gevarenzone!

EDIT 2: De kandidaten hebben een PM. Zij hebben tot morgenmiddag 12 uur om hier op te reageren.
Afbeelding
Mikese

Haha het duurt altijd 1 dag na de publiekspoll voordat de echte up komt! Nu komt hij zelfs iets eerder dan binnen een dag als ik het goed gedaan heb! :)
Afbeelding
Mikese

4.4 De vierde eliminatieronde

Afbeelding
De bewoners namen plaats in de eliminatiekamer voor de vierde eliminatie. Tot nu toe was er slechts één bewoner geëlimineerd, Danique. Zou er vanavond weer iemand de villa verlaten? 'Beste bewoners,' begon de Stem zoals altijd, 'zo direct vertel ik hoeveel contactpunten jullie ontvangen hebben. Normaal zitten de twee kandidaten met de minste contactpunten in de gevarenzone, vandaag zijn dat er 3, omdat het publiek blijkbaar niet kon kiezen.'

Afbeelding
De bewoners zaten op het puntje van de bank. De kans was deze week namelijk groter dan anders dat ze in de gevarenzone zouden komen te zitten. Maar liefst één derde van de bewoners zou dat overkomen.
'Femke, deze week ontving jij de meeste contactpunten. Dit waren er maar liefst 38.
Melanie, jij volgt Femke op en ontving 20 contactpunten.
Darren, Joe, Tammie en ... Lee, jullie ontvingen 11 contacpunten.

Afbeelding
Voor Lilly, Jayden en Scarlet heb ik er maar 5, wat betekent dat de andere bewoners zo mogen stemmen wie van jullie 3 er op de rode stoel zal komen.' Voor Lilly was het niet nieuw. Ze zat voor maar liefst de derde keer in de gevarenzone. De laatste keer zat ze zelfs op de rode stoel, maar besloten de bewoners dat ze mocht blijven. Jayden en Scarlet zaten nog geen enkele keer in de gevarenzone.
'We gaan nu stemmen. Ik wil de overige zes kandidaten vragen op één van deze medebewoners te stemmen.
Lee, wie zie jij het liefst op de rode stoel?' 'Lilly.'
'Tammie wie zie jij het liefst op de rode stoel?' 'Ook Lilly.'
'Joe, wie zie jij het liefst op de rode stoel?' 'Jayden.'
'Femke, wie zie jij het liefst op de rode stoel?' 'Scarlet.'
'Lilly heeft nu twee stemmen tegen haar, Jayden en Scarlet slechts één. Als de volgende bewoner op Lilly stemt zal zij plaats moeten nemen op de rode stoel.
Melanie, wie zie jij het liefst op de rode stoel?' Melanie haalde diep adem evenals Lilly. Lilly wist dat ze niet de beste vriendinnen was met Melanie, maar ze had ook gehoor gekregen van haar ruzie met Scarlet deze week. Melanie ging verder ook niet veel om met Jayden, dus ze maakte een goede kans, toch? dacht ze bij haarzelf. 'Ik kies.. Lilly.'
'Lilly, jij mag plaats nemen op de rode stoel, maar ik wil ook nog graag weten op wie Darren heeft gestemd.' 'Ik koos ook voor Lilly,' zei hij.

Afbeelding
Lilly nam plaats op de rode stoel. Ze durfde geen inschatting te maken. Femke en Joe waren de enige twee medebewoners waarvan ze kon verwachten dat ze haar zouden laten blijven. Maar Femke had al eerder iemand keihard laten vallen en Joe had haar natuurlijk helemaal niet nodig met zijn andere vrienden in de villa.

'Lee, jij mag beginnen. Mag Lilly blijven?' 'Lilly, ik kan het best goed met je vinden de laatste dagen en ik vind echt dat je jezelf verbeterd hebt. Ik vind het ook goed dat je Tammie het drumstel gunde, maar je bent daarna toch erg door het lint gegaan. Om die fout moet ik je naar huis sturen. Sorry.'

'Tammie, mag Lilly blijven?' 'Nee,' zei ze onvriendelijk.

Lilly's hart bonsde keihard. Het was Joe's beurt. Zou ze mogen blijven? 'Joe, mag Lilly blijven?' 'Lilly, we hebben een slecht begin gehad in de villa, maar ik begin het net leuk met je vinden in de villa. Daarom laat ik je blijven.' Lilly geloofde haar oren niet! Ze mocht blijven! Daar zou Joe toch wel een goede verassing voor moeten krijgen straks.

'Gefeliciteerd, Lilly, jij mag in de villa blijven. Voor jou en de andere bewoners wil ik ook graag weten wat de laatste drie bewoners gestemd hadden. Femke, mocht Lilly blijven van jou?' 'Ja, natuurlijk!'

'Melanie, mocht Lilly van jou blijven?' 'Ik mag je niet, je hangt hier een beetje de hele dag de bitch uit en ik heb je nog nooit zien lachen. Ik was erg blij geweest als jij vanavond je koffer had gepakt.'

'Darren, tot slot, mocht Lilly van jou blijven?' 'Ik heb Lilly vorige week een kans gegeven, maar volgens mij is ze niet voldoende veranderd, daarom had ik haar naar huis gestuurd.'

'Je mag Femke en Joe erg dankbaar zijn Lilly. Je blijft namelijk sowieso nog een week langer.'
Afbeelding
Mikese

Sorry, mensen! Mijn laptop was kapot, dus ik weet niet helemaal zeker of de contactpunten kloppen, maar als het fout was word dat voor 6 uur aangepast. Net als alle info in de 1e post!

Was het een leuke up? (Wel wat kort, hè?) Verrast dat Lilly er nog is? Blij dat ze er nog is? Of..?
Afbeelding
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Phuh. Nog een week lang Lilly-tirannie (sorry voor het lid dat erachter zit, is niet persoonlijk). Ben benieuwd wat je nu weer voor ons in petto hebt, Mike!
Afbeelding
Refurb
Man met de buit Man met de buit

Tsja, ik vindt het een rare stemming.
Zo kan je tot Pasen 2013 nog mensen in de Gouden Kooi houden :P

Maar Lilly en Joe gaat het eerste stelletje worden lijkt mij. En hun kindje gaat Lil'Joe heten hahaa :lol
Afbeelding Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie