Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1771 berichten • Pagina 64 van 89

Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Re: De Gouden Kooi 2011

Jeetje, Darren heeft al weer zo'n flinke voorsprong. Blijf me erom verbazen. (sorry voor mijn weinige gehyper in dit topic, I have been busy). Anyhow, de ups zijn echt geweeeeldig! (en zie ik daar Ginger een crush krijgen voor mijn heer?) En ik vind het ook geweldig dat je niet hebt opgegeven en juist het oorspronkelijke plan voorzet: makes you quite a hero :)
Afbeelding
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Dankje allemaal!
Bedankt voor je compliment, Leonie!
En als Darren en Ginger een stel worden, Sharon en Joe, wat gebeurt er dan met Melanie en Jakosh? 8-)
Afbeelding
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

^
Hee faal, dat heb ik ook gedaan xD

Maar het zou best vaag zijn als iedereen dan een 'relatie' gaat krijgen :l
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Mikese

27.2 De volgende ochtend

Afbeelding
'Ik denk dat ik weer terug moet naar de masterbedroom,' zei Joe. 'Is het daar niet wat laat voor? Misschien hebben de anderen wel gemerkt dat je bij mij in bed hebt geslapen.' 'Ik denk het niet, en dan zou ook beter zijn.' 'Ok,' antwoordde Sharon, 'ga dan maar snel, dan ga ik ook weer slapen.'

Afbeelding
Voorzichtig liep Joe in alle vroegte de trap op. Hij kon zien dat Melanie en Jakosh in de blauwe bedden lagen, Ginger en Darren zouden dus in de andere bedden liggen. Zij hadden hem dus misschien wel met Sharon kunnen zien. Ach, ze zullen er wel niet op gelet hebben na hun feestje, dacht Joe. Hij had gelijk, niemand had gezien dat zij samen in bed lagen. Toen Joe's voetstappen boven te horen waren en dus niet meer op de trap opende Melanie voorzichtig één oog. 'Klootzak,' fluisterde ze.

Afbeelding
Iets later die ochtend nam Melanie Darren mee naar buiten. Ze gingen bij het zwembad zitten. 'Het was leuk gister, hè?' zei Darren. 'Zeker, voor de andere twee ook.' 'Joe bedoel je? En Sharon? Ik vraag me eigenlijk ook wel af waar ze waren en wat ze de hele avond hebben gedaan.' 'Dat wil je niet weten, Dar,' antwoordde Melanie. Darren keek zijn vriendin vragend aan. 'Ze hebben de hele avond samen in bed gelegen. Beneden. Joe is vanmorgen rond 7 uur weer naar de masterbedroom gevlucht. Hoe kan hij dit Lilly aan doen? Eerst met Cassidy, nu alweer met Sharon.' 'En met jou,' merkte Darren op. 'Ach, dat was niets,' antwoordde Melanie geïrriteerd. 'Ik denk dat je niet zo'n medelijden hebt met Lilly, maar meer met jezelf.' 'Dat is belachelijk!' riep Melanie. Darren antwoordde niet en even bleef het daarom stil. 'Misschien heb je ook wel gelijk,' zei Melanie zachtjes. 'I kzit er zo doorheen. Dit spel put me zó uit. Het mag van mij snel afgelopen zijn..'
Afbeelding
Mikese

27.3 De zevenentwintigste eliminatieronde

Afbeelding
De bewoners verzamelden zich samen in de eliminatiekamer. 'Welkom bij de eliminatieronde van deze week, bewoners,' zei de Stem. 'Het publiek heeft zijn voorkeur weer laten blijken en op basis daarvan kan ik de contactpunten weer uitdelen en jullie vertellen wie er helaas in de gevarenzone zitten.'

'Darren, het wordt een beetje standaar, maar het publiek heeft weer voro jou gekozen deze week. Je ontvangt 28 contactpunten.

Melanie en Ginger, jullie krijgen er beiden 20.

Sharon, jij krijgt 16 contactpunten en dat betekent dat Joe, die er 14 krijgt en Jakosh, die er 2 krijgt weer in de gevarenzone zitten.' Joe zuchtte diep. Hier zat hij dus echt niet op te wachten, de tweede keer op rij al!

Afbeelding
'Darren, jij mag van start gaan. Wie zie je liever op de rode stoel?' 'Jakosh, omdat ik meer met Joe heb dan met Jakosh.'

'Sharon, wie zie jij liever op de rode stoel? Jakosh of Joe?' Joe hoopte dat hij Sharon naar zijn kant had gehaald na hun nacht, maar dan zou iedereen vermoeden dat er iets aan de hand zou zijn. Wat zou ze doen? 'Ik kies nog steeds voor Jakosh,' zei ze en poeslief knikte ze naar Jakosh.

'Ginger, wie zie jij liever op de rode stoel? Jakosh of Joe?' 'Ik kies dan toch voor Joe.'

'Melanie, tot slot, wie zie jij het liefst op de rode stoel.' 'Jakosh.'

'Dat is een gelijke stand, maar aangezien Joe vaker op de rode stoel heeft gezeten dan Jakosh, moet hij dat nu ook weer. Neem plaats, Joe.' 'Joe stond op. Hij had geen idee wat hem te wachten stond. Als Melanie zou weten wat hij gedaan had zou hij hem vast wegstemmen. Ginger kon hij niet peilen, maar van Sharon en Darren verwachtte hij dat ze hem niet in de steek zouden laten. Maar verwachtingen kwamen zelden uit in de villa..

Afbeelding
Joe ging op de rode stoel zitten. De zenuwen gierden door zijn lijf. Wat als hij vanavond moest vertrekken? Dat zou toch oneerlijk zijn? Hij en Melanie hadden hier immers vanaf het begin gezeten. En hij was de enige die de villa nog nooit verlaten had! Al 27 weken leefde hij binnen het grote, gouden hekwerk.

'Darren, stuur jij Joe naar huis of mag hij blijven?' 'Ik heb hier niet lang over na moeten denken. Wij zijn hier vanaf het eerste uur met z'n drieën en ik hoop ook dat de finale bestaat uit ons drie.' Hij doelde duidelijk op zichzelf, Joe en Melanie. Een gevaarlijke uitspraak, zeker in de buurt van Jakosh, Ginger en Sharon..

'Sharon, Joe mag blijven, maar wat had jij gestemd?' 'Ik had hem naar huis gestuurd, puur omdat er iemand weg moet.'

'Ginger, wat had jij gedaan? Had je hem naar huis gestuurd of had je hem laten blijven?' 'Ik vrees voor mijn positie in het huis, en Darren heeft net bevestigd wat ik al dacht. De eerste bewoners van deze villa willen maar wat graag die finale delen met elkaar en daarom had ik hem zeker weggestuurd. Ik laat die finale niet zo voor mijn neus wegkapen, sorry.'

'Melanie, wat had jij gedaan? Had je Joe ook naar huis gestuurd of had je hem laten blijven?' Melanie zuchtte. Wat moest ze nu zeggen? Ik stuur je naar huis, omdat je het met Sharon hebt gedaan? Dan kon ze de helft van de ex-bewoonsters wel hekelen. 'Ik zou hem laten blijven,' zei ze zachtjes.

'Gefeliciteerd, Joe, jij blijft nog minstens een week in de villa.' Joe haalde opgelucht adem.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie