Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

45 berichten • Pagina 3 van 3

JoAnne
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
101
Lid geworden op:
zo 06 okt 2013, 14:12

Re: Ik vind De Sims Middeleeuwen ... geef je mening!

Ik heb dit spel eergisteren pas ontdekt, ik vind het verslavend! Heb nu net een spionne 'vrijgespeeld', daar ga ik vanmiddag een zoekgeraakt kind mee proberen te vinden. Ik begrijp van iedereen dat het spel op den duur gaat vervelen door teveel herhalingen maar tot dat stadium aanbreekt vermaak ik me er erg mee. Moet wel wennen aan de beperkingen t.o.v. Sims 3 (met name de cameravoering, ik mis tab en zit daar dan ook 100 keer voor niks op de timmeren). De sims zelf vind ik heel apart, veel realistischer dan die uit Sims 3.

(overigens is de meervoudsvorm van queeste 'queesten', niet queests, maar dit terzijde)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Redbird
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
5
Lid geworden op:
za 08 mar 2014, 22:24

Re: Ik vind De Sims Middeleeuwen ... geef je mening!

Ik speel dit spel (helaas) in het Engels doordat ik het via Origin heb moeten installeren, maar ik vind het echt geniaal! Vooral als burgers de koning om advies vragen, zo was er ook een man die vroeg of hij zich voort mocht planten, waarop ik twee dingen kon antwoorden:
'Ja, natuurlijk mag dat!' of 'Nee, maar alleen omdat je het hebt gevraagd! Nee, hierbij verbied ik het je je voort te planten!' Om dat soort dingen krijg ik echt de slappe lach.

Het is inderdaad anders dan de normale Sims spellen, maar daardoor vind ik het juist wel leuk.
Maar zoals JoAnne al zegt: De camera irriteert me soms nogal, dan wil ik plaatjes maken, maar dan draait die camera niet de kant op die ik wil.
Afbeelding
Gast0698
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2551
Lid geworden op:
za 02 jun 2012, 20:02

Re: Ik vind De Sims Middeleeuwen ... geef je mening!

het is inderdaad wel een leuk spel maar het was denk ik leuker geweest als het bij de gewoone sims 3 vast zat dat je bv. gewoon een wereld heb en dat dan daar alleen middeleeuwen kan worden gespeeld xD en ik vind het ook altijd grappig als iemand me daar uitscheld gooi ik ze altijd in de put en ja.. dan gaan ze wel dood want ik doe het telkens opnieuw.. :laugh

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie