Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

10 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
SunShineMimi
Mest analist Mest analist
Berichten:
719
Lid geworden op:
za 02 okt 2010, 16:34

Zwangere sim, Babyspullen??

Mijn sim is dus zwanger.. maar waar kan ik een baby bedje vinden:O ik zie telkens alleen maar die poppen.. meer niet:S.. heeft iemand enig idee? of is het de bedoeling dat je het zelf moet maken ofzo??

Liefs,
Mimi
Afbeelding
Klik op de banner voor: I Don't Need You!
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Zwangere sim, Babyspullen??

Je hoeft geen bedje te kopen :P

Die komt gewoon als de baby geboren is
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
SunShineMimi
Mest analist Mest analist
Berichten:
719
Lid geworden op:
za 02 okt 2010, 16:34

Re: Zwangere sim, Babyspullen??

oowh haha ik schrok al:P haha dankje:D Mijn zwangere sim loop er echt verschrikkelijk bij..:O haha met haar benen wijd.. rug naar achter..:P haha this nog erger dan in de sims 3 XD
Afbeelding
Klik op de banner voor: I Don't Need You!
AnoukdeR
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
7
Lid geworden op:
do 19 mei 2011, 22:48

Re: Zwangere sim, Babyspullen??

Je trouwt door eerst helemaal leuk met elkaar te doen enzo. Daarna vraagt jouw held om de hand van zijn geliefde. Ze kunnen trouwen in een kerk of op iedere andere willekeurige plek.
sannie275
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
6
Lid geworden op:
di 31 mei 2011, 20:16

Re: Zwangere sim, Babyspullen??

Klopt, als je baby wordt geboren krijg je er zo'n strowiegje/bedje bij. Maar je kunt het kind niet besturen! Ook niet als hij/zij ouder wordt, dus je hoeft 'm alleen af en toe te voeden en dan groeit hij/zij op ;)
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Zwangere sim, Babyspullen??

sannie275 schreef:Klopt, als je baby wordt geboren krijg je er zo'n strowiegje/bedje bij. Maar je kunt het kind niet besturen! Ook niet als hij/zij ouder wordt, dus je hoeft 'm alleen af en toe te voeden en dan groeit hij/zij op ;)
Je kan hem daarintegen wel besturen als een Heldensim overlijd en dan krijg je de optie het kind van die held de baan over te laten nemen :woot
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties