Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1771 berichten • Pagina 77 van 89

Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Re: De Gouden Kooi 2011

32.4 De tweeëndertigste eliminatieronde

Afbeelding
'Welkom, bewoners,' begon de Stem zoals in elke eliminatieronde. 'Vorige week kregen jullie het voor elkaar om Ginger weg te krijgen en bleven julllie met z'n vieren over.' Darren keek wat sip. Hij miste zijn vriendinnetje. 'Lukt het jullie deze week weer om iemand weg te stemmen, dan beginnen we volgende week aan de finale. Lukt het niet, dan gaan we gewoon elke week door met de reguliere eliminatieronden tot de volgende van jullie vertrokken is. Ik begin nu met de contactpunten.' Iedereen keek geschrokken. Nu ze nog maar met z'n vieren over waren was alles natuurlijk extra spannend. Zou iedereen nog wel te vertrouwen zijn nu de finale zo dichtbij was en ze het miljoen bijna konden voelen?

'Darren,' begon de Stem, wat ook bijna wekelijks gebeurde, 'jij staat deze week niet bovenaan met het aantal publieksstemmen.' Darren schrok even, hij was namelijk gewend dat zijn naam als eerst werd genoemd, gevolgd door felicitaties en een hoopje contactpunten. 'Degene die ik deze week mag feliciteren is Sharon. Jij krijgt maar liefst 36 contactpunten. Gefeliciteerd.' De ogen van Sharon begonnen te glinsteren. Ze was erg trots op haarzelf, want eigenlijk had ze de moed al opgegeven dat ze ooit zou winnen van Darren, Melanie en Joe.

'De tweede plek is voor Melanie. Jij krijgt 24 contactpunten.' Iedereen leek verbaasd. Was de Stem Darren niet gewoon vergeten? Of zat hij nu echt in de gevarenzone.

'Darren, jij krijgt 22 contactpunten en Joe, jij 18. Samen zitten jullie in de gevarenzone.'

Afbeelding
'Deze week is er wederom maar één iemand die over jullie lot kan gaan. Melanie heeft Sharon namelijk een blocker ontvangen.' Joe zuchtte diep. Hij moest dus sowieso op de rode stoel.

'Melanie, zie jij liever Darren of liever Joe op de rode stoel?' 'Ik kies natuurlijk Joe.' 'Dan mag je plaats nemen op de rode stoel, Joe.

Afbeelding
'Melanie, jij bent nu ook de enige die mag stemmen. Jouw stem is dus hoe dan ook unaniem. Moet Joe naar huis of mag hij blijven?' 'Joe.. Vanaf week 1 zitten wij hier al en jij verdient het natuurlijk honderden malen meer dan Sharon om in de finale te staan. Echter.. ik wil ook naar de finale en Sharon heeft deze week ineens erg veel steun van het publiek gekregen waardoor ik haar niet weg kan sturen. Ik zou een week kunnen wachten, aangezien ik nog genoeg contactpunten heb om de volgende keer weer kandidaten te blocken, maar heb ik daar nog wel een reden voor. Zoals wij eerder met elkaar omgingen vond ik erg leuk. Dan had ik je zeker niet naar huis gestuurd. Maar je bent veranderd. Je hebt Lilly, mijn vriendin, meerdere malen bedrogen in de villa.' Joe begon te lachen. 'Wat?' vroeg Melanie. 'Je vriendin? Jij begon mij te zoenen op bed, de vriend van jouw goede vriendin. Ik denk niet dat jij je nog zo mag noemen, Mel.' 'Idem dito. Jij mag je vast ook niet meer haar vriend noemen. Mag ik m'n verhaal afmaken?' 'Je gaat je gang maar,' zei Joe. 'Mijn respect naar jou toe is erg gedaald in het verloop van het spel. Natuurlijk ben ik me gaan irriteren aan dingetjes, maar dat had ik bij iedereen. Ik zit hier immers toch al precies 224 dagen. Ik had al nagedacht over dit scenario en ik blijf bij wat ik bedacht had, de voor- en nadelen overwogen, en daar is uit gekomen dat ik je naar huis wil sturen.'

'Joe, jij hebt de finale net nie gehaald. Je mag je spullen pakken en moet vertrekken.'

Afbeelding
'Het zij zo, jongens,' zei Joe. 'Helaas. Ik had je de finale wel gegund,' zei Darren, 'ik had jullie allemaal de finale wel gegund.' 'Ik heb een bijzondere tijd hier gehad,' zie Joe, 'ik ben ook wel blij dat ik weer even naar huis mag. Jammer dat ik m'n miljoen niet mee kan nemen,' zei hij lachend. 'Goed gespeeld, hoor, Joe,' zei Sharon en ze omhelsde haar 'partner in crime'. 'Dan ga ik m'n spullen maar pakken en zie ik jullie zo bij de poort?' vroeg Joe. Sharon en Darren knikten. Melanie zei niets.
'Melanie, Darren, Sharon, jullie mogen nog even hier blijven en plaats nemen op de bank,' zei de Stem.

Afbeelding
'Melanie, Darren en Sharon. Jullie zijn de finalisten van de Gouden Kooi en maken kans op een miljoen. Hoe dat in z'n werk gaat horen jullie over precies een week. Vrijdagavond zullen jullie vertrekken naar een hotel en dan word hier de finale voorbereid. Ik wens jullie veel succes en plezier in jullie laatste week als bewoners van de Gouden Kooi.'

Laatst gewijzigd door Mikese op do 10 nov 2011, 18:52, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Spannend ;o
Ben echt benieuwd naar de finale ;o
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Oh, wow, ook dit had ik niet verwacht! De finale, ik stik echt van nieuwsgierigheid, hahaha. Ga je het in meerdere ups doen? (:
Afbeelding
Mikese

Dank jullie! Maar de finale word 1 up! Wel een heeeeele lange!

Mijn voorspelling voor de finale was een tijdje geleden nog: Brookelle, Femke & Joe. Niks goed dus.. Ik vind het erg jammer dat Joe eruit is, hij was al vanaf het begin, stemde altijd netjes enzo. Er zit trouwens ook een heeel leuk forumlid achter die volgens mij niet blij is als hij hoort dat hij er uit ligt!

Eerste posts zijn weer up-to-date! Contactpunten staan bij iedereen doorgestreept trouwens want deze zijn niet meer te gebruiken. Ook is er deze week geen poll! De laatste poll was dus ook echt de euh.. tsja, laatste poll!

De finale is volgende week dinsdag te zien!
Afbeelding
Mikese

33.1 Harmonie

Afbeelding
Darren was net opgestaan en ook Sharon opende haar ogen. Toen ze echt wakker was kreeg ze een glimlach op haar gezicht en keek tevreden rond. Ze stapte uit bed en rende naar de andere twee met haar kussen in haar handen. 'WE ZITTEN IN DE FINALE, JONGENS!' riep ze enthousiast en ze mepte Melanie met haar kussen in haar gezicht. Melanie schrok zich eerst dood en begon daarna keihard te lachen. Ze greep haar kussen en probeerde Sharon goed te raken, maar Sharon deelde de tweede mep al uit. 'Darren, help me!' riep Melanie terwijl ze gierde van het lachen.

Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding
De drie finalisten maakten zich klaar voor een nieuwe dag van de laatste week in de villa. De sfeer was erg goed en losjes. Eerder heerste er nog veel spanning omdat ze elkaar naar huis moesten sturen om verder in het spel te komen. Nu was dat niet meer het geval en dat was te merken..

Afbeelding
'Heerlijk dagje,' zei Sharon aan het ontbijt. Darren en Melanie knikten. Ze genoten alle drie van de lekkere wafels en verzonnen samen al vast plannen voor de rest voor de dag. 'Op een relaxte week!' zei Melanie.
Afbeelding
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Idd ;o
Ws omdat je meteen gaat denken dat het iemand is die heel actief is, en tjaa.. qua posten is het niet zo toch? ;'p
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie