Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1771 berichten • Pagina 15 van 89

Gebruikersavatar
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
809
Lid geworden op:
ma 16 mei 2011, 14:23

Re: De Gouden Kooi 2011

Dat Femke niet kon stemmen heeft vast iets te maken met dat zij de enige was die contactpunten aan Lilly gaf, of zo :P

V Zoiets dacht ik ja :?

Laatst gewijzigd door Leonie op zo 26 jun 2011, 12:57, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Nona
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
928
Lid geworden op:
ma 20 sep 2010, 12:02

Re: De Gouden Kooi 2011

Maar dat zou toch niet uitmaken. Of misschoen wel. Iedereen zou Lilly wegsturen behalve femke. Destem had vast niet verwacht dat de jongens Lilly hier hielden.
Afbeelding
DIRECTIONER.
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2011

5.1 Hittegolf

Afbeelding
Het was een heerlijk warme dag geweest. Alle bewoners hadden lekker gezwommen. De vorige avond had Jayden besloten Lilly in het spel te houden, omdat Femke machteloos stond. 'Dankjewel Jayden,' zei ze, 'ik had niet verwacht dat je zo lief was.' Jayden glimlachte. 'Ik wil goed maken wat ik verkeerd gedaan heb.'

Afbeelding
Joe en Lilly lagen nog wel lekker van de warmte te genieten, want ondanks dat de zon al bijna onder was, was het toch nog ruim 20 graden. 'Ik ben blij dat je er nog bent, Lilly,' zei Joe. 'O ja? Waarom heb je me weggestemd dan?' vroeg ze. 'Ik.. ik.. moest het doen voor het team. Ik had met Scarlet afgesproken je weg te stemmen en Darren en Melanie zouden je ook wegstemmen, althans.. dat had ik verwacht. Het spijt me, Lilly.' Lilly zwom dichter naar Joe en gaf hem een kus op z'n wang. 'Geeft niks, ik pak je nog wel terug.'

Afbeelding
Femke was naar binnen gaan en zocht Lee op. Lee had een leuk idee, ze wou Femke de kunst van het drankjes mixen leren. Samen gingen ze naar de disco en Lee gooide een paar flessen door de lucht en gooide alles in één mixbeker. 'En als je nu hard en lang genoeg schudt, komt hier het perfecte drankje uit!' Femke lachte. 'Je hele hoofd wordt rood, Lee!'

Afbeelding
'Waarom heb je Tammie dan wel contactpunten gegeven en mij niet,' vroeg Darren verbaasd aan Scarlet. Hij had zichzelf eigenlijk beloofd het hier niet meer over te hebben, maar nu hij alleen met Scarlet was leek het hem niet erg om er naar te vragen. 'Ik moest een keuze maken, Darren,' begon ze, 'en ik heb met Tammie een betere band dan met jou.' Tammie en Scarlet gingen erg weinig met elkaar om in de villa, dus eigenlijk begreep Darren haar niet zo goed. 'Ok, ik vind het ok,' zei hij toen. Melanie had alles gehoord aan de andere kant van de deur en zwaaide hem open. 'Dat is onzin, Scarlet!' begon ze gelijk tegen Scarlet te roepen. 'Je gaat nooit met Tammie om, wij waren een team met z'n vieren, wij hadden elkaar die contactpunten moeten geven!' 'Sorry hoor, Melanie, maar ik had nog niet het idee dat wij al echt een team waren, ondanks dat we veel met elkaar omgaan en ik heb de contactpunten op mijn manier verdeeld.' 'Wij zijn ook geen team meer, Scarlet, wij zullen zorgen dat jij de villa gaat verlaten.' 'Weet waar jullie mee bezig zijn,' snauwde Scarlet naar Melanie en Darren en ze liep de masterbedroom uit.

Afbeelding
Tammie tikte nummer 1 in op de telefoon. 'Goedenavond, Tammie,' zei de Stem, 'wat wil je kwijt?' 'Ik wil graag een drumstel laten bezorgen, mag dat?' vroeg ze voorzichtig. 'Hierover zullen wij in beraad gaan, je hoort snel van me.'
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2011

Dat was weer een up. Even over het feit dat Femke niet mocht stemmen: Dit had absoluut nits met Lilly te maken. De Stem zou nooit het stemrecht van een bewoner afnemen omdat een andere bewoner dan misschien weggestemd wordt! Ik heb het goede anwtorod nog niet gelezen, dus jullie zitten nog niet goed! :(

EDIT: De poll is online tot dinsdag 19:00
Afbeelding
Gebruikersavatar
Luna
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
907
Lid geworden op:
do 19 mei 2011, 19:48

Re: De Gouden Kooi 2011

Nice update! (ik heb alles weer even bijgelezen, ik ben niet erg goed in dagboeken lezen op het forum...)
No offence tegenover diegene die achter Lilly zit, maar ik vind haar echt een kreng... :$
Ik hoop dat er ooit een stelletje komt :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2011

4.2 Nieuw geluid

Afbeelding
De Stem had de bewoners gevraagd na de lunch zich te verzamelen in de eliminatiekamer. Ze gingen zitten en kletsten met elkaar. Verassend genoeg was het onderwerp niet wat er zou gebeuren in de eliminatiekamer, maar ze bereidden een zwemfeest voor voor na de volgende eliminatieronde en iedereen was enthousiast. 'We moeten de parasollen uitklappen, buiten hapjes kunnen serveren..,' begon Scarlet. 'En drankjes!' riep Lilly. Toen onderbrak de Stem de vergadering van de bewoners. 'Beste bewoners,' begon de Stem, 'gisteravond had ik een telefoongesprek met Tammie.'

Afbeelding
'Ik wil graag een drumstel laten bezorgen, mag dat?'


Afbeelding
'Tammie wil erg graag een drumstel in de villa hebben om zich te vermaken. Ik heb haar gezegd hier over na te denken en dit heb ik gedaan. Tammie krijgt het drumstel, als de andere bewoners dit tenminste goed vinden. We gaan er nu over stemmen, de stemming hoeft niet unaniem te zijn, maar ik wil dat minstens vier mensen, dat is de helft, het goedkeuren. Succes.'

Afbeelding
'Scarlet, ik wil bij jou beginnen. Gun jij Tammie het drumstel?' 'Van mij mag ze het hebben, wie ben ik om het haar niet te gunnen?' Zachtjes zei Tammie: 'Yes!'

'Melanie, gun jij Tammie het drumstel?' 'Van mij mag je het hebben als jij het echt leuk vindt. Misschien dat wij er ook nog wat aan hebben.' 'Nog twee,' fluisterde Tammie.

'Jayden, gun jij Tammie het drumstel?' Tammie wist al zeker dat haar maatje in de villa het haar zou gunnen of... 'Tammie, ik snap dat jij je soms verveelt hier, ondanks dat we hier met negen mensen zijn, maar ik vind het toch raar dat je dan maar belt om een drumstel te laten bezorgen. Als ik bij elke keer dat ik me verveel iets ga bestellen staat het huis zo vol, dus stel je voor dat iedereen dat gaat doen, dat kan toch niet? Dit is de Gouden Kooi, dit is een spel en als jij je daar verder niet kan vermaken of het moeilijk vind hier te blijven dan moet je gaan. Maar ok, als jij het drumstel echt wilt zal ik het je niet onthouden en krijg je hem gewoon van mij.'

'Beste bewoners, nog één stem en dan zal het drumstel bezorgd worden. Joe, gun jij Tammie het drumstel?' 'Tammie, jij bent al het lievelingetje van de Gouden Kooi, je krijgt de meeste publieksstemmen en de meeste mensen kunnen het ook nog goed met jou vinden. Ik vind het dus belachelijk dat je je zo aanstelt en per se zo'n drumstel hier naar binnen wil slepen. Als het aan mij ligt krijg je hem dus niet.'

'Lilly, gun jij Tammie het drumstel?' 'Tammie, jij bent een bewoner die mij tot in het diepst van m'n hoofd, m'n hart en m'n hele lichaam irriteert. Maar als jij echt graag dat drumstel wilt en mij daardoor hopelijk minder in de weg zit, dan wil ik jou ook niet in de weg staan en wordt het drumstel dus bezorgd.'

Afbeelding
'Lilly je bent de beste!' riep Tammie die haar aardsvijandin in de armen vloog. 'Rustig, Tammie, stop,' riep Lilly die haar lachen eigenlijk ook niet in kon houden.

'Tammie, jij krijgt dus het drumstel, toch wil ik van de laatste drie nog graag weten of ze Tammie het drumstel gegund hadden.' Femke, Lee en Darren knikten alledrie, wat betekende dat Joe de enige bewoner in de villa was die Tammie het drumstel niet gunde.

Afbeelding
En aan het eind van de dag stond het drumstel van Tammie voor de deuren van de Gouden Kooi.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2011

4.3 This is your wake-up call by Tammie Lacona

Afbeelding
Die ochtend sliep iedereen nog heerlijk toen Lilly opeens rechtop in bed ging zitten. 'Waaat is dit?' zei ze hardop. Een bonsed geluid, klappend geluid klonk door de villa. 'Femke, word wakker, hoor je dat?' 'Nee ik hoor alleen de ezeltjes,' zei ze wazig. Lilly was even vergeten dat Femke een dromerig type was zodra ze in bed beland was. Ze was niet wakker te krijgen tot ze echt helemaal uitgeslapen was. 'Fijn, ik zoek het zelf wel uit,' zei ze en liep de trap op.

Afbeelding
Tammie drumde onschuldig door, niet wetende dat haar grootste nachtmerrie achter haar de trap op kwam. Toen Lilly door had dat het geluid van Tammie kwam knapte er onmiddelijk iets in haar hoofd.

Afbeelding
'WAT DOE JIJ IN GODSNAAM,' schreeuwde ze tegen Tammie. 'BEN JE WEL GOED BIJ JE HOOFD? HET IS NOG MAAR NET 7 UUR!' Tammie keek Lilly onschuldig aan. 'Euh.. sorry, ik dacht dat ik m'n drumstel wel even uit mocht proberen?' zei ze voorzichtig. 'Nee, nee, nee! Jij mag om 7 uur 's ochtends als iedereen slaapt niet je drumstel uitproberen. Heb jij dan geen hersens in dat rare hoofd van je?'

Afbeelding
'Femke,' zei Joe tegen de schone slaapster, 'Femke, moet je niet achter Lilly aan?' 'Nee,' zei ze dromerig, 'Femke is met de ezeltjes mee naar de blauwe heuvels.' Joe zuchtte. 'Wat is er?' vroeg Scarlet die ook uit bed was gekomen. 'Tammie zit op haar drumstel te rammen..' begon Joe. 'Ja, dat horen we allemaal,' zei Scarlet. 'En Lilly slaapt al slecht en die komt nu natuurlijk helemaal niet meer in slaap dus ik ben bang dat er boven oorlog gevoerd wordt. 'HEB JIJ DAN GEEN HERSENS IN DAT RARE HOOFD VAN JE?!' hoorde ze van boven komen. 'Ik ga er naartoe,' fluisterde Joe naar Scarlet om de rest niet wakker te maken, maar behalve Femke sliep niemand echt meer.

Afbeelding
Joe sprintte de trap op en zag dat Tammie al gestopt was met spelen, maar Lilly nog niet met schreeuwen. 'Lilly, rustig,' zei hij lief tegen haar. 'Ze is gestopt nu, laten we terug naar bed gaan. Dit is je stem toch echt niet waard?' 'Joe, ik heb zo'n spijt dat ik dat drumstel heb laten bezorgen, dat is de domste fout die ik had kunnen maken.' 'Nou en? Als jij er tegen had gestemd was het alsnog gekomen, maak je er niet druk om en ga terug naar bed.'

Afbeelding
'Als jij echt graag dat drumstel wilt en mij daardoor hopelijk minder in de weg zit, dan wil ik jou ook niet in de weg staan en wordt het drumstel dus bezorgd.'

Afbeelding
'Mijn naam is Lilly en als je niet doet wat ik zeg maak ik je dood!' zei Tammie die Lilly probeerde te imiteren (en irriteren).

Afbeelding
Lilly trok zich niets aan van de beledigingen van Tammie en omhelste Joe.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: De Gouden Kooi 2011

WHAHAHA, GENIAAAAALL. XDD
Ik had al zo'n gevoel, toen ik de update las van dat Tammie een drumstel wou dacht ik al, dat gaat alleen maar problemen opleveren, wel zielig voor Tammie, ze wordt alleen maar gehaat. Poeh, ben erg benieuwd!
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie