Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

303 berichten • Pagina 7 van 16

Gebruikersavatar
britje
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
130
Lid geworden op:
di 31 mei 2011, 16:12

Re: Dagboek Familie van de Kerkhof

Opdracht 1

Afbeelding

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Buiten

Afbeelding
Het huis

Afbeelding
De tuin/familie kerkhof

Afbeelding
Het erf

Begane grond

Afbeelding
De keuken

Afbeelding
De eetkamer

Afbeelding
De huiskamer

Afbeelding
De gang

Afbeelding
Het toilet

Afbeelding
De broeikas

Eerste verdieping

Afbeelding
Overloop

Afbeelding
De logeerkamer

Afbeelding
De badkamer

Afbeelding
Het kantoor

Afbeelding
Christiaans kamer

Afbeelding
De hoofdslaapkamer

Tweede verdieping

Afbeelding
De rommel kamer

Derde verdieping

Afbeelding
De zolder

En tot slot voor het dramatische effect (A)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Alhoewel er (nog) niks veranderd is aan het huis of het interieur, hoop ik toch dat jullie het leuk vinden :D

Laatst gewijzigd door britje op di 14 aug 2012, 19:48, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
britje
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
130
Lid geworden op:
di 31 mei 2011, 16:12

Re: Dagboek Familie van de Kerkhof

Bedankt, gelukkig ben ik dus niet de enige met het EA interieur haha 8-)



Even een mededeling:
Ik ben vanaf morgen een lang weekend weg, dus in die tijd kan ik helaas niet antwoorden op berichten. Uiteraard kunnen jullie ze wel gewoon sturen :P :fluit
Afbeelding
Gebruikersavatar
britje
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
130
Lid geworden op:
di 31 mei 2011, 16:12

Re: Dagboek Familie van de Kerkhof

De dag liep op zijn eind...

Afbeelding
Tot slot liepen Cornelia en Albertine naar de achterkant van het huis. “Dit is nog het bordes dat uitkijkt op het kerkhof van Sunset Valley. Nu heeft u alles gezien.” Zei Cornelia. “En?” vroeg ze, “Zijn we goedgekeurd?”

Afbeelding
“Hmm.. nou ik weet het niet hoor.” Zei Albertine. “Uw man is ronduit arrogant, en uw huis is aan de krappe kant, en… " Haar gemopper werd onderbroken toen ze Frou Frou gemeen hoorde grommen, en de vrouwen draaiden zich om.

Afbeelding
Menelous blies nog terug, maar Frou Frou liet zijn tanden al zien.

Afbeelding
De vrouwen keken geschrokken. “Zie je nou wel! Riep Albertine. “Jullie zijn hier niet geschikt voor, die rotkat pest nu ook al mijn Frou Frou! Je had ze op moeten sluiten!” riep ze boos.

Afbeelding
Cornelia had niet eens de tijd om te reageren want de dieren waren op hol geslagen. Frou Frou rende wild blaffend Menelous achterna...

Afbeelding
... Zo het huis binnen.

Afbeelding
Cornelia schrok zich rot. "Niet in mijn huis!"

Afbeelding
Snel rende ze achter de dieren aan het huis binnen, terwijl Albertine rustig achter haar aan wandelde.

Afbeelding
Eenmaal binnen kregen ze allebei de schrik te pakken.

Afbeelding
In een paar tellen hadden de dieren de hele woonkamer verwoest.

Afbeelding
"Oh nee... " jammerde Cornelia. "Wat zal Gustaaf wel niet zeggen als hij hier achterkomt?"
Afbeelding
Gebruikersavatar
britje
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
130
Lid geworden op:
di 31 mei 2011, 16:12

Re: Dagboek Familie van de Kerkhof

Vervolg...

Afbeelding
“Wat moet ik nou doen?” Zei Cornelia. “Gustaaf kan elk moment terugkomen van zijn werk. Dan verwacht hij een warm prakje en een krant, niet een overhoop gehaalde huiskamer. Misschien kan ik snel nog wat aan de schade doen voor hij thuis komt?” Cornelia was nog niet uitgesproken of ze hoorde al piepende banden.


Afbeelding
Snel liep ze naar het raam. “Oh nee..”


Afbeelding
“Mevrouw Ysebaert, als u me nu snel helpt om de lampen weer rechtop te zetten, dan doe ik de banken, misschien kunnen we dan nog op tijd..


Afbeelding
“PARDON? Riep Albertine. Ik help je helemaal NERGENS mee! Eerst heb je mijn arme hondje beschadigd door die snertkat, en nu verwacht je van me dat ik jou rotmeubels help recht te zetten?” Mijn arme Frou Frou heeft nu zeker een dogwhisperer nodig om dit trauma te verwerken, en die ga JIJ betalen!”


Afbeelding
“Hey, maar uw hond jaagde Menalous op, dat kunt zelfs u niet ontkennen!” riep Cornelia verontwaardigd. “NIETES!” riep Albertine. “Ik EIS een schadevergoeding!” krijste ze. Gustaaf was binnengekomen en hoorde de vrouwen ruzieen. “Wat is hier aan de hand?” vroeg hij gewichtig, maar de vrouwen hoorde hem niet eens en kibbelden door.


Afbeelding
Gustaaf liep langs ze heen en kreeg de schrik van zijn leven.


Afbeelding
Zijn meubels! Zijn mooie antieke meubels die nog van zijn overgrootvader waren geweest, kapot gekrabd en verscheurd! Maar dat was nog niet het aller ergste..


Afbeelding
ZIJN LIEVELINGSSTOEL!!


Afbeelding
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!! De vrouwen hielden van schrik op met kibbelen.


Afbeelding
En wie.... heeft dit…. GEDAAN? Brieste Gustaaf.


Afbeelding
Cornelia wou net de situatie uitleggen, maar Albertine sneed haar af. “Eerlijk waar meneer, het is uw vrouw’s schuld. Ze liet die katten express vrij rondlopen zodat mijn arme Frou Frou werd aangevallen door die rotkat Menalous! Echt het is haar schuld!" Jammerde ze.


Afbeelding
Is het echt zo gegaan Cornelia? Vroeg Gustaaf. Ze keek een beetje verloren naar het pruilende gezicht van Albertine. “Nou… eigenlijk was het andersom…” zei ze zachtjes.


Afbeelding
Gustaaf slaakte een diepe zucht. “Nou ik was er niet bij dus ik kan er weinig van zeggen, maar ik vind het maar een vreemd verhaal dat u een hond meenam naar een huis waarvan u wist dat er katten waren. Hoe legt u dat uit?”


Afbeelding
En als een blad aan een boom sloeg Albertine Ysebaert om. “Jullie achterbaks stelletje! Een beetje een oud vrouwtje in het nauw drijven, hoe durven jullie! En ik kwam nog wel met zulke goede bedoelingen! Je bent een vies, vuil…”


Afbeelding
Gustaaf liet zijn overwicht gelden. “GENOEG! Ik ken uw spelletjes inmiddels, en ik weet dat mijn vrouw niet liegt, iets wat ik niet van u kan zeggen. Het is dat ik een heer ben, maar anders had ik u zelfstandig mijn huis uit gegooid. Maar uit respect voor mijn overleden tante wil ik u vriendelijk doch dringend verzoeken mijn erf te verlaten, en wel NU.”


Afbeelding
Als bij toverslag was Jenkins verschenen om Albertine eruit te laten, maar Albertine was nog niet klaar. “Die erfenis en die katten hadden van MIJ moeten zijn! gilde ze. “Ik deed alles voor Margot! En wat kreeg ik toen ze van dat trapje donderde? HELEMAAL NIKS!” krijste ze. “Komt u maar met mij mee.” Zei Jenkins, en pakte haar bij haar arm. “Let maar op mijn woorden, ik krijg jou nog wel!” riep Albertine nog. Jenkins duwde Albertine niet al te zachtzinnig het bordes op.


Afbeelding
Samen keken Gustaaf en Cornelia Albertine Ysebaert na.


Afbeelding
Cornelia omhelsde Gustaaf. Dankjewel dat je het voor me opgenomen hebt, ondanks dat de woonkamer verwoest is.” Zei ze.


Afbeelding
Net op dat moment hoorde ze geruis. “Kom maar tevoorschijn hoor schatje, de nare mevrouw is weg.” Zei Cornelia. onzeker kwam Christiaan aanlopen.


Afbeelding
“Moeten nu de katten weg papa?” pruilde Christiaan. “Nou…” zei Gustaaf.


Afbeelding
“Ik laat die oude tang toch niet haar zin krijgen hé? We houden de katten.”


Afbeelding
“Dankjewel papa!”

Eind goed, al goed...

Afbeelding
“Maar eh… Begon Cornelia. “Nu hebben we wel een nieuwe inrichting nodig! Kan ik de meubels al uitzoeken?”


Afbeelding
“Ach.” Zuchtte Gustaaf. “Waarom ook niet? Zolang je het maar traditioneel en klassiek houdt.”


Afbeelding
“Nee joh.” zei Cornelia. “Die saaie klassieke meubels heb ik nu wel eens gezien. Laten we het modern doen.”


En zo was er ineens een nieuw dilemma ontstaan in huize van de Kerkhof…


----------------------------------------------------------------------------------------------------
De inrichting
Als verrassing mogen jullie de inrichting kiezen! :D

Klassiek
Afbeelding

Modern
Afbeelding

De van de Kerkhof familie gaat herinrichten! Welke stijl zien jullie het liefst?
De poll is geëindigd op 06 aug 2012, 17:58
Klassiek 44% [ 12 ]
Modern 56% [ 15 ]
Totaal aantal stemmen : 27

Modern heeft gewonnen!

Laatst gewijzigd door britje op ma 06 aug 2012, 19:46, 3 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie