Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

9 berichten • Pagina 1 van 1

caatju
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
4
Lid geworden op:
zo 03 apr 2011, 19:57

Quest legendefontein met de Bard

Ik moet nu in de war raken.
Er staat:
"Als ik mezelf echt in verwarring wil brengen, moet ik een poging doen om woorden te lezen."

Weet iemand wat je hier dan moet doen?
Gebruikersavatar
Mich.....
Mest analist Mest analist
Berichten:
725
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 16:22

Re: Quest legendefontein met de Bard

Dat is je opdracht? Misschien moet je even kijken naar het plaatje wat bij de opdracht staat en de hele tekst nog eens goed lezen. Dat wil wel eens helpen om het beter te begrijpen, want dit is wel echt vaag idd ;)
''Faber est suae quisque fortunae''
caatju
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
4
Lid geworden op:
zo 03 apr 2011, 19:57

Re: Quest legendefontein met de Bard

Je moet 'gebruik maken' van je slechte eigenschap.
Mijn slechte eigenschap is dat ik een stomkop ben.
Dus bij de opdracht staat een plaatje van een ezel.
Eerst moet ik in de war raken en daarna terug naar de fontein.
Ik zit er nu al een tijd mee en ik kom er echt niet uit...
Gebruikersavatar
Mich.....
Mest analist Mest analist
Berichten:
725
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 16:22

Re: Quest legendefontein met de Bard

Misschien is het een idee even met je muis over de eigenschap Stomkop te bewegen en kijken wat er staat. Dat staat op hetzelfde tabblad als het niveau van je heldensim als ik me niet vergis. Misschien vind je daar een aanwijzing? Misschien staat er iets over als je sim een boek leest, dat hij in de war raakt ofzo? Ik heb geen idee, want ik gebruik die eigenschap niet xD Meestal gebruik ik zuipschuit, gokverslaafde of onzeker, omdat je daar niet vaak iets van merkt en redelijk makkelijk weer vanaf komt xD
''Faber est suae quisque fortunae''
Gebruikersavatar
Mich.....
Mest analist Mest analist
Berichten:
725
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 16:22

Re: Quest legendefontein met de Bard

Ik heb even rondgekeken op internet en er is meer onduidelijkheid over. Sommige mensen zeggen dat je concentratie laag moet zijn, maar dat kan ik me niet echt voorstellen, je kunt het wel proberen!
Wat ik ook gezien heb, wat eigenlijk logisch is, is dat je concentratie beinvloed moet zijn door je slechte eigenschap... Iemand zei dat je dat kon doen door boeken te lezen.. als het na 1 niet lukt, gewoon nog een lezen enzovoort.. Ik zag iemand die 7 boeken moest lezen voor het werkte xD
''Faber est suae quisque fortunae''

Weergave- en sorteeropties