Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1771 berichten • Pagina 62 van 89

Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Re: De Gouden Kooi 2011

Dankje!
Ze zijn 'ergens' in Sunset Valley. De Gouden Kooi stond eerst in Neverglade en daar ga ik hem straks ook weer inzetten! Tot die tijd zitten ze lekker in Sunset Valley haha.
Afbeelding
Mikese

Als jullie het goed vinden komt de up verderop in de week en maak ik vandaag het huis af! Ik hoop dat de poll zometeen ook online kan komen en dan zijn we weer helemaal back! :)
Afbeelding
nonnieven1
Man met de buit Man met de buit

^ Melanie zit er ook vanaf het begin in n.n

Geweldig dat het toch nog doorgaat! Dit is één van de enige dagboeken die ik actief volg x'D
Afbeelding Afbeelding
Noem me Manon =)
Nona
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Echt super dat je door gaat! En wat betreft de personages: die heb je echt goed gedaan hoor! Ik zie het verschil niet eens... Ook goed opgelost zo, met dat kamperen! Kan niet wachten tot volgende upp!
Afbeelding
DIRECTIONER.
Mikese

26.2 Open lucht

Afbeelding
Ginger porde wat in het kampvuur dat ze net zelf weer had aangestoken. Ze was als eerste uit de tent gekropen, niet zo gek dat ze de enige was die al buiten was want het was nog niet erg warm en zeker nog niet erg laat. Het kon Ginger niet schelen.. Ze verveelde zich hier in de vrije natuur, er was zo weinig te doen en haar medebewoners waren zo.. zo anders. Sharon en Jakosh deden best aardig, maar ze vermoedde dat daar wat achter zat. Melanie en Joe keken niet echt naar haar om en dan was er nog Darren.. tsja.. Darren.

Afbeelding
Achter Ginger klonk een hoop gerommel en het geluid van een ritssluiting die geopend werd klonk in het stille bos. Ginger keek niet om. Er werd een stoel uitgeklapt en ook bij het vuur gezet. 'Goeiemorgen, Ginger,' zei Darren. Ginger schrok. 'Schrik niet, ik ben het maar,' zei Darren. 'Ja, euh.. sorry, ik was in..' 'Gedachten,' zei Darren die precies wist wat ze wou zeggen. 'Ik ken het, ik heb het zo vaak, vooral nu ik in de Gouden Kooi zit.. of in een bos wat ze de Gouden Kooi noemen,' grapte Darren. Ginger lachte. Even was het stil, maar toen vroeg Darren: 'Is er wat?' 'Nee,' antwoordde Ginger zachtjes, 'niet echt.' 'Niet echt? Als je ergens mee zit mag je het zeggen, hoor, maar het hoeft natuurlijk niet.' Ginger zuchtte en besloot te vertellen wat haar dwars zat. Darren zorgde er namelijk voor dat ze zich op haar gemak voelde. 'Ik.. ik weet niet of ik in dit spel pas. Ik ben niet net als jullie.. of nouja, net als die anderen.' 'Ik ook niet..' zei Darren zachtjes, hij wist precies wat ze bedoelde. 'Ik hou niet van het achterbakse spelletje, het geroddel, het gepest, ik hou me daar zo veel mogelijk buiten.' 'Maar hoe kun je het spel dan spelen?' Darren lachte. 'Dat heeft Melanie me geleerd.. We zitten toch in de Gouden Kooi dus we kunnen niet steeds iedereen maar bij ons houden. Ik stem dus best veel mensen weg als ik de kans krijg, maar ik verlaag met niet tot de pesterijtjes en achterbakse spelletjes.' Op Gingers gezicht verscheen een glimlach. 'Eureka! Dat is het! Dit had ik nodig!' riep ze. Darren lachte, 'Niet zo hard, Ginger, de anderen slapen nog!'

Afbeelding
Sharon en Jakosh hadden een rustig plekje op de berg gevonden. Sharon liep, in tegenstelling tot haar medebewoners, al dagen in haar chique outfit met hakjes. Ze was zelfs eerder op de berg dan Jakosh. Ze waren naar een rustige plek gelopen om hun tactiek te bespreken, ze waren immers nog maar één dag verwijderd van de volgende eliminatieronde. 'We hebben Ginger misschien niet naar onze kant gekregen, maar slechts één van ons hoeft genoeg stemmen te krijgen om de ander te redden,' zei Sharon. 'Klopt.., dus?' vroeg Jakosh. 'Dat was het. En we stemmen iedere andere kandidaat weg. Dan zijn we gegarandeerd van een finaleplek.' 'Slim..' antwoordde Jakosh, 'maar zijn we daarvoor helemaal hierheen gekomen?' 'Nee, de rest mag dit niet horen. Ze vermoedden al dat wij plannetjes hebben, maar we moeten aardig blijven, ik moet zeggen dat ik het met sommigen van hen best goed kan vinden en ik hoop dat dat wederzijds is.' 'Ik kan het met niemand echt goed vinden.. behalve jou..' antwoordde Jakosh. 'Dat is je eigen schuld, Jakosh,' antwoordde Sharon, 'volg mijn instructies nou maar gewoon op en je hebt kans op een miljoen. Dat wil je toch? Of niet soms?'

Afbeelding
Melanie en Joe liepen al dagen in hun simpele outfit. Joe had Melanie leren vissen en ze genoten erg van de buitenlucht. 'Konden we het spel hier maar afmaken,' zei Joe. 'Ik zou het wel leuk vinden, maar ik denk niet dat iedereen het daar mee eens is,' zei Melanie lachend. 'Je doelt op Sharon? Inderdaad, die hakjes moeten weer op een normale achtergrond tikken,' zei Joe. 'Ja! Vis!' riep Melanie ineens die haar dobber zag verdwijnen. Joe keek aandachtig en ook Ginger en Darren kwamen dichterbij om te kijken of ze die avond vis konden eten.
Afbeelding
Mikese

Ja, echt, hè? Ik ben stiekem een beetje fan van Sharon haha. Maar toch denk ik dat ze in de villa beter op haar plek is. Zometeen nog een leuke kampeerupdate. Ik vond hem wel leuk bedoel ik. :)
Afbeelding
Mikese

26.3 Het kampvuur

Afbeelding
Die avond zaten de bewoners gezellig om het kampvuur. Melanie had een lekkere witvis gevangen en samen peuzelden ze deze, en een heleboel marshmallows, op. Halverwege het 'diner' herinnerde Melanie zich iets. Zij en Sharon hadden allebei een fles wijn meegepikt uit de limousine. Ze besloot de flessen te halen en er een gezellige laatste kampeeravond van te maken.

Afbeelding
En gezellig werd het. De kandidaten kletsten gezellig met z'n allen, maar de woorden: 'eliminatie' en 'stemmen' vielen niet één keer. Iedereen kon het goed met elkaar vinden en er werd veel gelachen.

Afbeelding
De kandidaten bleven nog tot diep in de nacht om het kampvuur zitten en besloten pas laat om met z'n allen te gaan slapen. Voor de laatste keer in hun tent, want vanaf morgen zouden ze weer terugkomen in hun comfortabele, vernieuwde villa!
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie