Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

1771 berichten • Pagina 43 van 89

Mikese
Gentherapeut Gentherapeut

Re: De Gouden Kooi 2011

19.3 Melanie's uitstapje

Afbeelding
'Hallo, met Melanie. Ik wil graag van mijn contactpunten het Er op uit + kopen. Met Femke. Nee, dat maakt me niets uit, naar m'n familie kan ik toch niet in die vijf uur, maar iets van een kuuroord of strand lijkt me wel leuk voor een dagje. Dankjewel.'

Afbeelding
De volgende ochtend stonden Melanie en Femke al vrij vroeg klaar om te vertrekken. Als eerst stond een brunch op de planning en ze zouden er met de vertrouwde limousine heen rijden.

Afbeelding
Tijdens de brunch werden er heerlijke dingen geserveerd en Femke en Melanie genoten er van. 'Wat vind Darren er eigenlijk van dat je met mij gaat,' vroeg Femke. Melanie mompelde wat. 'Maar hij is toch je maatje in de villa? Ja, ik ook wel, maar hij toch al veel langer? Baalde hij niet?' 'Nouja, Darren zal het nooit iemand laten merken als hem iets dwars zit, al was het alleen al om mijn dag niet te verpesten, maar de laatste tijd zijn we ook een beetje uit elkaar gegroeid net als Scarlet en Joe.' 'Wat jammer..' zei Femke. 'Ja, maar dat gebeurt volgens mij ook veel gemakkelijker dan in het echte leven. Darren en ik zitten al bijna 19 weken dag in, dag uit met elkaar te kletsen, te relaxen en op een gegeven moment wil je wel even wat anders.' Femke knikte. 'Maar dat betekent niet dat we geen vrienden meer zijn of zo, hoor!' 'Gelukkig maar,' lachte Femke.

Afbeelding
'Ik heb net binnen nog even iets leuks geregeld,' zei Melanie. 'Wat dan? Vertel, Mel!' zei Femke enthousiast. 'Ik.. heb..' begon ze langzaam om de spanning op te bouwen, 'een telefoon!' 'Neeee!' zei Femke, 'echt? Dan kun je eindelijk je ouders bellen!' 'En jij de jouwe, Femke! En Jayden natuurlijk!' 'Meen je dat, Melanie? Mag dat van je?' 'Natuurlijk, bel gerust.' Femke tikte snel het nummer van Jayden in waar ze al weken over droomde, maar nog nooit op een echte telefoon had ingetoetst. 'Met Jayden,' hoorde ze aan de andere kant van de lijn. 'Jayden!' riep ze enthousiast. 'Femke? Femke, ben jij dat?!' Een lang gesprek volgde, waarna Melanie de telefoon over nam en haar ouders belde. Toen de chauffeur van de limousine kwam kijken waar de dames bleven, moest hij hen bijna van de telefoon af rukken.

Afbeelding
Even later kwamen ze aan in het kuuroord waar ze een heerlijke massage kregen, in de sauna gingen en later nog buiten aan het zwembad mochten genieten van het mooie weer. 'Bedankt voor deze geweldige dag, Mel,' zei Femke die bijna begon te huilen. Al weken misten ze de vrijheid en het telefoontje, het zien van andere mensen en genieten zonder alle drama om ze heen deed wonderen en maakte hen zelfs een beetje emotioneel. 'Jij ook bedankt, Femke, dit was zo saai geweest in m'n eentje!' lacht Melanie met een traan.

Laatst gewijzigd door Mikese op vr 16 sep 2011, 18:50, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Leonie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager

Oooh Melanie die op stap gaat, met Femke. Ik was verbaasd haha, maar wel leuk up (: Ben benieuwd wat de rest van de bewoners er van vind ;o
Afbeelding
Mikese

Wat ontzettend veel stemmen!
En ook leuk dat ze zo variëren, de persoon met de minste stemmen heeft gewoon al 3 stemmen waar je in sommige weken gewoon bijna op de eerste plek staat haha. :)
Afbeelding
Refurb
Man met de buit Man met de buit

Leuke update! Weer eens wat anders :P

Alleen vind ik deze zin wat raar: "Een lang gesprek volgde, waardoor Melanie net zoals Melanie die haar ouders opbelde."

Of ligt dat aan mij :P
Afbeelding Afbeelding
Mikese

Haha ja die zin is heel raar, bedankt dat je het zag! Waardoor moet waarna, en 'net zoals Melanie' moet weg. Word veranderd!

Vanavond een dubbele up, waaronder de eliminatie-up! :D:D:D
Afbeelding
Mikese

19.4 Nieuwe vrienden, oude vrienden

Afbeelding
De avond was gevallen en in de villa brandde natuurlijk nog volop licht in alle kamers. Op de onderste verdieping, de slaapkamer, zat Melanie op bed. Darren had haar uitgenodigd voor een gesprek. 'Als dit over het feit dat ik met Femke op stap ben geweest en niet met jou, moet je weten dat het voor mij ook een lange, twijfelachtige keuze is geweest, hoor.' Darren reageerde niet echt. 'Darren, zeg eens wat,' zei Melanie. 'Je bent nog steeds wel m'n beste vriend hier in de villa, maar ik dacht dat het misschien beter was om even afstand van elkaar te doen.' 'Het is niet alleen dat, Melanie. Ik heb het gevoel dat we onze vriendschap kwijt zijn.' Melanie zuchtte. 'We raken onze vriendschap niet kwijt, maar ik zit al zo lang met Femke in de villa en heb haar nooit echt leren kennen, het is alsof ik een nieuw persoon leer kennen en daar heb ik echt even behoefte aan. Femke mag jou ook, en nu we nog met z'n zessen zijn, hebben we elkaar nodig.' 'Waarom heb je dat niet eerder gezegd? We deelden alles met elkaar, misschien hadden we dit dan al veel eerder kunnen bespreken.' 'Ik.. ik zat gewoon niet op gedoe te wachten en had geen tijd om een tactiek in elkaar te steken, alles waar ik aan dacht was het wegspelen van Brookelle en Tammie en jij was daar zo soft in, dat frustreerde me, maar ik wou je ook niet vertellen wie je weg moest stemmen en wie niet. Ik wil niet zo forcerend zijn, zo ben ik niet.' Een paar minuten was er complete stilte en hoorden ze alleen een paar geluiden van boven. 'Ik heb je gemist gister. Ik heb nog gedacht dat wij met z'n tweeën aan dat zwembad hadden moeten liggen en brunchen. Ik voelde me schuldig omdat jij niet bij me was tijdens de brunch. Het spijt me zo.' Darren kwam naast Melanie op bed zitten en zij sloeg gelijk haar armen om hem heen. 'Beste vrienden voor eeuwig?' vroeg ze en ze reikte haar hand naar hem. 'Beste vrienden voor eeuwig,' antwoordde Darren en hij kon weer glimlachen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ondertussen maakte Lyle ook vrienden. Hij dronk een paar drankjes met Brookelle, waar hij al een aardig goede band mee had opgebouwd, maar toen zijn naar bed wou, omdat ze zich een beetje ziek voelde ging ze bij Femke zitten die net een boek gelezen had en nu even aan het relaxen was. Ze lachten wat, ze praatten wat en het was erg gezellig. Daarna besloot Lyle even te kijken waar Joe uit hing en ging naar de bovenste etage, de sportzaal, waar Joe hard trainde. Hij toonde veel interesse voor Joe's hobby en bood zelfs aan met Joe mee te trainen de volgende dag. 'Denk je dat je dat aan kunt?' vroeg Joe hem lacherig. 'Ik neem aan dat ik een goede kans maak,' lachte Lyle, 'en een poging wagen is nooit slecht, toch?'
Afbeelding
Mikese

Weer een upje online, een erg leuke al zeg ik het zelf! Vooral omdat hij over de vriendschap tussen Melanie en Darren gaat en het wel en wee van Lyle in de villa. Straks de eliminatie-up! :)
Afbeelding
Mikese

Nouja zeg, probeert Lyle aardig te doen is het niet goed! haha grapje.

Ja, datis inderdaad een pose, wel raar dat ze haar hand dan zo heeft, maar ik vind heel veel van de poses net iets te overdreven waardoor ze helemaal niet natuurlijk lijken haha.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie