Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1771 berichten • Pagina 52 van 89

Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Re: De Gouden Kooi 2011

Aah 0 stemmen! Dat is wel vervelend, ik vind hem juist wel een leuke kandidaat! En Sharon ook, Sharon is trouwens ook heel mooi, of zijn jullie dat ook niet met me eens? Ik denk trouwens dat veel mensen al een favoriet hebben en die juist blijven steunen en daarom krijgen ze denk ik zo weinig stemmen. Dat wordt nog wat als er straks nóg een nieuwe kandidaat in komt!
Afbeelding
Mikese

Woah. Wat veel stemmen. Speechless. En de poll is nog geopend tot morgenmiddag 12.00! Misschien halen we de 30 wel weer! :D

Ik ga nu even alles updaten in de eerste posts. Eliminatieronden, contactpunten enz.
De foto's die nog zwartwit gemaakt moeten worden worden zwartwit, maar Sharon en Jakosh voeg ik morgenvroeg toe aan het rijtje. Hun foto's zijn al helemaal klaar maar staan niet op deze pc! :)
Afbeelding
Mikese

23.5 Van de top in het dal

Afbeelding
Het flitsen van de foto's stopte. De foto op het beeldscherm was van.. Femke. Iedereen schrok. Femke leek niet te stoppen op haar weg naar de finale, maar haar grootste vijandin in de villa kreeg het voor elkaar. Na bijna 23 weken moest Femke vertrekken. 'Femke. Jij moet helaas vertrekken.' Femke knikte. Ze was een beetje verward. 'Ja, natuurlijk euh.. koffers euh.. taxi?' Ze stond op. Melanie omhelsde haar. 'Lieverd, toch. Dit heb je niet verdiend.' 'Nee, echt niet, je bent één van de leukste bewoners die deze villa heeft mogen betreden,' voegde Joe er aan toe. Jakosh en Sharon kwamen ook dichterbij om afscheid te nemen van Femke. Brookelle bleef op een afstandje.

Afbeelding
Met z'n allen liepen de bewoners naar buiten. Femke ging bij de poort staan. Ze was hier nog niet aan toe, ze was nog niet toe aan haar vertrek. Ze keek naar de bewoners die zouden blijven. Vooral Joe en Melanie, waar ze al vanaf de eerste dag mee in de villa zat. Achter hen zag ze de grote villa. De villa waar ze liefde vond. Net als vriendschap, en ze keek weer naar Melanie en Joe. 'Ik wil niet dat je gaat, Fem,' zei Melanie. Femke begon nu te huilen. 'Ik ook niet!' zei ze huilend.

Afbeelding
Melanie rende snel naar Femke toe en omhelsde haar. 'Bedankt, Femke. Bedankt voor de leuke ochtenden op de slaapkamer dat ik al wakker was en jij in je slaap de grootste onzinverhalen vertelde. Je grappige opmerkingen, je slechte kookkunsten, je heerlijke drankjes en je vriendschap. Ik ga je heel erg missen, lieverd.' 'Bedankt, Melanie, ik ga jou ook missen.' Met moeite kreeg ze Melanie's armen van haar af. 'Dan ga ik maar,' zei ze en ze draaide zich om en liep naar de limousine. Melanie hield het niet meer en bleef huilend voor de poort staan met Joe.
Afbeelding
Mikese

Dat was het einde van Femke. Wat erg dat ze eruit moet, ik moest huilen bij het maken van de up. Het forumlid erachter was heeeel actief, heel leuk, enthousiast en ik vind het heeel jammer dat ze eruit moest. Gisteravond stuurde ze al een PM waarin ze zei dat ze al moest huilen toen ze er bij een ander forumspel uit ging.. Weet iemand al wie het is?
Afbeelding
Matthieu
Meesterdief Meesterdief

:O
Niet Femke :cry

Brookelle is echt :cursing maar het zou natuurlijk best kunnen dat een heel aardig lid erachter zit :sweatdrop
Maargoed, ik weet niet echt wie het is, misschien Luna of Simmielove? :$ Daar moest ik het eerst aan denken
Just be kind.
Mikese

23.6 Smeltend ijs

Afbeelding
Brookelle en Jakosh zaten bij het vuur. Ze hadden zich al omgekleed voor de eliminatieronde. Behalve Joe, die ook al klaar zat in de keuken, was iedereen zich beneden nog aan het omkleden en klaarmaken. 'Wij kunnen samen heel sterk worden, Jakosh,' zei Brookelle. 'Ik stem je niet weg, hoor,' antwoordde Jakosh die Brookelle gelijk door had. 'Mooi, dat scheelt dan een hoop geslijm,' zei Brookelle. Jakosh lachte. 'Ik mag jou wel,' zei hij. 'Dat heb je anders niet echt laten merken bij het uitdelen van je contactpunten..,' antwoordde Brookelle. 'Toen kende ik je nog niet.' Brookelle stond op. 'Kom op, we gaan naar binnen, m'n haar is nog een dosis haarlak nodig en dan kunnen we weer gaan elimineren.' 'Je hoeft niets meer te doen, hoor, als je het mij vraagt,' zei Jakosh.

Afbeelding
Jakosh ging wat dichterbij Brookelle staan, pakte haar vast en zoende haar. En Brookelle.. Brookelle zoende terug.

Afbeelding
'Ik euh.. moet nog even naar binnen. Euh.. haarlak,' zei Brookelle snel en ze liep naar beneden. Eenmaal beneden ging ze op bed zitten. 'Bewoners, jullie mogen je voor de eliminatieronde nu verzamelen in de eliminatiekamer,' klonk door het huis. Brookelle liet haarzelf achterover vallen. 'Wat heb ik gedaan,' zei ze zachtjes, 'dit past totaal niet in mijn tactiek. Verliefd worden past niet in mijn tactiek.' Ze bleef nog even liggen. 'Brookelle, wil jij je ook bij de andere bewoners in de eliminatiekamer melden?' klonk door de villa.
Afbeelding
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde

Wow, dat had ik ook niet verwacht ;o
Spannend!
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Refurb
Man met de buit Man met de buit

Awh, jammer van de publieksfavoriet.
Ik denk dat het een hyperactief forumlid is zoals Simmielove of lLeonie...

Trouwens, wie wordt nou verliefd op Brookelle ..
Afbeelding Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie