Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

7 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
337
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 02:17

Ik kan mijn nieuwe Koninkrijk niet vinden?

Ik heb nu mijn eerste wereld uitgespeeld, en dan krijg je op het einde nog 2 queesten die niets kosten. Dat is vrij spelen, en een nieuw koninkrijk. Nou heb ik dus voor nieuw koninkrijk gekozen, mn bemanning bij elkaar gezocht, kasteel in een doosje gekocht en zelfs al een goed eiland gevonden om mijn nieuwe koninkrijk op te beginnen.

Alleen is nou dus het probleem... Ik kan dat koninkrijk helemaal nergens vinden om mee te spelen.

Ik kan wel gewoon een nieuw spel beginnen met een ander doel enzo, maar dat heeft niets te maken met deze queeste.

Weet iemand misschien hoe ik wel bij dat koninkrijk kan komen? Of is het misschien wel helemaal niet mogelijk om ermee te spelen? Heb het boekje enz... doorgelezen maar kan er echt niets over vinden.
Gebruikersavatar
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
337
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 02:17

Re: Ik kan mijn nieuwe Koninkrijk niet vinden?

Nee ik kon met de boot nergens naartoe, ja de gewone opties, maar niet naar mn nieuwe koninkrijk.

En simbot009, als je klaar met bent je koninkrijk. Dan kan je kiezen of je vrij wil spelen of dat je een nieuw koninkrijk op wil starten.

Maar ik denk dat ik al weet wat ze ermee bedoelen. Heb vanmiddag een nieuw spel gestart en toen kon ik bij het maken van de vorst niet alleen kiezen uit een man en een vrouw. Maar stond ook mijn arts uit het vorige spel erbij, die ik dus een eigen koninkrijk had laten maken. Die is dus nu omgetoverd tot vorst in level 10. Dus ik denk dat dat het doel is van een nieuw koninkrijk maken is, dat je een personage uit je vorige spel mee kan nemen als vorst.

Weergave- en sorteeropties