eindelijk een update
wel maar 15 plaatjes maar dat maakt dnek ik niet uit toch?
____________________________________________________ 14. BRAND!!
de ochtend dat wij naar school waren ging Joleisa de bedden opmaken en het huis schoon maken
dat deed ze blijkbaar graag
het scheen ook dat de huis baas en Joleisa een geheime relatie hadden, het is denk ik gewoon waar
want ze knuffelde elkaar
hij masseerde haar
en ze vreeën
al was het van korte duur, ze moesten stoppen als ze de bus aan hoorde komen
de hele meute kwam uit de bus, met 2 vrienden
eenmaal binnen gingen sommige hun huiswerk maken en sommige gewoon praten, Millica had zoals gewoonlijk weer ruzie
die middag ging ik even op het bankje in de keuken slapen omdat het daar zo lekker rook
Joleisa had een kwaad plan bedacht met de huis baas
ze hadden iets op het vuur gezet, zodra het brandde kon ik niet weg
ze rende naar de tafel, gooide alle stoelen aan de kant en schoof de tafel voor de deur opening
ik lag nog te slapen en er ontstond brand
ik werd wakker en rende er naar toe, ik stond te schreeuwen en te schreeuwen maar niemand deed iets
uit eindelijk stond ik zelf in brand ik probeerde het van me af te slaan maar dat lukte niet, ik kon ook niet op de grond rollen omdat ik anders helemaal in brand vloog...
is dit het einde van Tanedra McNash?
zal ze het overleven?
dat zie je de volgende keer in My Horrible Youth
danks
Vamp, ach ja ze moet er wel een beetje onschuldig uit zien
eindigen zal ik nog niet, maar of ze het overleeft... is nog de vraag
____________________________________________________________ 15. Waar is Tanedra?
de hele keuken stond in brand, zelfs de muur al een klein stukje
Tanedra was verdwenen, waar was ze en wat is er met haar gebeurt?
na een tijd stond het hele huis in brand
toen bedachten ze allemaal opeens, hadden we haar maar niet in de keuken gezet, we deden het alleen omdat er geen plek meer was voor haar en iedereen zonder haar veel gelukkiger was
die ochtend, zaten Lily en haar ouders gewoon tv te kijken, toen Lily opeens een telefoontje kreeg
ze vroegen of ze het vriendinnetje van Tanedra McNash was, ze zei ja en kreeg te horen dat ze was omgekomen tijdens een vuur, maar ze haar lichaam niet konden vinden
Lily liep even weg, en vroeg hoe het mogelijk was, daar kreeg ze geen antwoord op
en ze hing haar telefoon op
ze liep naar haar ouders om het te vertellen
aan haar vaders gezicht te zien had hij spijt van wat ze hadden gedaan
haar moeder stond op en Lily huilde op haar schouders
paar dagen later
Lily at haar verdriet weg
ze deed niks meer aan haar kleren
of aan haar make-up
ze at alle herfstsalades op
zelfs nadat de herfstsalade op was, ging ze wafels maken
ging ze wafels eten als een maniak
nadat ze heel veel had gegeten, was ze ook heel veel aangekomen, ze woog in plaats van 58, 80 kilo
toen ze in het park aan was gekomen, ging ze slapen op een bankje, ze was erg depressief
Lily ging naar huis omdat ze het koud had, ze liep daarom ook snel
ze was bijna thuis maar liep ook langzamer dan net
Lily ging uiteindelijk gewoon thuis op de bank liggen omdat die zachter is en het thuis ook warmer is
dit was de update van vandaag
ik hoop dat jullie het spannend vinden
volgende keer...
Waar is Tanedra?
en hoe zal het met Lily gaan?
je ziet het de volgende keer