Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

10 berichten • Pagina 1 van 1

marjoleinlaura
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
2
Lid geworden op:
zo 03 apr 2011, 11:48

Hoofdmenu

Ik heb een vraag die ik niet goed kan uitleggen, maar ik zal een poging doen. :)
Als je bij het hoofdmenu bent heb je verschillende rondjes met daarin sleutelgaten. Waarschijnlijk is het zo dat als je het eerste rondje hebt uitgespeeld je nieuwe rondjes vrijgespeeld krijgt. Maar ik heb nu bij het eerste rondje al mijn 13 gebouwen geplaatst, maar ik heb geen nieuwe rondjes vrijgespeeld gekregen. Hoe krijg ik dat voor elkaar?
Baggere uitleg, maar beter wordt het niet. :)
solitaryground
Snackventer Snackventer
Berichten:
54
Lid geworden op:
do 10 dec 2009, 20:59

Re: Hoofdmenu

Je moet doorspelen totdat al je questpunten op zijn, dan krijg je de mogelijkheid om verder te gaan naar een volgend sleutelrondje.
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Hoofdmenu

Ok, dan weet ik dat ook weer. Kan het ook met e huidige vorst/ Ik heb na de queeste koninklijke moord nu wel een nieuwe vorst.

En zoals de topic starter heb ik ook nu een koninkrijk met 13 gebouwen, maar ik heb dus ook geen schildje verdiend, terwijl ik wel een platina midalle heb.
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Hoofdmenu

Is nu zo'n tijd geleden tussen deze en het vorige bericht. Vandaar deze dubbelpost.

Ik ben nu klaar met een van de koninkrijken. Heb nu ook platina voor de eerste ambitie. Bij het koninkrijk waar ik nu verder ben gegaan worden er geen ervaringspunten meer bijgedaan.
Ellali
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
4
Lid geworden op:
wo 20 apr 2011, 21:09

Re: Hoofdmenu

ik heb de eerste ambitie voltooid maar als ik dan klik op het volgende rondje dan krijg ik een volledig nieuw koninkrijk waar alles nog moet worden opgebouwd is dit normaal?
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Hoofdmenu

Ja dat klopt, Je hebt de eerste ambitie uitgespeeld en nu heb je een andere missie bijvoorbeeld 8 Gebouwen plaatsen en elke held met iemand laten trouwen "Ik zeg maar wat"

Het zou dom zijn als je de helft al meteen hebt uitgespeeld.

xx Ik hoop dat dit je hielp

Heb Simplezier!
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties