Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

2 berichten • Pagina 1 van 1

Nodakear
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
4
Lid geworden op:
di 26 apr 2011, 05:48

De launcher werkt niet onder win 764-Bit versie

Hoi allemaal,

Ik heb windows 7 64-bit versie. Als ik het spel start met de launcher methode dan zegt ie dat SimMedievalLauncher.exe geen geldig win 32 bestand is. Hierdoor kan ik de launcher niet starten en dus ook het spel niet patchen/updaten. Ik start het spel via het bestand, TSM.exe en dat werkt wel. Nu kom ik een erg irritante error tegen, namelijk, ik kan belladona kruid en azurielsteen niet meer mijnen. Als ik met de muis erop ga dan komt er geen gebruiksknopje meer, ik kan ze niet meer ontdekken nog mijnen, of ik nu een nieuw spel start of een oude. Ik wil dus me game patchen maar omdat me launcher het niet doet kan ik het niet patchen.

Ik heb nu al 2x gemailed met een EA medewerker en 2x gevraagd om een link naar een locatie waar ik een patch/update handmatig kan downloaden maar hij geeft steeds verkeerde links. Die gast weet niet wat ik vraag ofzo of het is een jan doedel met geen verstand.

Weet 1 van jullie een link waar ik handmatig een patch/update kan downloaden of weet iemand hoe ik de launcher kan laten starten onder win7 64-bit zodat ik kan patchen/updaten?

Bij voorbaat dank voor enig hulp dat jullie kunnen geven.
Nodakear
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
4
Lid geworden op:
di 26 apr 2011, 05:48

Re: De launcher werkt niet onder win 764-Bit versie

Ik heb al ontdekt hoe ik de launcher aan de gang krijg. Naast het bestand, SimsMedievalLauncher.exe staat er ook een bestand, SimsMedievalLauncher.ex_ Let op het _ inplaats van een e. Ik heb het SimsMedievalLauncher.exe bestand hernoemd naar SimsMedievalLauncher1.exe en het SimsMedievalLauncher.ex_ bestand gewijzigd naar .exe en toen dat bestand gebruikt om op te starten. Toen had ik ineens de launcher te pakken en het spel is ge-update nu. Het bestand kreeg toen ook ineens het sims middeleeuwen icoontje, dat had het andere bestand niet.

Wat niet veranderd is na de update, is dat ik nog steeds niet de belladona en azuriet (ik weet de juiste benaming niet dus ik hoop dat dit de juiste namen zijn) kan oppakken/ontdekken. Ik heb een nieuw spel gestart nadat ik het begin uitgespeeld had en dan van "de eerste stappen" naar de type gegaan die eronder staat, verovering ofzoiets. Daar kon ik toen ineens wel die dingen weer oppakken maar nu had ik ineens engelehaar (of iets dergelijks) als plant, die had ik nog niet eerder gezien. Maar toen ik de versie, zo veel mogelijk questes doen, koos en daar een nieuwe game startte, kon ik alwer niet de azuriet en belladona ontdekken/oppakken. Toen heb ik als test nog een keer een nieuwe gestart met veroveren en was ie daar ook weer fout. Toen heb ik de oude van veroveren geladen en daar werkt het nog wel... Nu kan ik dus bij 1 savegame nog azuriet en Belladona oppakken maar bij alle anderen niet en alle nieuwen die ik start ook niet.

Ik hoop dat jullie dit snappen en miss weten wat dat is en hier nog een oplossing voor weten, anders moet ik EA nog maar even weer proberen te contacteren... Maar me oude probleem is dus opgelost en ik hoop dat anderen hier ook iets aan hebben en dan ook kunnen updaten.

Weergave- en sorteeropties