Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

7 berichten • Pagina 1 van 1

edaas
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
5
Lid geworden op:
wo 13 apr 2011, 20:30

dolende profeet

Hoe kun je naar een profeet luisteren. Ik ben al vermomd, maar hoe weet je wanneer hij begint te preken, zodat je naar de profeet kan luisteren. Ik heb dit ook al eens bij luisteren naar lesgeven gehad, en toen wist ik ook niet hoe ik dit moest doen.
:sneaky
Gebruikersavatar
Mich.....
Mest analist Mest analist
Berichten:
725
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 16:22

Re: dolende profeet

Toeval! Wij wilden net een nieuw onderwerp op het forum starten omdat we niet kunnen luisteren naar zo'n vrouw die les moet gaan geven.. ze staat daar maar een beetje doelloos niets te doen.. De profeet hebben we al eens gehad, maar die werkte wel gewoon :S
''Faber est suae quisque fortunae''
Gebruikersavatar
Lars
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
139
Lid geworden op:
vr 31 dec 2010, 20:38

Re: dolende profeet

Ik had wel eens met me spion dat ik iets moest afluisteren omdat iemand daar ging preken,
(geen idee of dit dezelfde Quest is)
maar die gene ging helemaal niet eens preken, heb al 2 keer de Quest maar laten zitten.
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: dolende profeet

Je moet als je wil afluisteren met de spion wachten op het moment dat de persoon die je wil afluisteren een gesprek gaat voeren met een andere sim. Je moet dan op die betreffende persoon klikken en dan kiezen voor gesprek afluisteren.

Als je naar die profeet wil luisteren of naar die lerares, moet je wachten tot ze op het evangelatie platform gaat staan. Dan klik je op hem/ haar en kies je voor luisteren naar les/preek.
edaas
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
5
Lid geworden op:
wo 13 apr 2011, 20:30

Re: dolende profeet

Het probleem is juist dat ze niet op zo'n platform gaan staan!
Je kunt ook niet op jezelf klikken, dus geen interactie met jezelf aanklikken...
Dus hoe krijg je een profeet/lerares zover dat ze op het platform gaan staan en gaan preken/lesgeven?
Gebruikersavatar
Mich.....
Mest analist Mest analist
Berichten:
725
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 16:22

Re: dolende profeet

Niet! Wij hebben ook eeeeeeuwen zitten wachten... oke, misschien niet eeuwen, maar wel lang... en toen waren we het zat en heb de queeste beeindigd... Ik denk dat dit een bug is waar EA maar eens wat aan moet gaan doen.. want het is echt vervelend.. :|
''Faber est suae quisque fortunae''

Weergave- en sorteeropties