Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

139 berichten • Pagina 2 van 7

Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: Vampire Queen -Update twee-

Mededeling

Klein dom foutje gemaakt. Ik wou de eigenschappen van Aiyla aanpassen maar toen klikte ik op volgende levensfase. En toen groeide ze op :cursing Dus voortaan is aiyla een jongvolwassene
Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Vampire Queen -Update twee-

Of haar opnieuw maken xD
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Emma
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6162
Lid geworden op:
do 25 mar 2010, 13:37

Re: Vampire Queen -Update 3-

Dankje!! Nieuwe update!

Door de ogen van Aiyla:

Afbeelding

Er klonken snelle gehaaste voetstappen voor het huis. Een hijgende adem en een waas vampiergeur.

Afbeelding

Ik ging naast het meisje staan dat aan was komen rennen. “Hallo.” Fluisterde ik zacht.

Afbeelding

Het meisje schrok zich rot. “Aah!” Schreeuwde ze. “ssst. Als mijn moeder je hoort dan...” Snel sloeg ik mijn hand voor mijn mond. Bijna had ik gezegd leeggezogen.

Afbeelding

“Waarom ben je hier eigenlijk? Je hebt toch wel gehoord van al die moorden die hier rondgaan.”
Vroeg ik aarzelend. Het was raar om iemand voor mezelf te waarschuwen.

Afbeelding

Het meisje begon te vertellen. “Ik was met mijn vrienden naar een feestje. En toen we net waren begonnen. Kwam er een hele bende mensen aan.
Of het waren vampiers. of. Nou het was iets gevaarlijks. Ze dronken ons allemaal leeg. Niemand overleefde. Ik stond ernaar te kijken. Ineens merkte een van die...dingen me op en viel me aan. Er sprong een andere voor en die heeft me beschermt. Ik ben zo snel mogelijk weggerend. “ Zacht begon ze te snikken.

Afbeelding

Ik pakte de pols van het meisje en voelde het bloed in haar aderen kloppen. Ik rilde en trok haar mee naar binnen. Ze trilde en beet op haar nagels.

Afbeelding

Ik werd langzaam misselijk. Ik greep naar mijn maag en keek het meisje niet meer aan. “Hoe heet je eigenlijk?” Kreunde ik zacht. “Jill.” Vertelde ze.

Afbeelding

“Mooie naam.” Fluisterde ik schor. Snel greep ik naar mijn mond en moest me weerstaan om me niet om te draaien en haar helemaal leeg te zuigen.

Afbeelding

Ik draaide me om en keek het meisje aan.
Ik stroomde meteen vol met medelijden.
Haar hele gezicht zat onder de wonden. Die vampier heeft haar flink toegetakeld.

Afbeelding

Het meisje draaide zich naar het bed dat ik snel naar het midden van de kamer had gesleurd en ging liggen. Ik voelde weer die misselijkheid opborrelen. Wat gebeurde er met me?

Afbeelding

Achter me hoorde ik Jill in slaap vallen.


Afbeelding

Mam kwam vrolijk aanrennen. “Slapend eten. Kon je haar niet wakker maken?” Zuchtte ze.

Afbeelding

“Naja we moeten er maar het beste van maken.
Wie gaat er het eerst. Jij of ik?” Vroeg ze opgewonden. Ik schrok. Ze mocht Jill niet leegdrinken. Dat ging niet gebeuren.

Afbeelding

“Mam eigenlijk vind ik haar heel aardig. Zouden we voor de verandering is een keer aardig kunnen zijn voor een mens?” Vroeg ik met een grote smile.


Afbeelding

“Aardig zijn? Waarom? We zijn vampiers.” Brulde Ma.

Afbeelding

“Dat betekent niet dat ik niet van iemand mag houden. Ik vind haar aardig en lief. En desnoods zoek ik iemand die me van het vampirisme af wil helpen om bij haar te kunnen zijn.” Schreeuwde ik terug.

Afbeelding

“Dat is gekkenwerk. Er lopen genoeg vampieren rond en jij word op een mens? Hoe zit het met het zoontje van Elvira Slayer? Ik dacht dat je die leuk vond?” Schreeuwde mijn moeder terug.

Afbeelding

“Niet zoals ik van haar houd!” Brulde ik terug.

Afbeelding

“Ik ben helemaal klaar met je Mam! Ik ga hier weg. En ik neem Jill mee!” schreeuwde ik.

Afbeelding

“Waarheen?” Klonk Jill ineens. “We gaan in een appartement wonen.” Sneerde ik.

Afbeelding

“Ga je mee? Ik zal je beschermen tegen andere vampiers. Ik zal je helpen.” Fluisterde ik zacht terwijl ik haar handen vastpakte.

Afbeelding

Jill knikte aarzelend en ik drukte een kus op haar lippen.

Laatst gewijzigd door Emma op vr 18 feb 2011, 20:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
eyes as bright as the night sky .
Gebruikersavatar
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4782
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 18:36

Re: Vampire Queen -Update 3-

wel een leuke update, maar het ga me allemaal een beetje te snel. samenwonen met iemand die je net een half uur kent?
nja, verder vind ik wel dat je supermooie sims maakt <3
Afbeelding
Terug!
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Vampire Queen -Update 3-

Leuk, lief dat je mijn jurkje erin laat voor komen :wub.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie