Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

3 berichten • Pagina 1 van 1

joeriDC
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
1
Lid geworden op:
di 09 aug 2011, 16:12

wijn bestuderen en brouwen uit "furfali"

hoi ik ben bezig met een queste op sims middeleeuwen .. de queste was op reis gaan dus moest ik aan verschillende bewoners vragen waar het beste vakantieplaats is .. ik kon kiezen tussen een rustig dorpje of een drukke stad .. nou koos ik voor het rustigge dorpje .. 1x terug moest ik wijn bestuderen en brouwen nu heb ik echter geen idee hoe ik dit moet doen ... kan iemand me helpen aub ... alvast bedankt en vriendelijke groeten..

ps; ik heb al een wijnvat aangekocht maar de wijn die ik brouw voldoen niet aan de verwachtingen van de queste ...
Madelief14
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
14
Lid geworden op:
do 11 aug 2011, 12:27

Re: wijn bestuderen en brouwen uit "furfali"

Ik heb die queeste net ook gedaan. Alleen ik liet mijn koning bier drinken die hij daarna wilde brouwen. Ik moest een brief naar het rustige dorpje sturen waarin ik om het recept vroeg, daarna kreeg ik een brief terug MET het recept. Ik las het recept (dat is in de vorm van een boek in je inventaris) en daarna ging ik naar dat bierbrouwvat en daar kon ik het bier uit dat dorpje brouwen. Dus toen keek ik wat er voor nodig was dat bier te brouwen. Daarna kocht ik het in de dorpswinkel, brouwde vervolgens het bier en dronk het op. Toen hoefde ik alleen nog een bedankbriefje naar het dorp te verzenden en klaar is kees.

Weergave- en sorteeropties