Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

5 berichten • Pagina 1 van 1

framathas
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
3
Lid geworden op:
di 17 mei 2011, 14:18

luisteren naar een les van instrecteur max

ik moet luisteren naar een les van instrecteur max op het dorpsplein (de koning )
wat ik ook doe ik krijg die optie niet in beeld en na 2 dagen op het stadsplein hangen in onze tijd ben ik dat wel zat
wie weet hoe ik dit voor elkaar krijg
groetjes framathas
Gebruikersavatar
Mich.....
Mest analist Mest analist
Berichten:
725
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 16:22

Re: luisteren naar een les van instrecteur max

Ik denk dat je last hebt van een bekende bug... Als je testingcheatsenabled true aan hebt staan kun je het volgende proberen (ik las dit ergens op een Engelstalig forum, geen idee of het werkt, heb het niet zelf geprobeerd): Crtl + klik op het opdrachtembleembje van de quest, die links in beeld staat, en hij zou moeten verdwijnen. Je krijgt dan de volgende opdracht... (onder voorbehoud, geen idee of het werkt!)
''Faber est suae quisque fortunae''
Gebruikersavatar
Mich.....
Mest analist Mest analist
Berichten:
725
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 16:22

Re: luisteren naar een les van instrecteur max

Als je dat niet zelf hebt aangepast staat het standaard niet aan. Ik ga morgen even het bericht voor je opzoeken waarin staat hoe je het aan moet zetten.. maar nu ga ik eerst even slapen! ;)

EDIT: In dit bericht van pcexpert kun je de stappen vinden die je moet zetten om testingcheats aan te zetten: http://forum.simsnieuws.nl/viewtopic.ph ... 18#p201918
''Faber est suae quisque fortunae''
Nefje
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
124
Lid geworden op:
ma 08 mar 2010, 19:27

Re: luisteren naar een les van instrecteur max

Dit is inderdaad een bekende bug. Zowel via de koning als de spion zijn er berichten verschenen dat bepaalde taken niet lukken.

Ik had hetzelfde met de koning. Dagen heb ik gewacht en ik heb zowat alles geprobeerd inclusief herstarten maar het mocht niet baten. Uiteindelijk heb ik ook de queestetaak geskipt met ctrl en klikken. Daarna kon ik gewoon verder en heb ik de queeste afgerond.

Ik zou trouwens wel een back-up maken van je spelbestanden. Ik weet niet of het ermee samenhangt, maar later heb ik in die savegame een zodanige bug gekregen dat ik niet meer verder kon spelen. Dat kwam wel een aantal queestes later, dus misschien staat het er los van.

Weergave- en sorteeropties