Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

7 berichten • Pagina 1 van 1

lrnieukoop
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
4
Lid geworden op:
di 23 mar 2010, 23:23

Opdracht; trouwen met je verloofde OPGELOST

Tijdens het trouwfeest, moet de bruidegom nog één opdracht vervullen,; Trouw met je verloofde. Maar wat ik ook probeer, niets lukt. Nergens geen optie tot, zeg maar.
Verward en gestresst. Wie o wie kan me helpen om deze quest wél tot een goed einde te brengen....

Laatst gewijzigd door lrnieukoop op za 16 apr 2011, 19:40, 1 keer totaal gewijzigd.

Sims is the best way to escape to your own perfect world
lrnieukoop
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
4
Lid geworden op:
di 23 mar 2010, 23:23

Re: Opdracht; trouwen met je verloofde

Yep you're both right. Heb dmv de queest samen te stellen de twee samen gepland, omdat ze al verkering hadden, maar was dus vergeten het verder te voeren in de romantiek.Heb dat gedaan en kreeg op een gegeven moment de optie om haar hand te vragen en kon daarna meteen trouwen. Godzijdank!!! Queest dus succesvol uitgevoerd. Thanks for your help!!! You're both winners!!!

Laatst gewijzigd door lrnieukoop op za 16 apr 2011, 01:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Sims is the best way to escape to your own perfect world
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Opdracht; trouwen met je verloofde OPGELOST

Ik moet met de vorst trouwen met zijn aanbidder, ze zijn al verloofd, maar als ik op trouwen klik krijg ik de mededeling dat het huwelijk moet worden geannuleerd omdat er geen ring is. Het probleem: ik kan in de dorpswinkel geen ring krijgen. Hoe nu verder? Laat maar et is al gelukt.

Weergave- en sorteeropties