Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

752 berichten • Pagina 13 van 38

Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2013 - Eliminatie online!

Aflevering 1
Week 6

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
De miljonairs hadden zich wederom verzameld in de woonkamer. Ze hadden al een idee waarom ze bij elkaar geroepen waren, de nieuwe slaapkamerindeling zou bekend gemaakt worden. Steven was dicht tegen Levi aangekropen, na de zoen van Sarah en Lars wisten ze zeker dat zij de liefdeskamer zouden krijgen. 'Eindelijk.. elke avond naast elkaar..' zei Steven. Lars en Katie zaten bij toeval naast elkaar, er hing een nare spanning tussen de twee en ze vermeden elkaars ogen zoveel mogelijk.

Afbeelding
'Welkom, miljonairs,' zei de Stem. 'Zoals jullie weten wordt deze week de nieuwe indeling van de slaapkamers bekend gemaakt. Het publiek heeft een keuze mogen maken. Kijk nog even mee naar de mogelijkheden.'

Afbeelding
'De masterbedroom is de mooiste van het huis! Lekker ruim en veel luxe. Deze is voor de miljonair die het populairst bij het publiek is.'

Afbeelding
'Het tegenovergestelde van de masterbedroom is de eenzaamheidskamer. Jij ligt volgens het publiek het minst lekker in de groep en krijgt een kleine, saaie kamer waar je in je eentje zult verblijven.'

Afbeelding
'Weer heel anders is de liefdeskamer. Het publiek heeft twee tortelduifjes uitgekozen die de komende weken met elkaar in deze slaapkamer mogen doorbrengen. Love is in the air!'

Afbeelding
'Maar ook heb ik de vijandenkamer in de aanbieding. Het publiek heeft twee miljonairs gekozen die volgens hen een hekel aan elkaar hebben! Die twee slapen samen in deze kamer.'

Afbeelding
'Tot slot is daar de regenboogkamer. Hier slapen de overige miljonairs. Het groene bed is verdwenen, omdat jullie met één miljonair minder zijn.'
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2013 - Eliminatie online!

Aflevering 2
Week 6

Afbeelding
'Ik begin met de masterbedroom. De masterbedroom is van alle luxe voorzien, je kunt er heerlijk slapen, maar ook ontspannen. Ook kunnen er andere miljonairs langskomen en genieten van de open haard of de ruimte van deze kamer. Steven heeft vijf weken mogen genieten van deze kamer, maar deze week is de masterbedroom voor..'

Afbeelding
'Rory! Gefeliciteerd, jij mag hier de komende weken overnachten.' 'Jippie!' riep Rory enthousiast.

Afbeelding
'De volgende kamer is de eenzaamheidskamer. Jij zult hier alleen overnachten, net zoals de persoon in de masterbedroom, het enige verschil is dat jouw kamer niet zo groot en ruim is. Het is een krappe kamer met weinig sfeer. Het publiek vind dat jij deze kamer moet krijgen, omdat je niet zo lekker in de groep ligt..'

Afbeelding
'Elza!' Elza baalde. Ze lag toch best goed in de groep? Beter dan Sarah in ieder geval, dacht ze. Maargoed, misschien moest het publiek haar niet zo, ging door haar heen.

Afbeelding
'Ik heb al veel liefde gezien in deze villa en weet al meerdere kanshebbers. De liefdeskamer geeft een heerlijke, romantische sfeer. Het is een prettige, ontspannende kamer om te zijn en twee tortelduifjes zullen hier heerlijk van elkaar kunnen genieten. Die tortelduifjes zijn..'

Afbeelding
'Lars en Katie! Gefeliciteerd met de liefdeskamer.' Het bleef angstvallig stil in de kamer. Levi en Steven hadden op de kamer gerekend, hoe kon dit? Ook Katie voelde zich alles behalve gemakkelijk, hier had ze niet op gerekend. Ze had verwacht dat zij haar spullen in de vijandenkamer kon zetten naast die van Sarah. Lars vond het ook een ongemakkelijk idee om nu naast Katie te gaan liggen, maar een keuze had hij niet. 'Laten we er het beste van maken,' zei hij positief.

Afbeelding
'Kil en ongezellig, dat is de vijandenkamer. Het bed is van hoge kwaliteit en je zult er heerlijk in slapen, zij het niet dat je grootste vijand naast je ligt. Sarah en Louise hebben al laten zien hoe het er aan toe kan gaan in zo'n kamer. Deze week zullen twee andere miljonairs het met elkaar uit moeten houden. En jullie zijn de gelukkigen, ..'

Afbeelding
'Sarah en...' Louise kneep haar billen samen. Niet nog vijf weken met Sarah!

Afbeelding
'Catherine.' Louise slaakte een zucht van opluchting. Hard, onbeleefd hard, iedereen wist nu wel dat zij niet naast Sarah wilde slapen. 'Nouja, ok,' zei Catherine die het eigenlijk helemaal niet zag zitten om met Sarah op een kamer te gaan slapen. 'Jakkes..' fluisterde Sarah zodat niemand het kon horen.

Afbeelding
'De laatste kamer is de kleurenkamer. Het publiek heeft een kleur uitgekozen voor de overige miljonairs, maar verder heeft deze kamer met eenpersoonsbedden geen speciale betekenis. Dat betekent niet dat het er ongezellig moet zijn, dat hebben Rory, Katie, Levi en Lars de vorige weken wel bewezen. Zij hadden hier de tijd van hun leven! Jullie weten al dat hij voor jullie, veel plezier ermee..'

Afbeelding
'Levi in het gele bed! Louise in het blauwe bed! En Steven in het rode bed!' 'Yes!' riepen ze alledrie tegelijk. Steven en Levi wilden graag bij elkaar en nu ze de liefdeskamer niet hadden was dit de beste optie. Ze vonden het ook geweldig dat ze bij hun vriendin, Louise, op de kamer mochten.

Afbeelding
Na de indeling van de slaapkamers begon iedereen meteen zijn spullen te verhuizen. Elza zat al snel klaar om te gaan slapen in de eenzaamheidskamer. Ze was aan het idee gewend en nu ze er was vond ze het helemaal niet erg. Beter dan met Joshua in één bed, dat was zo ongemakkelijk! Nu had ze haar eigen spulletjes in haar eigen kamer. Dit was perfect!

Afbeelding
Het duurde niet lang totdat er een enorm kabaal uit de vijandenkamer klonk. 'IK. SLAAP. AAN. MIJN. KANT. OPHOEPELEN!' joelde Sarah door het huis. 'ER. IS. GEEN. KANT. VAN. JOU. SLUNGEL!' Sarah werd woest. 'Hoe durf je me uit te schelden!' 'Hoe durf je me uit te schelden,' deed Catherine haar na. Sarah gromde van woede en ook dat deed Catherine na. 'Hoe oud ben je, lelijkerd?' riep Sarah. 'Hoe oud ben je, lelijkerd?' riep ook Catherine.

Afbeelding
Levi, Steven en Louise hoorden het niet eens. Zij waren al helemaal gesetteld in hun nieuwe slaapkamer. Louise pakte een kussen en verkocht Steven een harde mep. Hij probeerde hetzelfde terug te doen. Ze lagen helemaal dubbel met z'n drieën. 'Wat een toptijd wordt dit,' zei Louise, 'we blijven gewoon de hele dag in deze kamer!'

Afbeelding
In de kamer van Lars en Katie hing een heel andere sfeer. 'Het spijt me, Katie, ik weet niet meer wat ik moet zeggen,' zei Lars. Hij schaamde zich voor wat hij gedaan had met Sarah, terwijl hij zulke bijzondere gevoelens voor Katie had. 'Ik ook niet,' antwoordde ze. 'Ik weet ook niet wat je nog meer moet zeggen, misschien wel niets.'

Afbeelding
Midden in de nacht, toen iedereen sliep, liep Sarah naar de biechtkamer. 'Lieve mensen, ik moet jullie iets vertellen.. Ik raak krankzinnig van dat mens! Ze snurkt, ze raakt me aan, net omhelsde ze me in haar slaap en noemde me haar turquoise teddybeertje! Aaaaaarggggh!'
Afbeelding
Slimpie Hugo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2205
Lid geworden op:
za 10 nov 2012, 22:06

Re: De Gouden Kooi 2013 - Slaapkamers online!

Deze kamerindeling had ik niet verwacht! :O

Ik had verwacht dat Steven en Levi de liefdeskamer kregen, (Maar ze kunnen ook van alles doen in het bubbelbad :fluit )
Wel zielig voor Elza, ik vind dat ze best goed in de groep ligt. :)
En gefeliciteerd Rory! :swing

#TeamSteven #TeamElza&RoryMoetenEenSetjeWorden :P

V goed zo! :thumbsup :P

Laatst gewijzigd door Slimpie Hugo op di 12 mar 2013, 20:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: De Gouden Kooi 2013 - Slaapkamers online!

Jaa, daarom had ik ook de liefdessetjes naast elkaar gezet, Levi & Steven zaten naast elkaar, Katie & Lars en Rory & Elza!

Bedankt voor de leuke reacties!

Jullie hebben ongeveer 1 dag om te stemmen, morgenvroeg rond 10 uur gooi ik de poll al dicht!
Dat moet ook wel, want donderdagavond moet de eliminatie-up online komen. Ik hoop dat ik dan in week 7 iets meer kan posten.. :)

Dus morgen nog een up en ik denk ook de eliminatie-up!
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie