Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

50 berichten • Pagina 1 van 3

plykier1
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
165
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:27

Re: Meld hier je De Sims Middeleeuwen bugs en errors

Ik heb tot nu toe nog geen vreemde dingen gezien in het spel zelf.

Alleen als ik het spel afsluit heb ik een probleem:
Als ik het spel gewoon normaal afsluit(dus via de 3 puntjes en dan afsluiten en eventueel nog opslaan) dan lijkt het alsof het spel gewoon normaal is afgesloten, je komt namelijk gewoon op je bureaublad.
Maar toen ik even later het spel weer wilde opstarten zei het startprogramma dat De Sims Middeleeuwen al opgestart was. Dat vond ik vreemd want in mijn taakbalk stond geen icoon van het spel.
Toen keek ik in taakbeheer onder Processen, en daar bleek dat De Sims Middeleeuwen al die tijd gewoon aanstond, en ook enorm veel geheugen gebruikt, waardoor je computer soms erg sloom kan worden. Schijnbaar is het spel dus niet afgesloten.
Dit is niet zomaar 1 keer gebeurt, maar het is altijd zo als ik de game afsluit.
Afbeelding
maraverhees
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
2
Lid geworden op:
za 26 mar 2011, 12:38

Re: Meld hier je De Sims Middeleeuwen bugs en errors

Als ik mijn spel op wil slaan (en de lessen bij opties staan uit) krijg ik de melding dat ik niet op kan slaan omdat ik met een les bezig ben. Hoe kan ik dit oplossen?
Naar mijn mening duurt een les wel erg lang om elke kaar maar opnieuw te beginnen.

Graag hoor ik iets van jullie.
plykier1
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
165
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:27

Re: Meld hier je De Sims Middeleeuwen bugs en errors

hiki schreef:Plykier, heb je hier al gekeken?

EA > The Sims Medieval Forum

http://forum.ea.com/eaforum/categories/show/220.page

sorry ik moet echt even eten nu anders had ik wel gezocht voor je daar. :cry
Ik heb er niks over kunnen vinden. Maar nu ik het spel al een aantal keren heb afgesloten komt het probleem steeds minder voor.

Verder heb ik nog een klein bugje in het spel ontdekt. Onderaan het scherm waar je de tijd en dag kunt zien, staat er altijd een afkorting voor de dag(Ma is maandag, Di is dinsdag), maar op zondag staat er nog Sun, van het Engelse Sunday. Waarschijnlijk vergeten te vertalen, maar zo ben ik nog wel meer van die dingen tegengekomen. Voor de rest werkt alles perfect.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mindstorms
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
21
Lid geworden op:
zo 24 jan 2010, 17:11

Re: Meld hier je De Sims Middeleeuwen bugs en errors

Kijk dit topic eens: http://forum.simsnieuws.nl/viewtopic.ph ... 1&start=10

Echt super irritant. Ik heb 'm geinstalleerd heb mezelf bewonderd in de spiegel om vervolgens m'n scherm op zwart te zien gaan.

Ik vind het dus schandalig dat dit kan gebeuren, want de specs van m'n laptop voldoen gewoon, de gewone sims 3 doet het gewoon(incl. alle uitbreidingen), maar omdat ik waarschijnlijk onboard video heb, doet het spel het niet.
Gebruikersavatar
Mindstorms
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
21
Lid geworden op:
zo 24 jan 2010, 17:11

Re: Meld hier je De Sims Middeleeuwen bugs en errors

Nina schreef:^ Gewoon bij opties 'reflecties' uitzetten, dan doet 'ie het weer!
Als ik opties openen kon zou ik dat doen. Als ik op opties klik dan zie is heel gauw een flits van de opties en dan knalt ie weer weg, dus niet echt een optie. (Ik hoop wel dat je het over mijn error had :S )
ibel
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
33
Lid geworden op:
za 09 jan 2010, 18:16

Re: Meld hier je De Sims Middeleeuwen bugs en errors

hoi
mijn spel crasht steeds eerst alleen als ik een gebouw wilde plaatsen, als er dan gebouwd gaat worden gaat het scherm op zwart en zie je alleen nog maar een goud pijltje. nu gebeurd datzelfde als ik iets koop en het wil plaatsen, heel irritant. mijn computer voldoet ruim aan alle eisen en het spel en de patches zijn gewoon geïnstalleerd. iemand tips of een oplossing?? alvast bedankt
Gebruikersavatar
Maschaa47
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
25
Lid geworden op:
wo 02 feb 2011, 17:23

Re: Meld hier je De Sims Middeleeuwen bugs en errors

jullie hebben ook veel problemen met je spel:O mijne doet het gwn perfect heb er geen problemen mee najah 1tje en dat is als je binnen in een huis wilt gaan dat het best wel lang aan het laden is maar maar voor de rest niks...
Dol op de sims, zoow verslavend!

Alle delen van de sims 1
Alle delen van de sims 3
Bijna alle delen van de sims 4

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie