Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

9 berichten • Pagina 1 van 1

ditty36
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
8
Lid geworden op:
zo 06 dec 2009, 02:00

handelaar

hoi, zit met een probleem.

Bij de handelaar heb je telkens de opdracht edelstenen voor de juwelier te brengen maar wat ik ook probeer ik krijg geen edelstenen. Ben al vrienden met de handelaarsprinses. Op het schip kan ik niet naar handelsscha. Bij de prinses kan ik dus niet handelen ook al heb ik het vereiste op zak. Wie kan mij hierbij helpen.
GERR
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
12
Lid geworden op:
di 29 mar 2011, 20:46

Re: handelaar

Hee,
Je moet bij de dorpswinkel zakken gerst kopen en dat in je bootruim laden dan naar handelscha varen en daar ruilt het automatisch om in edelstenen. hoop dat het lukt bij mij in ieder geval wel :D
ditty36
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
8
Lid geworden op:
zo 06 dec 2009, 02:00

Re: handelaar

Dank je wel, want gerst had ik nl. wel in bezit maar ik dacht dat ik dit via de handelsprinses in het kasteel moest doen. Hartstikke bedankt want was er zelf niet achtergekomen.
Charissa
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
3
Lid geworden op:
do 31 mar 2011, 21:33

Re: handelaar

Hoe kan je dan de edelstenen bij de juwelier afleveren? En zitten de edelstenen dan in je inventaris? Alvast bedankt voor het antwoord.
GERR
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
12
Lid geworden op:
di 29 mar 2011, 20:46

Re: handelaar

als je terug kom van het handelen moet je het ruim weer openen dan de edelstenen in je inventaris zetten, dan krijg je een oranje rondje van je juwelier met zijn/haar gezicht erin daar opklikken en dan verkopen
Charissa
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
3
Lid geworden op:
do 31 mar 2011, 21:33

Re: handelaar

Heel erg bedankt, ik kwam echt niet verder. Voor mijn handelaar is het helaas te laat, zij werd in de put gegooid omdat ze de opdracht niet kon voltooien.
GERR
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
12
Lid geworden op:
di 29 mar 2011, 20:46

Re: handelaar

haha echt in de put? das vervelend!! nja voor de volgende keer weet je t alvast;)

Weergave- en sorteeropties