Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

4 berichten • Pagina 1 van 1

jodie
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
3
Lid geworden op:
wo 25 mei 2011, 15:32

openingspleidooi? HELP!!!

hallo allemaal. :)

ik ben bezig met de Queeste: Jacobaans uitstapje 2; een bedroevende bedevaart.
zat er lekker in totdat mijn karakter een openingspleidooi moest houden.
Ik ga naar de plaats waar dit moest gebeuren, en klik op het opstapje.
kan ik dus geen openingspleidooi houden, omdat ik daar het verkeerde geloof voor had...(jacobaan) :angry
dus ik verander het in peteraans, en ga weer terug naar de plek voor mijn pleidooi.
kan ik nog niets...!!!! :?
wie O wie kan mij verder helpen??????
Gebruikersavatar
DaisyRose
Snackventer Snackventer
Berichten:
73
Lid geworden op:
vr 21 jan 2011, 20:20

Re: openingspleidooi? HELP!!!

ik heb hetzelfde. ik was ook eerst jacobaan, toen eerst peteraans geprobeerd. Dat werkte niet dus van dat geloof af maar ook als ik geen geloof heb lukt het niet een pleidooi te houden. is het iemand al gelukt dat pleidooi te houden??

EDIT: Oplossing gevonden. Op verschillende engelse forums dat dat deel niet te spelen was sinds de laatste patch. Heb ik even verder gezocht op de verschillende forums en daar werd precies uitgelegd hoe je het kon oplossen. In het mapje''Commands''(C:Program Files/Electronic Arts/De Sims middeleeuwen/Gamedata/Shared/Nonpackaged/Ini) de TestingCheatsEnabled=0 naar TestingCheatsEnabled=1 veranderen. Spel opnieuw opstarten. Daarna CTRL ingedrukt houden en daarna klikken op het huidige queest icoontje. Daarna komt er(als het goed is) een venstertje in beeld met dat je de pleidooi gehouden hebt. Zo moet het dus lukken(voor diegene wie ook vastgelopen is ;) )

Weergave- en sorteeropties