Savannah lag samen met Jonathan op bed, ze kwam met het idee om te verhuizen zodat Lily niet de hele tijd aan Tanedra dacht en ze het beter kon verwerken
Jonathan vond het wel een goed idee, maar waar zouden ze dan gaan wonen?
dus gingen ze op de computer kijken waar ze zouden kunnen wonen
daar zaten ze dan, zoekend naar een mooie plek om te wonen
ze hadden ene plek gevonden en riepen Lily en zeiden tegen haar dat ze gingen verhuizen naar Twinbrook
ze vertrokken meteen naar Twinbrook, daar gingen ze wonen
en hier stonden ze dan, voor hun nieuwe huis, waarin ze ook een rondleiding gingen geven
de voorkant van het huis
de keuken
de woonkamer
Lily haar slaapkamer
en de slaapkamer van haar ouders
ze stond voor de spiegel en bedacht zich: een nieuwe buurt een nieuwe look, dus gaf ze zichzelf een make-over
Lily droeg weer sinds vandaag lenzen, make-up en sieraden en ze had haar haar ook weer mooi gedaan
dit waren de kleren dit ze had gekozen om aan te trekken, een topje, die bij haar rok past met een legging eronder en niet te hoge hakken
Lily kwam de woonkamer binnen gelopen en werd meteen gecomplimenteerd met het feit dat ze er zo mooi uit zag
Lily begroette deze vrouw vriendelijk, en nodigde haar meteen uit om naar binnen te komen
ook deze man begroette Lily vriendelijk
en daar stond ik, ik stond daar honger te lijden, ik maakte daardoor best veel geluid en het was al 12 uur midden in de nacht
Lily kwam naar buiten omdat ze geluid hoorde, toen ze me zag staan, sprong ze letterlijk in mijn armen
toen Lily en ik elkaar hadden gezien, sprongen we elkaar in de armen en stonden daar wel een uur te knuffelen
met deze knuffel sluiten we de update, er komt vandaag misschien nog een update als ik zin heb
ik hoop dat jullie het een leuke update vonden
leuk
(nog update nog een update nog een update nog een update nog update nog een update
pleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeas)