Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

31 berichten • Pagina 2 van 2

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Reflecties en 'Security Level 7' kan het spel crashen

Foxypoes schreef:Ik heb nu bij opties alles op laag gezet, stond eerst op medium en nu crasht het spel niet meer, ik weet niet of andere er wat aan hebben, maar ik kan nu teminste wel weer gebouwen plaatsen en gewoon spelen.
Dat is inderdaad een van de eerste dingen die je moet doen als je game er steeds mee ophoudt.
Afbeelding
zoekietj
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
1
Lid geworden op:
do 31 mar 2011, 19:32

Re: Reflecties en 'Security Level 7' kan het spel crashen

De eerste keer dat ik het spel speelde had ik helemaal geen last (ik speel ook op laptop), dan opeens wilde ik een spionnenruimte bouwen en kreeg ik een vrij eng blauw scherm en viel alles uit. Ik bouwde dus niet meer bij en ging gewoon spelen, als ik echter in het midden van een queeste opsla en het spel afsluit, kan ik het spel niet meer spelen erna... Alles gaat goed tot het koninkrijk wordt geladen en dan gaat het mis.

Ideaal is het niet, maar ik heb zelf al wel een paar mogelijkheden gevonden om 'de crash' tegen te gaan. Om te beginnen al die dingen op laag zetten (maar dat was bij mij al).
Als je in het begin van het spel bouwt (voor je dus met een queeste begint) kan je 2-3 gebouwen zetten (zet ik er mee, crasht het toch) en dan speel ik. Na elke queeste sla ik het spel op en ik sluit het alleen af na een queeste... Bouwen doe ik dus echt alleen in het begin...

Niet echt geweldig, maar he...
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Reflecties en 'Security Level 7' kan het spel crashen

In het begin heb je vom te bouwen toch geen genoeg rijkdomspunten? Ik heb er helemaal geen last van. Ik heb in een koninktijk een stadsmuur, maar nergens last van.

Er is nu trouwens een nieuwe patch die instabiliteit waar sommige spelers last van hebben worden opgelost. Tip: Maak eerst qweestes af, want als je de patch instaleert worden die afgebroken.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie