Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

9 berichten • Pagina 1 van 1

Meliss
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
1
Lid geworden op:
di 05 apr 2011, 17:28

Help ambitie kiezen ?

Ik heb de 1e ambitie : een nieuw begin af. Nu kan ik uit 2 nieuwe ambities kiezen, maar moet ik dan een nieuw spel starten ? want als ik gewoon nog met mn oude spel verder ga zit ik in die 'vrije tijd' en daar komt geen einde aan x]
GERR
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
12
Lid geworden op:
di 29 mar 2011, 20:46

Re: Help ambitie kiezen ?

Wat is je vraag?? je moet een keuze maken tussen die andere twee een heel keizerijk en allemaal queesten spelen, als je met het nieuwe begin door blijf gaan blijf je in vrij spel spelen. dus je moet steeds weer nieuwe sims maken! ik hoop dat dit je vraag is want dit begreep ik er uit.
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Help ambitie kiezen ?

Inderdaad, als je een nieuwe ambitie kiest moet je dus met een hele nieuwe wereld beginnen (uiteraard wel hetzelfde opgebouwd als de vorige stad waar je speelde) en nieuwe queesten gaan doen ;)
ditty36
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
8
Lid geworden op:
zo 06 dec 2009, 02:00

Re: Help ambitie kiezen ?

Bij het keizerimperium wel zoveel mogelijk buitenlandse landen kopen aan de tafel in het paleis en zorgen dat je met al die landen een verbond krijgt anders eindig je maar in brons op het laatst
Kiki
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
12
Lid geworden op:
vr 01 apr 2011, 02:55

Re: Help ambitie kiezen ?

Dus je moet een heel nieuw spel beginnen en kan niet met het spel waar je mee bezig ben verder gaan? Of snap ik het nu verkeerd? Ik heb ook nu 14 gebouwen waardoor ik een nieuw begin af zou moeten hebben, maar er komt niks te staan? Moet ik al mijn QP op hebben gemaakt ofzo? Of dan dus gewoon een nieuw spel beginnen?
Gebruikersavatar
simbot009
Mest analist Mest analist
Berichten:
666
Lid geworden op:
zo 24 okt 2010, 17:59

Re: Help ambitie kiezen ?

Ja,
ALLE QP moet op ;)



V Kun je A.J.B. je ander bericht "Wijzigen" anders ben je in overtreding met de regel;

Powerposten ;)

Laatst gewijzigd door simbot009 op vr 08 apr 2011, 20:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Here has my honey-doll!

Weergave- en sorteeropties