Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

84 berichten • Pagina 2 van 5

Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: Why does my father hate me?

Nieuwe update...
----------------------------------

Afbeelding
Het was een wonder, maar het vuur in de kachel was nog steeds aan. Dus dat maakte Soraya maar snel uit. Marcel was jammer genoeg na dit ongeluk alweer aan het werk.
Afbeelding
Daarna plofte ze bij Amy op de bank neer. "Zo, hehe. Gelukkig heb je zo'n papa he? Die dat durft. Ik durfde dat niet hoor. Zo'n vuur uitblussen." Zij Soraya. Hier had ze geluk. Misschien vond Amy voor een keer haar vader eens aardig doen nu. "Ja, wel knap van papa." Antwoorde Amy. 'Niet dus. Nou, hij kan een fikkie uitblussen. Dat is aardig. Dat doet hij alleen maar omdat hij zijn huis niet kwijt wil.' Denkt ze.
Afbeelding
Dan voelt Soraya opeens een naar brandend gevoel. Ze rent naar de wc. Ze moet ovegeven. Gatver, vast iets verkeerds gegeten.
Afbeelding
"Mama, mama, wat is er? Ben je ziek? ga maar in bed liggen dan. Rusten helpt!" roept Amy terwijl ze naa binnen rent. "Nee lieverd, er is niks. Iets verkeerds gegeten denk ik."
Afbeelding
En voor één keer eet marcel eens mee aan tafel. Dat komt niet vaak voor. Vast om ze te troosten.
Afbeelding
Amy heeft en nieuwe hobby: schilderen. Ze is nu nog heel slecht, maar dat zal later wel beter worden.
Afbeelding
Soraya is de laatste tijd wel heel erg snel moe. Dus ligt ze eerder in bed dan haar dochter. Die is toch veel te druk met schilderen.
-----------------------
Next update hieronder.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: Why does my father hate me?

Next update. :d
----------------------------

Afbeelding
Soraya droomt er over. Maar ineens word ze wakker. Ze weet hoe dat emotionele gedoe, die missenlijkheid en dat snel moe zijn komt.. Ze moet haast wel zwanger zijn. Ze rent naar de badkamer en doet een zwangerschapstest. En het is positief! Soraya juicht.
Afbeelding
"Amy, Amy, dit moet je horen!"
Afbeelding
"Mmh?" mompelt Amy. "IK BEN ZWANGER!" Gilt Soraya van blijdschap. Dan stapt Amy naar haar moeder. "Gefeliciteerd mam! IK KRIJG EEN BROERTJE OF ZUSJE!" Zegt Amy. "Waarom lig jij nog niet in bed?" "Oja, sorry mam. Ik ga al. Weltrusten."
Afbeelding
Daarna rent ze naar beneden. "MARCEL MARCEL, Ik ben zwanger!" Gilt ze ook hier.
Afbeelding
"Goh, gefeliciteerd." Zegt Marcel nuchter. 'Nog zo'n rotkind, hopenlijk is deze niet zoals Amy.' Denk hij. "Marcel! we krijgen nog een kind." Zegt Soraya lichtjes vernedert. "Ja, dat snap ik ook wel! Ga nu weg jij, je stoort me."
------------------------
Hieronder meer.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: Why does my father hate me?

Jawel, er is nog meer hoor. Simsfreak. xd
-------------------------

Afbeelding
Snel maakt Amy haar schilderij af voor ze gaat slapen. Dit is ze dan. Hij werd verkocht voor wel 2 simdollar.
Afbeelding
Na dat ze heeft geslapen gaat ze een wangerschapsboek lezen. Die had ze nog van haar zwangerschap van Amy.
Afbeelding
Die ochtend ging ook Marcel eens iets anders doen: naar zijn werk.
Afbeelding
Amy ging naar school..
Afbeelding
Soraya zou thuis moeten blijven, maar ze ging naar de kuuroord.
Afbeelding
En 's middags kwam Amy thuis met een vriendje: Dimithri.
Afbeelding
Er was weer een verbouwing geweest. Er was nu een babykamer, ze hoopte zo op een meisje dat ze alles paars hebben gemaakt. En ze hebben de kamer van Amy uitgebreid.
Afbeelding
Ze speelde nog tot 's avonds laat met Dimithri.
-------------------------
Hieronder meer. ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: Why does my father hate me?

uuuuuuuu.. UPDATE!
-------------------------------

Afbeelding
Na negen maanden zwoegen met een baby in je buik..
Afbeelding
Was het eindelijk tijd om te bevallen. Amy en Marcel schreeuwde, het was bijna een wedstrijd 'wie het hardste schreeuwt'. Maar Soraya, zou die wedstrijd gewonnen hebben.
Afbeelding
Soraya en Marcel renden het ziekenhuis in..
Afbeelding
En ze kwamen uit het ziekenhuis met hun nieuwe dochter:
Myrthe Mundal. Klinkt goed toch? Amy en Myrthe?
Afbeelding
En die arme Amy, die stond daar de hele nacht te wachten voor het raam. Totdat haar ouders eindelijk thuis zouden komen met haar nieuwe broertje of zusje.
Afbeelding
En eindelijk, na 2 uur (voor Amy ongeveer 2 jaar..) kwamen haar ouders thuis met Myrthe.
Afbeelding
"Papa, mama! Is het een meisje? Aah, wat lief. Ik ben jou grote zus Amy." Ze trok gekke bekken naar Myrthe. "Ze heet Myrthe." "Ooh, hallo Myrthe."
Afbeelding
Die avond stond Amy nog lang bij het wiegje van Myrthe. Ze was zo blij met haar nieuwe Zusje. "Amy, ga je naar bed? Myrthe moet genoeg rusten." Zij Soraya. Amy knikte. Die nacht had ze een hele mooie droom. Iedereen trouwens. En zelfs.. Zélfs Marcel was wel een heel klein beetje blij met Myrthe.
----------------------
Einde update.
Waarom reageert er nooit eens iemand, behalven Simsfreak? :(
Afbeelding
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Why does my father hate me?

ik vind het een super verhaal

en dat laatste heb ik ook er reageert nooit iemand en dan voel ik me ondergewaardeerd en daarom doe ik hetzelfde verhaal ook op een andere site :laugh

misschien kunnen ze niet tegen jou geniale verhaal kunst op dat ze niks durven te posten omdat het zo geweldig is
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: Why does my father hate me?

Nieuwe update.. <3
--------------------------------------

Afbeelding
Die ochtend toen Soraya wakker werd, gedoucht had, en was aan gekleed liep ze meteen naar Myrthe. Myrthe was aan het huilen en Soraya wilde niet dat Amy wakker werd. Dus gaf ze Myrthe de fles.
Afbeelding
"Ooh, kleine Myrthe. Wat ben ik blij dat jij er bent! Eindelijk uit mijn buik." Fluisterde ze naar Myrthe. Ze nam haar stevig in haar armen.
Afbeelding
Daarna legde ze Myrthe terug en maakte een ontbijtje klaar. Amy at haar boterham onderweg op. En Marcel ook.
Afbeelding
Soraya was al tijden niet buiten geweest en vond het wel eens tijd om weer eens de stad in te gaan. Hier kon ze genieten van de natuur.
Afbeelding
Ze had een oppas ingehuurd de goedkoopste, ookal hadden ze super veel geld.
Afbeelding
Ondertussen werd bij alle vrienden en familie dit kaartje rond gestuurd. Soraya had het die ochtend zo in elkaar gezet met een expert.
Afbeelding
Toen Soraya thuis was vulde ze de vissenkom op Marcel's kantoor. Dan had Marcel ook eens iets anders om te doen.
Afbeelding
Daarna waste ze haar handen natuurlijk.
Afbeelding
En terwijl Soraya haar handen waste kwamen Marcel en Amy thuis.
Afbeelding
"SCHAT IK HEB WEER PROMOTIE!" Bulderde marcel. "Gefeliciteerd pap." Zij Amy toen ze Marcel passerde. Snel holde ze naar boven voordat Marcel weer boos werd.. In plaats daarvan zij hij: "Dankje, Amy." Weer iets wat weinig voor kwam. Toen kwam Soraya de badkamer uit. "Wat goed lieverd. Nu kunnen we weer verbouwen!" Riep Soraya. "Nee, deze keer niet."
Afbeelding
En zoals ik al zij.. Amy begon aan haar huiswerk.
Afbeelding
Meteen na de felicitatie ging Marcel weer weg. Hij moest naar een vergadering.
Afbeelding
Soraya liep naar boven, Amy's kamer in. "Amy, zullen we zo de taart klaarzetten?" Vroeg ze. "Jahoor, maar eerst maak ik dit schilderij af." Antwoorde Amy. "Mooi schilderij. Ik blijf wel even kijken."
Afbeelding
Dat deed Soraya. Maar veel tijd had ze niet..
Afbeelding
Myrthe was alweer aan het huilen. Ze had een poepbroek. Dit was dus het enige nadeel aan baby's..
Afbeelding
Snel zetten Soraya en Amy de tafel klaar met het tafelkleed. Daarna zette Amy de taart erop. En toen die net klaar stond kwam Marcel binnen. "Zozo, moet ik de kaarsjes uitblazen?" Vroeg marcel vrolijk. Amy knikte heftig. "Nou, mijn laatste moment als 49 jarige.." Daarna blaaste Marcel de kaarsjes uit.. Meteen voelde hij de tinteling in zijn tenen.
Afbeelding
"Wooho pap, zet hem op!" Gilde Amy. "Je kan het Marcel!" riep Soraya. En toen sprong Marcel de lucht in..
Afbeelding
..En kwam neer met grijs haar. "Ieuw.. Grijs, nouja. Ik kan er mee leven."
Afbeelding
Snel liep Marcel naar boven om zijn oude kleren aan te trekken. Ze paste gelukkig nog. Toen ze de taart op hadden gingen ze allemaal naar bed. Óók Marcel.
Afbeelding
Dit was het cadeau van Amy en Soraya, voor Marcel. Zij reactie, écht Marcel: "Vinden jullie dat ik dik ben ofzo? Jeetje. Wat flauw."
Afbeelding
3 jaar en 1 promotie verder was het ook tijd om op te groeien voor Myrthe. Amy en Marcel konden er helaas niet bij zijn.
Afbeelding
Zo zag ze er uit toen ze opgroeide..
Afbeelding
..En zo na haar make-over.
Afbeelding
"Wat ben je toch lief. Kleine Myrthe." Zij Soraya. Ze knuffelde Myrthe stevig. Ze is net zo mooi als Amy was als peuter. "Milte lief?" Zij Myrthe.
Afbeelding
"Ja, Myrthe heel lief. Wil je een flesje Myrthe?" Vroeg Soraya. "Fjes!" Riep Myrthe. Soraya zette Myrthe op de grond en gaf haar een flesje. "Alsjeblieft Myrthe."
Afbeelding
Als Marcel niet wilde trainen, dan deed Soraya het wel. Ze wilde wel een paar kilotjes kwijt, na haar bevalling was ze toch wel iets aangekomen.
Afbeelding
Na dat Myrthe haar flesje op had ging ze spelen.
* Deze foto is écht schattig he?
Afbeelding
Amy kwam thuis. Ze had Dimithri weer mee genomen naar huis. Ze waren beste vrienden. Aloewel.. Amy was wel een heel klein beetje verliefd. Maar dat zij ze natuurlijk niet.
Afbeelding
"Kijk, en dit is Myrthe.." Zij Amy terwijl ze de deur open gooide en naar binnen stapte. "Zozo, grote baby zeg!" Lachte Dimithri. "Ze.. Ze is opgegroeid! Wat leuk." Amy rende naar Myrthe toe en ging voor haar zitten. "Hallo Myrthe. Ik ben je grote zus, Amy, maar dat wist je natuurlijk al! Wat zie je er leuk en schattig uit!" Zij Amy. "Amie! Amie!" Riep Myrthe. "Hoor je dat? Ze kan bijna Amy zeggen! Ze zegt bijna Amy.
Afbeelding
Soraya zuchte toen ze van de loopband afstapte. Wat had ze toch een goed leven. Twee lieve dochters, een man die heel hard voor zijn geld werkt..Haar gedachten werden verstoord door Amy die binnen kwam rennen. "Mam, mam, Myrthe kan Amy zeggen!"
-------------------------------
Einde update. En wat vonden jullie ervan?:D

Ps. * = iets wat niet bij het verhaal hoort.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: Why does my father hate me?

Dat heb ik zelf verzonnen hoor.
Ik hoop trouwens dat Marcel zijn levenswens nog kan halen, en dat hij kan zien dat Amy volwassen word. Myrthe zal hij waarschijnlijk niet redden? Jawel.. Hoop ik.
Even afwachten dus.

xx Anna.
ps. Dankuu. Voor de reacties. :love
Afbeelding
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: Why does my father hate me?

Updaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!
------------------------------

Afbeelding
Soraya liep Myrthe's kamer binnen en tilde Myrthe op. "Ooh, kan jij al Amy zeggen? Dat is knap!" "Amie! Amie!" Gilt Myrthe vrolijk.
Afbeelding
"Moet Myrthe maar weer op het potje?" Vraagt Soraya daarna. "Poje, Pojeeeee!"
Afbeelding
Ondertussen maakt Amy haar huiswerk in Myrthe's kamer. Ze heeft echt een lief zusje. Amy vraagt zich wel af, of ze haar vader wel eens gezien heeft.
Afbeelding
"Kom, Amy. We gaan eten." Zegt Soraya als Myrthe van het potje af is. Ze legt Myrthe in de wieg. Daarna lopen Amy en Soraya naar beneden en eten hun tosti.
Afbeelding
"Lekker mam, hoe heette het okalweer?" Vraagt Amy. "Tosti." "Ooh, oke. Hopenlijk eten we dat nog eens." zegt Amy. Daarna rent ze naar boven en gaat ze verder met een nieuw schilderij.
Afbeelding
En Soraya leert Myrthe lopen. "Op je voetjes. Stapje, stapje, stapje."
Afbeelding
"Kom maar naar mama toe!" "Nana!"
Afbeelding
"Zo. Nu even een lekker hapje." Zegt Soraya en ze geeft Myrthe een bord pap. Maar Myrthe moet het niet en gooit het bord op de grond. "Myrthe!" Roept Soraya verontwaardigt.
Afbeelding
Ze boent de hele kinderstoel. 'Kinderen, soms zijn ze écht niet te begrijpen.' denkt ze.
Afbeelding
Dan leert ze Myrthe maar praten. "Krant. Met de RRR." "Kjant!" "Nee, Krant." "Kgrant!" Roept Myrthe enthousiast.
Afbeelding
Amy heeft haar schilderij af, en heeft het een plekje in de gang gegeven.
Afbeelding
Als Amy vind dat hij eindelijk recht hangt loopt ze Myrthe's kamer weer in. "Mama!" Zegt Soraya. "Mana!" "Mam, je moet zo even in de gang kijken. Ik ga naar school. Tot vanmiddag." Zegt Amy een beetje verdrietig. Niemand heeft haar gefeliciteerd.
Afbeelding
"Zo, zeg nog eens Mama?" "Mama!" "Goedzo Myrthe! En nu ga je een plasje doen op het.." ".. Potjeeee!"
Afbeelding
Soraya zet Myrthe op het potje. Myrthe doet keurig een plasje. "Tadaa!" Roept ze. "Goedzo Myrthe!"
Afbeelding
"Ga maar spelen." Zegt Soraya tegen Myrthe. Dat doet Myrthe. Soraya loopt naar beneden en pakt haar mobiel tevoorschijn. "Hallo, met Soraya. Je bent uitgenodigs voor het verjaardagsfeestje van Amy. Om 4 uur. Tot dan!" Zegt Soraya telkens als ze iemand belt. Ze laat andere mensen niet eens praten want ze moet nog naar de stad om een tafelkleed, ballonnen en een taart te kopen.
Afbeelding
En om 3 uur komt Marcel thuis. Met een glimlach op zijn gezicht: Hij heeft promotie en daarbij zijn levenswens behaald.
Afbeelding
Dan rent Amy naar binnen. "Ik ben jarig!" Gilt ze vrolijk. Ze rent meteen naar de taart. Ze doet een wens. Wat ze wenst dat zegt ze niet hardop. Dit wenst ze: "Ik wens dat ik verkering krijg met dimithri."
Afbeelding
"Komop Amy, je kan het!" Schreeuwt Dimithri. De rest natuurlijk ook, maar daar let Amy niet erg op. Amy voelt tintelingen in haar tenen en dan springt ze de lucht in.
Afbeelding
Ze komt neer als een tiener. "Zo, wat een grote handen!" Lacht ze. "Gefeliciteerd Amy!" Roept iedereen door elkaar. Dimithri komt naar voren en geeft Amy een hand. Amy is een stuk groter dan Dimithri nu.
Afbeelding
Iedereen pakt een stuk taart en gaat binnen of buiten aan tafel zitten. "Lekkere taart mam." "Dankje." Antwoord Soraya.
Afbeelding
Als Amy haar taart op heeft holt ze naar boven voor een make-over. Dit is haar resultaat.
Afbeelding
Haar cadeau? Deze boekenkast! Nee, grapje. Het cadeau is wat er achter zit..
Afbeelding
.. En dit zit er achter. Een kamer, helemaal privé en geheim. Voor als ze.. Een vriendje heeft bijvoorbeeld.
Afbeelding
Amy loopt naar Myrthe toe, die zat beneden toe te kijken. Ze geeft haar een knuffel. Eindelijk is ze groot genoeg om Myrthe op te tillen.
Afbeelding
"Stapje, stapje." Zegt Amy. Ze probeert Myrthe te leren lopen en dat lukt aardig.
Afbeelding
Marcel gaat alweer aan het werk. Nu hij er toch bijna is, wil hij de top van zijn carriére wel halen.
Afbeelding
Dat was ik vergeten te vertellen. Soraya heeft haar levens wens ook al behaald; 'Een familiekapitaal van 50.000 simdollars hebben'. Dat redden ze natuurlijk makkenlijk met de baan van marcel. Soraya had genoeg punten behaald voor een teleportatieplatform.
Afbeelding
Meteen toen hij aankwam gebruikte ze hem. Naar..
Afbeelding
De boekenwinkel. Het werd weer eens tijd om een boek te lezen.
Afbeelding
En die avond had ze daar ruim de tijd voor. Amy was toch nog met Myrthe aan het oefenen.
-----------------------
En de update, ik was vergeten te zeggen: Myrthe kan inmiddels lopen & praten! Bedankt voor het lezen.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie