Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

252 berichten • Pagina 7 van 13

Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Spoorloos - Hoofdstuk 6 - 30/11

Ik weet het... Ik wil ook zo graag updaten, maar ik heb vrijdag een laptop gekocht en die moest ik van het weekend installeren. Ik heb iig al wel de plaatjes maar ik moet ze nog even verplaatsen enzo wat alles is nog een zootje hier. En dan nog typen. Maar morgen ben ik thuis dus misschien kan ik wat doen.
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Spoorloos - Hoofdstuk 6 - 30/11

Hoofdstuk 7

Afbeelding

Stilletjes staarde Tina voor zich uit. Jade was nu al meer dan een week weg, maar nog steeds hadden ze niks van haar gehoord. De politie was gisteren gestopt met zoeken, er was geen één spoor van Jade te vinden.
Maar Tina wilde zich er niet bij neerleggen dat ze haar dochter niet meer zou zien. Ze had een drieling, maar die was nu niet compleet. Zachtjes legde ze haar handen op het hek en rook de geur van de natuur.

Afbeelding

Jillian was al vroeg wakker, ze kon niet meer slapen en dacht de hele tijd aan haar zus. Waar zou ze zijn? Of zou ze nog wel in leven zijn? Misschien had iemand haar op een gruwelijke wijze vermoord en zouden ze nooit meer iets van haar horen. Of zat ze ergens in China te werken als slaaf? De ergste dingen kwamen bij Jillian op.
'Hou nou eens op!' riep ze tegen zichzelf. Ze trok haar badpak aan en rende naar het zwembad, waar ze gelijk in het koude water sprong. Tina stond nog op het balkon en zag haar dochter zwemmen. Ze zwaaide toen Jillian naar haar keek en liep uiteindelijk ook naar beneden.

Afbeelding

's Middags reden ze met de auto richting het strandje van Twinbrook. Hier kwam de drieling al hun hele leven, sinds dat ze konden lopen. De laatste keer dat ze hier geweest waren was Jade er nog en dat gaf een raar gevoel.
'Waar zou ze zijn?' Jade was het onderwerp van elke dag. Ondertussen wist bijna heel Twinbrook dat Jade was verdwenen en zelfs de verre familie in Sunset Valley, Riverview en Bridgeport wist van de verdwijning af.
'Ik zou het niet weten, schat,' zei Tina tegen Joyce. Er kwamen mensen langs en bleven staan kijken naar hen.
'Zijn ze dat?' fluisterde de één. Peter, Tina, Jillian en Joyce wilden gelijk weg en vertrokken naar huis.

Afbeelding

's Avonds kwam Peter z'n zus, Roos, om de koffie en praatte heel lang met Tina. Ze troostte Tina toen tranen over haar wangen liepen omdat ze niet wist wat ze moest doen.
'Ik mis Jade zo erg. Aan de ene kant wil ik doorgaan met alles, maar dat kan ik niet zonder Jade. En ook Peter, Jillian en Joyce kunnen niet zonder haar. We missen haar vreselijk.'
Roos sloeg een arm om haar schoonzusje heen en klopte haar op haar rug.
'Ik hoop ook zo dat ze snel thuiskomt, dat we ons zorgen voor niks hebben gemaakt.'

Afbeelding

Jillian probeerde even alles te vergeten en had de gitaar gepakt om een leuk liedje te spelen. Muziek was altijd al haar grooste hobby geweest, net zoals die van Jade en Jillian. Al toen ze peuters waren maakten ze muziek op de xylofoon, nu zijn ze overgestapt naar grotere instrumenten. Er staan twee gitaren in de gang, die vaak worden gebruikt door de meiden.

Afbeelding

Peter had voor iedereen lekkere hotdogs gemaakt als avondeten.
'Eet smakelijk,' zei hij zachtjes, toen het ze allemaal aan tafel zaten. En ook hier was het onderwerp van het gesprek Jade.
'Op school praten ze ook steeds over Jade, en als we langskomen hoor je ze fluisteren. Echt vervelend,' zei Jillian, toen ze opstond en haar bord afruimde.

Afbeelding

Het was 12 uur toen Peter en Tina samen in bed kropen. Roos was nog maar net weg, ze hadden nog heel lang in de tuin zitten praten. Peter en Tina zaten graag in de tuin, aan de mooie, rieten tafel of op de ligstoelen aan het zwembad. Het rook er altijd heerlijk en als ze zon scheen leefden ze bijna heel de dag buiten.

Afbeelding

Terwijl hun ouders al lagen te slapen, stak Joyce de vuurkorf aan en nam wat marshmallows mee naar het balkon. Jillian kwam ook net aanlopen en samen gingen ze bij het vuur zitten.
'Mmm, lekker warm zo, dat vuur. Dit moeten we echt vaker doen, zeg.'
Jillian stak een marshmallow aan haar stokje en hield hem boven het vuur. Joyce deed hetzelfde en daarna aten ze hem allebei op.
'Het is hier echt mooi,' zuchtte Joyce terwijl ze over het hekje heen naar de tuin keek.
'Zullen we gaan slapen?' vroeg Jillian na een half uurtje. Joyce knikte en maakte het vuur uit.
'Trusten,' zei ze tegen haar zus en vertrok naar haar eigen slaapkamer.

Afbeelding

De volgende dag zag Jillian de ex van Jade, Thom, op het schoolplein lopen. De vorige keer dat ze hem zag rende hij hard weg, maar dit keer bleef hij staan toen Jillian hem riep.
'Hey, Jillian. Hoe gaat het? Ik hoorde dat Jade nog steeds niet is gevonden.'
Zou hij achter de verdwijning van Jade zitten? Als dat zo was, speelde hij het nu erg goed.
'Hey, Thom. Tja, het gaat wel, ik mis haar verschrikkelijk en we hopen dat ze snel gevonden is.'
Thom knikte. 'Ik hoop het ook.'

Afbeelding

Opeens kwam hij wat dichterbij en sloeg zijn armen om Jillian heen. Jillian keek verbaasd, wat was dit nou? Ze voelde zijn hand wat naar beneden zakken, richting haar billen.
'Eh, Thom,' bracht ze uit.
Thom liet haar los en werd rood.
'Sorry, ik dacht even niet na. Ik, eh, moet gaan. Ik zie je nog wel een keer.'
Thom rende weg en Jillian bleef alleen staan. Wat had hij met die knuffel bedoeld? En waarom liet hij zijn hand zakken?

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie