Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

70 berichten • Pagina 1 van 4

I_mJimmy
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2735
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 11:58

De Sims Middeleeuwen: Het grote 'Ja ik heb hem' topic

Afbeelding

Donderdag is de officiële release van De Sims Middeleeuwen maar sommige winkels verkopen de game al 1 of 2 dagen eerder.

Hier kun je melden dat je De Sims Middeleeuwen al hebt. Het zou leuk zijn als je verteld in welke winkel en in welke stad je de game gekocht hebt. Dan hebben andere forum leden er ook wat aan.

:swing

Post als 'ik heb hem nog niet', 'ik ga hem niet kopen', 'zijn er ook al screens van' etc worden verwijderd: daar zijn andere topics voor.

Wij als Sims Nieuws team zijn erg enthousiast over de game en we hopen dat jullie er ook veel plezier aan zullen beleven.
Afbeelding
lenhofcreathings
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
870
Lid geworden op:
wo 27 okt 2010, 17:27

Re: De Sims Middeleeuwen: Het grote 'Ja ik heb hem' topic

*heel jaloerse blik*

Ik heb alles netjes bij elkaar gespaard en vlieg morgen om acht uur 's ochtends gelijk naar de frs, en dan maar hopen dat ze 'm hebben!
.................................................................>Afbeelding<.................................................................
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: De Sims Middeleeuwen: Het grote 'Ja ik heb hem' topic

Mijn pa heeft 'm gedownload, kan ik eerst kijken hoe hij werkt, en dan als ik 'm wil hebben voor mijn verjaardag vragen :swing
Dus.. ik heb 'm ;D
(Wel illegaal ;O)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie