Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

19 berichten • Pagina 1 van 1

M@rjolein
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
11
Lid geworden op:
do 12 mei 2011, 14:49

Nadat Sim is bevallen doet ze niks meer!

Hallo mede-Sim-liefhebbers,

Ik speel al een tijdje The Sims Middeleeuwen op mijn Mac, en er is een bug waar ik steeds weer tegenaan loop.
Als mijn Sim namelijk zwanger is en op het punt staat om te bevallen, blijft ze stil staan - gebeurd er vervolgens niks - en kan ik mijn hele sim niet meer besturen, omdat ze constant stil blijft staan! Ze reageert niet meer op acties, en met mijn andere sims kan ik haar ook niet aanspreken of iets dergelijks. Ik heb al heel lang gewacht, gebeurde niks.. Opgeslagen, afgesloten en opnieuw opgestart; still nothing.

Wat moet ik nu?
Gebruikersavatar
Mich.....
Mest analist Mest analist
Berichten:
725
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 16:22

Re: Nadat Sim is bevallen doet ze niks meer!

En ze doet echt helemaal niets? Ze maakt ook niet van die rare bewegingen om duidelijk te maken dat de baby komt? Ik speel vaak De Sims Middeleeuwen bij een vriendin en wij hadden ook eens een zwangere vrouw die wel twee simdagen stond te springen omdat de baby eraan kwam xD
''Faber est suae quisque fortunae''
Gebruikersavatar
Mich.....
Mest analist Mest analist
Berichten:
725
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 16:22

Re: Nadat Sim is bevallen doet ze niks meer!

^ Die bestaat niet echt in De Sims Middeleeuwen.. Tenzij je ervoor zorgt dat je testngcheatsenabled true aan hebt staan dan zou je je Sim kunnen resetten... Denk alleen wel dat ze dan niet meer zwanger is :(
''Faber est suae quisque fortunae''
Gebruikersavatar
Mich.....
Mest analist Mest analist
Berichten:
725
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 16:22

Re: Nadat Sim is bevallen doet ze niks meer!

^ Weird... En interacties werken niet? Hoelang staat ze daar eigenlijk al... Als er echt helemaal niets werkt zit er denk ik niets anders op ervoor te zorgen dat de testingcheatsenabled cheat aan staat en je Sim via die weg te resetten...
''Faber est suae quisque fortunae''
M@rjolein
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
11
Lid geworden op:
do 12 mei 2011, 14:49

Re: Nadat Sim is bevallen doet ze niks meer!

Ik kan de interacties wel aanklikken en die komen vervolgens in de lijst met acties te staan, maar ze doet ze niet.. Erg vervelend want ik kan m'n queeste nu niet voortzetten.
Hoe werkt dat resetten van een sim precies? (nog nooit een cheat gebruikt voor Middeleeuwen, goed heuh)
Verwijder je daarmee dan ook het niveau waarop ze nu zit?
Gebruikersavatar
Mich.....
Mest analist Mest analist
Berichten:
725
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 16:22

Re: Nadat Sim is bevallen doet ze niks meer!

Nee, je verwijderd er niets mee.. maar het is nogal ingewikkeld om deze cheat aan te zetten, zeker als je Windows 7 hebt en de bestanden goed beveiligd zijn (zoals bij mij :D) .. Ik ga even het bericht opzoeken waarin stond hoe dat moest... dan kun je even kijken of dat lukt!

EDIT.
Gevonden! Volg de stappen die staan in dit bericht van pcexpert: http://forum.simsnieuws.nl/viewtopic.ph ... 18#p201918

Als je meldingen krijgt dat je bestanden niet op kunt slaan of aan kunt passen, moet je het even zeggen... Ik heb dat ook gehad, maar mij is het uiteindelijk ook gelukt XD
''Faber est suae quisque fortunae''
Gebruikersavatar
Mich.....
Mest analist Mest analist
Berichten:
725
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 16:22

Re: Nadat Sim is bevallen doet ze niks meer!

^ Ja, de baby kwam uiteindelijk wel... Maar het verschil met jou situatie is dat het bij ons geen heldensim was, maar een vrouw van een mannelijke heldensim, dus we hadden er verder niet zoveel mee te maken en konden gewoon queesten afmaken enzoo... Krijg je ook een moodlet van een zwangere Sim? Zo'n vakje die gunstig is voor je concentratie? Als dat zo is kun je daar nog proberen met de rechter muisknop op te klikken, dan gaat het weg... Misschien dat de zwangerschap dan ook weggaat?

@ Refurb

Dat gaat niet werken. De Sims Middeleeuwen heeft zo'n optie helaas niet:(
''Faber est suae quisque fortunae''
M@rjolein
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
11
Lid geworden op:
do 12 mei 2011, 14:49

Re: Nadat Sim is bevallen doet ze niks meer!

Hihi wat een ellende, die moodlet heb ik inderdaad geprobeerd weg te klikken maar ken ook niet.

Ik heb d'r zelfs een week laten staan om te kijken of dat kind uiteindelijk kwam :-P Niks gebeurd, dood ging ze ook al niet, wel werd ze héel chagrijnig!
M@rjolein
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
11
Lid geworden op:
do 12 mei 2011, 14:49

Re: Nadat Sim is bevallen doet ze niks meer!

O, dat lukt wel, maar ze gaat alsnog na een tijdje vanzelf bevallen. Grr...
Ik heb vandaag eens geprobeerd met die quest waarbij je de koning moet vermoorden met de spion naar haar toe te gaan, maar toen stond ze ook alweer te bevallen -_- en kon ik geen interactie meer met d'r hebben. Zo kon ik deze quest dus ook niet voortzetten.
Is het niet mogelijk om deze hele sim gewoonweg te deleten?
Gebruikersavatar
Mich.....
Mest analist Mest analist
Berichten:
725
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 16:22

Re: Nadat Sim is bevallen doet ze niks meer!

Eeeeeeehm dat denk ik niet! Ik ga even internet voor je afstruinen!

EDIT: Voor wat ik zo zie, is er niet echt een duidelijke oplossing voor... Ik zie wel mensen die een aantal Simweken hebben gewacht en de Sim dan weer kon bewegen, maar geen baby kreeg... Er zijn een aantal mensen die het spel opnieuw geïnstalleerd hebben, zonder succes overigens... Dus ik betwijfel of er een oplossing voor is... Volgens mij kun je met de cheat die je nu aan hebt staan, de queeste afronden door op de queeste opdracht te klikken of ctrl + klikken.. heb het zelf niet geprobeerd, maar kwam het laatst ergens tegen... Anders zit er niet zoveel anders op dan de queeste te beëindigen? :S
''Faber est suae quisque fortunae''

Weergave- en sorteeropties