'Hallo, met Melanie. Ik wil graag van mijn contactpunten het Er op uit + kopen. Met Femke. Nee, dat maakt me niets uit, naar m'n familie kan ik toch niet in die vijf uur, maar iets van een kuuroord of strand lijkt me wel leuk voor een dagje. Dankjewel.'

De volgende ochtend stonden Melanie en Femke al vrij vroeg klaar om te vertrekken. Als eerst stond een brunch op de planning en ze zouden er met de vertrouwde limousine heen rijden.

Tijdens de brunch werden er heerlijke dingen geserveerd en Femke en Melanie genoten er van. 'Wat vind Darren er eigenlijk van dat je met mij gaat,' vroeg Femke. Melanie mompelde wat. 'Maar hij is toch je maatje in de villa? Ja, ik ook wel, maar hij toch al veel langer? Baalde hij niet?' 'Nouja, Darren zal het nooit iemand laten merken als hem iets dwars zit, al was het alleen al om mijn dag niet te verpesten, maar de laatste tijd zijn we ook een beetje uit elkaar gegroeid net als Scarlet en Joe.' 'Wat jammer..' zei Femke. 'Ja, maar dat gebeurt volgens mij ook veel gemakkelijker dan in het echte leven. Darren en ik zitten al bijna 19 weken dag in, dag uit met elkaar te kletsen, te relaxen en op een gegeven moment wil je wel even wat anders.' Femke knikte. 'Maar dat betekent niet dat we geen vrienden meer zijn of zo, hoor!' 'Gelukkig maar,' lachte Femke.

'Ik heb net binnen nog even iets leuks geregeld,' zei Melanie. 'Wat dan? Vertel, Mel!' zei Femke enthousiast. 'Ik.. heb..' begon ze langzaam om de spanning op te bouwen, 'een telefoon!' 'Neeee!' zei Femke, 'echt? Dan kun je eindelijk je ouders bellen!' 'En jij de jouwe, Femke! En Jayden natuurlijk!' 'Meen je dat, Melanie? Mag dat van je?' 'Natuurlijk, bel gerust.' Femke tikte snel het nummer van Jayden in waar ze al weken over droomde, maar nog nooit op een echte telefoon had ingetoetst. 'Met Jayden,' hoorde ze aan de andere kant van de lijn. 'Jayden!' riep ze enthousiast. 'Femke? Femke, ben jij dat?!' Een lang gesprek volgde, waarna Melanie de telefoon over nam en haar ouders belde. Toen de chauffeur van de limousine kwam kijken waar de dames bleven, moest hij hen bijna van de telefoon af rukken.

Even later kwamen ze aan in het kuuroord waar ze een heerlijke massage kregen, in de sauna gingen en later nog buiten aan het zwembad mochten genieten van het mooie weer. 'Bedankt voor deze geweldige dag, Mel,' zei Femke die bijna begon te huilen. Al weken misten ze de vrijheid en het telefoontje, het zien van andere mensen en genieten zonder alle drama om ze heen deed wonderen en maakte hen zelfs een beetje emotioneel. 'Jij ook bedankt, Femke, dit was zo saai geweest in m'n eentje!' lacht Melanie met een traan.
Laatst gewijzigd door Mikese op vr 16 sep 2011, 18:50, 1 keer totaal gewijzigd.