Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

50 berichten • Pagina 2 van 3

maryjane!
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
1
Lid geworden op:
zo 03 apr 2011, 14:20

Re: Meld hier je De Sims Middeleeuwen bugs en errors

Het is mij nu al een aantal keer overkomen dat ik een quest niet kan voltooien omdat de acties die ik moet uitvoeren onmogelijk zijn. Zo heb ik de quest 'Bruiloft' opgestart en ging voor de 'geheime liefde'. Op een gegeven moment moet je met je secundaire held een grappig verhaal gaan vertellen aan beide geliefden. Ik heb alles geprobeerd, maar de optie grappig verhaal vertellen verschijnt gewoon niet! Ik ben beste vrienden met ze geworden en heb alle andere opties geprobeerd om te kijken of dat werkte (dus mop vertellen etc) maar het mocht niet baten. Ik heb de quest moeten beeïndigen.

Een andere Quest (ik ben even de naam kwijt) waar ik mijn vorst als primaire held had en mijn spion als secundaire held moest ik met mijn spion iemand afluisteren. Er was alleen weer een probleem, niemand praatte met de sim die ik moest afluisteren dus verscheen de optie niet! Op een gegeven moment was ik zo wanhopig dat ik maar mijn vorst met de desbetreffende sim liet praten om haar zo af te luisteren maar dat werkte ook al niet. De optie verscheen wel, maar mijn spion weigerde gewoon dienst met afluisteren. Ze liep er wel heen, luisterde 1 seconde af en stopte dan zonder dat mijn opdracht werd vervuld. Deze quest heb ik wederom moeten beeïndigen om verder de kunnen komen in het spel.

En dat is niet alles! Net heb ik ook een quest moeten beeïndigen waarmee ik een bondgenoot geallieerd kon maken. Mijn ridder was de primaire held en moest haar soldaten na een gevecht trakteren op een drankje. Ze moest 2 soldaten een drankje geven. De een bevond zich op het trainingsveld en wou niet mee naar mijn huis omdat hij 'niet in de stemming was' hoe goed ik ook bevriend was met deze sims. En op het trainingsveld zelf stond geen wijn of biervat waarmee ik ze een drankje kon geven. Ik heb toen bij mijn barakken een kan drinken gehaald en in mijn inventaris geplaatst, maar dat werkte ook al niet. En ook al had het wel gewerkt, mijn 2e soldaat kwam niet meer van de boot af, dus die had ik sowieso geen drankje kunnen geven. Je zag wel de simmarkering, maar als je die dan volgde leidde die je naar de haven op het water, zonder sim...

Ik moet eerlijk bekennen dat ik hier een beetje lamlendig van word.
nika5
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
6
Lid geworden op:
do 31 mar 2011, 10:58

Re: Meld hier je De Sims Middeleeuwen bugs en errors

hallo lars,
thanx voor je reactie. :) via een omweg kunnen we het spel nu wel starten. ook krijgen we nog een reactie van EAgames....

alleen we kunnen niet alle opdrachten vervullen. we lopen nu vast op het vegen van de vloer bij de smid. er staat dan een otter bij, maar we kunnen bv nergens een bezem vinden. :?
is er een manier om deze opdracht alsnog te vervullen, of desnoods deze te wissen?

greetz :thumbsup
ibel
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
33
Lid geworden op:
za 09 jan 2010, 18:16

Re: Meld hier je De Sims Middeleeuwen bugs en errors

bij de laatste update zijn al mijn problemen opgelost dus ik ben erg blij daarmee

@FranSor als ik gelijk na het installeren een patch/update installeer doen mijn spellen het nooit maar als je het spel installeerd en dan je pc even opnieuw opstart en dan alle patches/updates installeerd doet ie het bij mij wel
Nodakear
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
4
Lid geworden op:
di 26 apr 2011, 05:48

Re: Meld hier je De Sims Middeleeuwen bugs en errors

Ik heb last van dat ik de plantsoort belladona (ofzoiets) en de steensoort azuriet (of zoiets, ik weet de exacte namen niet meer) niet meer kan oppakken of ontdekken. In me oude savegames kan ik het niet meer oppakken of zien wat het is of opnieuw herontdekken en in nieuwe games die ik start dan kan ik er ook niks mee. Het muisaanwijzertje veranderd niet in een interactiemuisje maar het wordt een grijzig muispijltje en ik kan niks, zegt de hele tijd, geen interactie mogelijk, als ik klik. Ik heb het spel up to date maar de laatste patch heeft er ook niks aan gedaan, het blijft onmogelijk die 2 dingen op te rapen of te ontdekken. Ik moet nu steeds naar de dorpswinkel toe om het te kopen als ik het nodig ben. Gelukkig kan ik het daar nog weghalen maar in lage hoeveelheden dus dat schiet niet erg op. Plus niet elk character van mij is superrijk om steeds maar weer dat spul te kopen.

Iemand een idee of dit op te lossen is of moet ik maar wachten op de volgende patch?

P.S. Ik heb ook de cheats aanstaan en als ik dan met shift en de muis er op klik, dan kan ik kiezen voor een reset van het object. Dit helpt niet.
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Meld hier je De Sims Middeleeuwen bugs en errors

Weet je zeker dat die sim waar je mee speed bevoegd is om azuriet en Belladonna te verzamelen? Er zijn maar een paar helden die dat kunnen. van de azuriet is dat de smid en tovenaar en bij belladonna de tovenaar, en arts
Nodakear
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
4
Lid geworden op:
di 26 apr 2011, 05:48

Re: Meld hier je De Sims Middeleeuwen bugs en errors

Ja, De Smid, de tovenaar, de spion en de arts, die kunnen allen of de stenen of de bloemen of de stenen en bloemen oprapen (De Tovenaar kan alles oprapen voor het geval je dat nog niet wist)

Belladona en Azuriet zijn niet meer op te rapen. En zelfs al kunnen ze het niet oprapen dan komt er nog steeds een interactiemuis tevoorschijn en staat het woord verzamelen in grijs, zelfs dat krijg ik niet. De muispijl wordt een grijs pijltje en als ik klik dan staat er, geen interactie mogelijk, alsof het voorwerp gewoon niks is.

En ik heb ook gemerkt dat engelkruid ook niet op te rapen is meer. Ik dacht eerst dat het alleen Belladona was maar ik heb nog 1 savegame over waar ik nog wel alles kan oprapen en daar blijkt dat 3 bosjes engelkruid heten. Das een speciale kruid dus die ik ook niet meer kan pakken. Ieder ander savegame of nieuw game dat ik start kan van die 3 niks meer oprapen. Erg irri.
toetie93
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
1
Lid geworden op:
di 07 jun 2011, 23:02

Re: Meld hier je De Sims Middeleeuwen bugs en errors

Hallo,

ik heb een heel vervelend probleem. :(
Ik was erg ver met mijn spel, (ik had de eerste ambitie bijna voltooid)
en toen ik er net verder mee wou gaan, stond er bij mijn opgeslagen spel in het hoofdmenu dat ik een latere versie van de sims middeleeuwen nodig heb.
ik heb echt er de nieuwste update wel ge"instaleerd,(versie 1.3.13.00107) en een nieuw spel starten lukt wel gewoon.
hoe kan ik dit oplossen want ik heb niet zoveel zin om alles weer helemaal overnieuw te doen. :(

groetjes
joyciie
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
2
Lid geworden op:
wo 17 aug 2011, 23:39

Re: Meld hier je De Sims Middeleeuwen bugs en errors

toetie93 schreef:Hallo,

ik heb een heel vervelend probleem. :(
Ik was erg ver met mijn spel, (ik had de eerste ambitie bijna voltooid)
en toen ik er net verder mee wou gaan, stond er bij mijn opgeslagen spel in het hoofdmenu dat ik een latere versie van de sims middeleeuwen nodig heb.
ik heb echt er de nieuwste update wel ge"instaleerd,(versie 1.3.13.00107) en een nieuw spel starten lukt wel gewoon.
hoe kan ik dit oplossen want ik heb niet zoveel zin om alles weer helemaal overnieuw te doen. :(

groetjes
heeee, ik heb precies hetzelfde probleem....en ik wil ook niet weer alles over nieuw spelen...word er gek van en bij mij lukte het ook om een nieuw spel te starten maar niet degene waar ik al zo ver mee was!
kan iemand ons helpen?

groetjes !!
claudiagremmer
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
1
Lid geworden op:
do 29 dec 2011, 00:29

Sims middeleeuwen zit vol fouten!!!

Ik ben dat sims middeleeuwen spel helemaal zat. Ik heb gewoon alle patches gedownload. Ik had het spel al een tijdje niet gedaan, en het welkom scherm bij het opstartprogramma is steeds half weg. Dat is probleem een. En zulke probleempjes heb ik nu steeds in het hele spel, dat dingen half weg zijn. Ik had bijvoorbeeld een koninkrijk waar ik aardig goed mee bezig was, toen had ik wat helden vermoord om nieuwe te kunnen maken, maar dit ging echter niet. De functie werkte niet meer, en dit koninkrijk was helemaal naar de klote. Dus heb ik het verwijderd en ben ik opnieuw begonnen. Ten eerste waren niet alle soorten troonzalen er waar ik in het begin uit kon kiezen. Nu heb ik 3 helden, een stuurde ik naar de dorpswinkel en hij kon helemaal geen eten kopen. Alleen de optie alles en objecten kon ik kiezen. Zo zaten er wel meer van die foutjes in dat er iets uit de opties verdwenen was net zoals de welkomstpagina bij het opstartprogramma halfweg is. Daarna heb ik dus het spel er helemaal uit gehaald en opnieuw geinstalleerd met alle patches en updates, opgestart en nog steeds hetzelfde probleem. Hier wordt ik dus een beetje scheitziek van, want ik heb het spel duur in de winkel gekocht en ik kan het niet spelen. Iemand hetzelfde probleem of een oplossing?
metjemaria
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
4
Lid geworden op:
zo 12 feb 2012, 08:21

Re: Meld hier je De Sims Middeleeuwen bugs en errors

Ik kan niet opslaan.
Telkens als ik het probeer zegt hij dat er een onbekende fout is, foutcode 18.
Ik heb die foutcode proberen te vinden, maar nergens hoor.
Niet in leesmij, niet op google.
Ik kocht niet zo heel lang geleden de uitbreiding, maar die loste alleen wat grafische probleempjes op.
Help !!

Weergave- en sorteeropties