Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

24 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Mijn laptop 'crasht' tijdens Middeleeuwen

Ik was helemaal happy dat ik ook ein-de-lijk Middeleeuwen kon installeren en ik ging vol goede moed aan de slag. Je moet dus als je gaat spelen eerst naar de spiegel (iig ik, ik weet niet of jullie dat ook moeten), en opeens begint het beeld van mijn laptop te flikkeren en krijg ik delen bureaublad te zien, erg raar iig. Toen kwam er zo'n blauw beeld met witte tekst, maar het was te snel weg om te lezen wat er stond, iig een probleem. Nou, weer gewoon opgestart, niks aan de hand, Middeleeuwen weer opgestart en na 2 minuten weer hetzelfde. In de veilige modus opgestart en mn vader heeft geholpen (ik weet niet zoveel van computers :P ) en nu staat die op een herstelpunt van vanmiddag.

Ik hoop dat er iemand is die weet wat het kan zijn. Ik zal even de specificaties van mijn laptop plaatsen:

15,6 inch beeldscherm
Intel Core i5 480M
4 GB werkgeheugen
500 GB harde schijf
Windows 7 Home Premium
Intel HD Graphics
DVD-speler & -brander
1000 Mbit/s (Gigabit Ethernet)
Altec Lansing Speakers

Volgens mij kan hij Middeleeuwen dus gemakkelijk aan, schijf C heeft ook nog 75 GB over...
Iemand een idee? Ik wil namelijk graag verder!
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Mijn laptop 'crasht' tijdens Middeleeuwen

Even een 'update'.

Ik heb gisteravond de Sims Middeleeuwen weer opnieuw geinstalleerd, maar wéér crashte die. Nu heb ik een videokaart die in mijn moederbord zit waardoor ik die dus niet kan vernieuwen... ws kan ik hem dus niet spelen :(
Ik ga iig morgen nog even langs de pc-winkel of zij iets weten...

Echt heel vervelend, dat is een nadeel van een laptop.
Gebruikersavatar
suspicious:3
Mest analist Mest analist
Berichten:
745
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 13:51

Re: Mijn laptop 'crasht' tijdens Middeleeuwen

Ik vind het maar raar.. ;9

ik heb trouwens ook intel HD graphics, maar bij de informatie van m'n laptop stond dat ik, er een andere videokaart in kon zetten "voor de ultieme game ervaring", kan dat niet met jouw laptop ? ik zou denken van wel... ;9 maarja, ik weet ook niet al te veel over computers ;p
Afbeelding
Lisa is de naam
Gebruikersavatar
Mindstorms
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
21
Lid geworden op:
zo 24 jan 2010, 17:11

Re: Mijn laptop 'crasht' tijdens Middeleeuwen

Ja hoor ik heb het ook. Zodra ik bij die spiegel mezelf heb bewonderd en ik moet naar Alex dan pats boem "Het spel/programma werkt niet meer".

Maar die launcher deed bij mij ook al raar, dus ik moest het spel vanuit verkenner opstarten.

Hopelijk komt er nog iemand met een geniale ingeving zodat ik verder kan spelen.
PeeAr
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
44
Lid geworden op:
do 07 jan 2010, 15:11

Re: Mijn laptop 'crasht' tijdens Middeleeuwen

EA geeft zelf aan dat "onboard" video, dus met een op het moederbord geïntegreerde videokaart, problemen kan geven.
Zie ook het leesmij bestand dat je na de installatie kan lezen.
Dat bestand staat trouwens ook op je hardeschijf, bij het geïnstalleerde programma.
Ik hoop voor je dat het anders op te lossen is, maar anders ben ik bang dat je, indien mogelijk, er een losse videokaart bij moet laten plaatsen
Gebruikersavatar
Nina
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7411
Lid geworden op:
za 16 jan 2010, 17:45

Re: Mijn laptop 'crasht' tijdens Middeleeuwen

@ PeeAr: Als dat het geval is dan installeer ik hem gewoon op de pc van mijn ouders, maar ik had het leuk gevonden als ik hem hier kon hebben.

Ik zag net dit bericht van Hiki, en dan de eerste reden waarom die vaak crasht is precies hetzelfde als bij mij. Ik ga hem nu gelijk weer installeren en hopelijk doet 'ie het dan!
Gebruikersavatar
Mindstorms
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
21
Lid geworden op:
zo 24 jan 2010, 17:11

Re: Mijn laptop 'crasht' tijdens Middeleeuwen

PeeAr schreef:EA geeft zelf aan dat "onboard" video, dus met een op het moederbord geïntegreerde videokaart, problemen kan geven.
Zie ook het leesmij bestand dat je na de installatie kan lezen.
Dat bestand staat trouwens ook op je hardeschijf, bij het geïnstalleerde programma.
Ik hoop voor je dat het anders op te lossen is, maar anders ben ik bang dat je, indien mogelijk, er een losse videokaart bij moet laten plaatsen
Beetje raar van EA hoor. Ik heb de "gewone" sims ook geinstalleerd op m'n laptop, incl. alle uitbreidingen en dat speelt wel gewoon.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie