Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

13 berichten • Pagina 1 van 1

Pcexpert
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
211
Lid geworden op:
zo 22 nov 2009, 15:04

Veel meer cheats!

Hey,

Nadat ik mod the sims doorlas, heb ik uitgevonden dat er een hoop cheats verborgen zijn.
These are the commands exposed by the game scripts, there are more engine commands, I have not looked at those yet.

Game commands, general: (enabled)

help
quit
ShellState
RerollQuests

World commands, general: (enabled)

kaching
motherlode
enablellamas
hideHeadlineEffects
maptags
speed

Game commands, cheats:

You can enable these by editing X:\Path\To\The Sims Medieval\GameData\Shared\NonPackaged\Ini\Commands.ini and changing TestingCheatsEnabled=0 to TestingCheatsEnabled=1

setKingdomPoints
setKP
setQP
DisableRespos
EnableRespos
ShowAllQuests
ShowAllValidQuests
ShowAllValidQuestsNoAspect
videoMakerModeEnabled

World commands, cheats:

You can enable these by editing X:\Path\To\The Sims Medieval\GameData\Shared\NonPackaged\Ini\Commands.ini and changing TestingCheatsEnabled=0 to TestingCheatsEnabled=1
Hiernaast zijn er nog vele meer! Je kan ze hier verder lezen. :thumbup
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Veel meer cheats!

Volgens mij doen die cheats het automatisch al hoor :o
In iedergeval;
Help
Quit
Kaching
Motherlode
Doen het gewoon al.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
ConnyBS
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
17
Lid geworden op:
di 17 nov 2009, 19:52

Re: Veel meer cheats!

You can enable these by editing X:\Path\To\The Sims Medieval\GameData\Shared\NonPackaged\Ini\Commands.ini and changing TestingCheatsEnabled=0 to TestingCheatsEnabled=1

Dit heb ik dus geprobeerd aan te passen maar dat lukt niet. Het document staat op "alleen lezen".
Ik heb wel een kopietje van het orginele document gemaakt, maar toch durf ik het niet een andere naam te geven.. Ik heb al veel gespeeld en dadelijk crashed het omdat ik rommel aan/in een bestand :$

Eigenlijk is dit de enige cheat die ik heel graag wil, omdat het irritant is als je elke keer terug moet om te slapen of te eten. Voedsel in je inventaris bederft dus dan heb je nog niks :laugh
Pcexpert
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
211
Lid geworden op:
zo 22 nov 2009, 15:04

Re: Veel meer cheats!

Lijstje hierboven werkt. Enkel die world cheats moet je bewerken. :)

EDIT: Ik zal er even naar kijken, die cheats die we interessant vinden hebben ook kleine lettertjes. :laugh
EDIT 2: Poep simpel, hier zijn de stappen.
  • Ga naar de map waar je de sims middeleeuwen geïnstalleerd hebt.
  • Ga verder naar Gamedata/Shared/Nonpackaged/Ini
  • Druk rechts op het bestand commands.ini en open de eigenschappen.
  • Vink Alleen-lezen uit en druk op toepassen.
  • Open het bestand. (kladblok is goed genoeg, geen speciaal programma nodig)
Je ziet onderaan het bestand dit staan:
TestingCheatsEnabled=0

Vervang het met dit:
TestingCheatsEnabled=1

Klaar!
Gebruikersavatar
Red Star
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
190
Lid geworden op:
zo 11 okt 2009, 11:48

Re: Veel meer cheats!

simmertje1981 schreef:Bij mij lukt het niet. Ik bedoel ik kan de cheat setkingdompoits werkt bijvoorbeeld niet. Of moet ik eerst die testingcheatsenabled aan zetten?
Ja, maar dat moet in een bestand, uitleg is hier ergens (boven jou bericht) te lezen. Bij mij wou ie ze dan wel toevoegen, maar kreeg toch geen opdrachten meer :s


^ welke windows?, probeer anders eens rechtermuis - open als administrator, kijk anders of het als alleen lezen staat (onder opties)
AnoukdeR
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
7
Lid geworden op:
do 19 mei 2011, 22:48

Re: Veel meer cheats!

Het lukt mij wel of dat TestingCheatsEnabled=0 in TestingCheatsEnabled=1 te veranderen. Maar hij wil niks opslaan. Het helpt dus niks.

Help?
AnoukdeR
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
7
Lid geworden op:
do 19 mei 2011, 22:48

Re: Veel meer cheats!

Die van mij doet het dus niet. Ik kan TestingCheatsEnabled=0 wel veranderen in TestingCheatsEnabled=1, maar hij kan hem niet opslaan. Het werkt dus niks.
Daarnaast vind ik het toch een beetje eng. Hij zegt dat deze actie permanente schade kan brengen aan je spel.

Weergave- en sorteeropties