Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

9 berichten • Pagina 1 van 1

Kiki
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
12
Lid geworden op:
vr 01 apr 2011, 02:55

Wild Zwijn

Ik moet voor de duivelse chinchilla's een stoof pot maken van wild zwijn. Ik kan alleen nergens wild zwijn vinden. Everzwijn stoof pot en wild stoofpot zijn niet goed.
Ik ben al heel vaak op jacht gegaan in het bos in de hoop een wild zwijn tegen te komen, maar dit gebeurt ook maar steeds niet. Ik wordt voornamelijk afgeslacht door everzwijnen en beren.
Handelen met andere landen kan ook niet.

Heeft iemand enig idee hoe ik aan wild zwijn kom? Anders zal mijn queste mislukken.

Alvast bedankt hopelijk
Kiki
Kiki
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
12
Lid geworden op:
vr 01 apr 2011, 02:55

Re: Wild Zwijn

Welk niveau had jij dan? Mijn ridder is nu niveau 4 pas. Kon je ze in het bos vangen dan? Of ving je ze gewoon tijdens het jagen?
Kiki
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
12
Lid geworden op:
vr 01 apr 2011, 02:55

Re: Wild Zwijn

Laat maar. De queste is mislukt en mijn lieve sim is in de put gegooid en bruut opgegeten. snik
Gebruikersavatar
Maschaa47
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
25
Lid geworden op:
wo 02 feb 2011, 17:23

Re: Wild Zwijn

je kan ook dorpwinkel gaan;) daar hebben ze alles!
Dol op de sims, zoow verslavend!

Alle delen van de sims 1
Alle delen van de sims 3
Bijna alle delen van de sims 4
Gebruikersavatar
Daniëlle!!
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
7
Lid geworden op:
do 04 mar 2010, 18:12

Re: Wild Zwijn

Ik doe nou die quest en ik zit ook vast. In de dorpwinkel is het niet te koop en mijn primaire held is een smid en die kan niet jagen, dus ik zou niet weten waar ik dat wild zwijn vandaan moet halen...

Help!!
Kiki
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
12
Lid geworden op:
vr 01 apr 2011, 02:55

Re: Wild Zwijn

Ik probeerde op het laatste gewoon heel snel niveau's hoger te komen. Maar niveau 4 was nog niet genoeg. Als het echt niet lukt, kan je de queste gewoon beëindigen. Dit moet je doen voordat de bronzen queste beker helemaal leeg is. Want als dat gebeurd wordt je sim in de put gegooid.
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Wild Zwijn

Ik ben met de queeste bezig van Premiejacht everzwijn, met de tovenaar en dan het zwijin doden. Ik moet dus in de grot die beer verslaan, maar ik krijg dan twee opties. eentje is wegrennen en de andere is aanvallen, maar met aanvallen versla ik hem niet.
Opgelost! gewoon een kwestie van vaak proberen.
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: Wild Zwijn

Ik ben als vorstin met deze quest bezig. Maar ik heb gehoord dat je moet 'jagen' in het bos voor wild vlees. Maar ik krijg het maar niet!


Ik heb het al:

Je moet Everzwijn kopen. en dan: grote portie everzwijn maken. :thumbup

Weergave- en sorteeropties