Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

31 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Reflecties en 'Security Level 7' kan het spel crashen

Het blijkt dat De Sims Middeleeuwen kan crashen als je een vaste / ingebouwde videokaart hebt en dan de reflecties (van o.a. spiegels) aan hebt staan of als je op ‘Security Level 7′ de stadsmuren in het spel zet.

Het De Sims Middeleeuwen team raad dan ook aan dat als je spel crashed (op een computer met een vaste video kaart) de reflecties onder Opties uittezetten of om ervoor te zorgen dat je koninkrijk niet boven Security Level 6 komt.

PS: Ik ben nog lang niet zover dus voor ‘Security Level 7′ heb ik geen vertaling die overeenkomt met de Nederlandse versie van het spel.
Hello all,

There are two issues that appear to be causing crashes for some users. After reviewing the system information it appears the majority of the systems affected are using integrated video cards. The two issues are below:

1) If the Enable Reflections is on a crash will occur when viewing a room with a mirror. To turn off reflections:
-Click the ... icon in the lower left of the screen then click Options...
-Uncheck the Enable Reflections option.

2) When the kingdom's security level reaches 7 the security walls are placed in the kingdom.
-To avoid this issue do not place a building that will cause the security level to exceed 6.

For those experiencing crashes not related to these two issues please respond to the post in this link: http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/ ... e#13010578

We apologize for any incovenience this has caused and are doing everything we can to resolve the issue.

The Sims Medieval Team
Afbeelding
marco
Snackventer Snackventer
Berichten:
54
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 22:09

Re: Reflecties en 'Security Level 7' kan het spel crashen

Dat van mij is nu ook al 4 keer gecrast. Omdat ik een quest had voltooid. nu kan ik hem ook niet laden, er staat dat er een probleem is opgetreden en dat ik opnieuw moet beginnen. Het heeft bij mij niks met spiegels te maken (bijv. als ik langs spiegel loop of gebruik). Weet iemand hoe ik dit oplos?
marco
Snackventer Snackventer
Berichten:
54
Lid geworden op:
wo 29 sep 2010, 22:09

Re: Reflecties en 'Security Level 7' kan het spel crashen

idd, ik kan gewoon niet verder en moet nu opnieuw beginnen. Ik heb het net supersnel gedaan (omdat ik wist waar alles zat) maar toen ik eindelijk weer op mijn oude punt was, crasht ie weer. Ik heb nu echt genoeg van sims middeleeuwen. Ik ben echt super boos en verdrietig. De eerste keer had ik alles in platina, de andere was meer goud en af en toe zilver. en allebei gecrasht en ik kan allebei niet openen :'(. Hier heb ik 50 euro voor betaald? :scared

Ik ben nu sims 3 aan het spelen en mijn eigen middeleeuwse leven daar leven (met de wereld 'kingdom' en downloads van tsr en mts). Ik smeek elektronic arts om hier iets aan te doen
Gebruikersavatar
opde
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
44
Lid geworden op:
ma 06 sep 2010, 20:30

Re: Reflecties en 'Security Level 7' kan het spel crashen

Nina schreef:@ Opde: Ik weet niet waar je de game hebt gekocht, maar heel vaak kan je hem gewoon niet terug brengen, i.v.m. de registratiecode enz. Of je moet hem niet openmaken en in het plastic laten zitten, maar dat is niet het geval.
bij de gamemania daar doen ze nooit zo moeilijk over ruilen en 50 euro is toch veel geld voor een half spel :scared

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie