Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

5 berichten • Pagina 1 van 1

sannie275
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
6
Lid geworden op:
di 31 mei 2011, 20:16

Zwarte vlekken

Hey, ik heb de sims middeleeuwen al veel vaker gespeeld en inmiddels in mijn 2e ambitie, na een aantal queestes te hebben gespeeld chrast mijn beeld. Nee, het is niet van mijn computerscherm zelf, echt van de sims, ik kan alles doen(slapen etc.) maar overal komen er zwarte vlekken en strepen. Om de seconde verdwijnen ze weer en komen er ergens anders nieuwe (moeilijk uit te leggen, het hele beeld flipt). Zelfs was mijn poppetje op gegeven moment weg, je zag alleen de schaduw, zijn ogen en een vlekje wat achter het diamantje(dat ding wat boven een sim hangt ;) ) hoort. Dus, iemand hier een idee voor?
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Zwarte vlekken

Je instellingen lager zetten?
Kan je computer 'm wel aan....
Of opnieuw installeren, dat is het enige wat ik kan bedenken ;x
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
sannie275
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
6
Lid geworden op:
di 31 mei 2011, 20:16

Re: Zwarte vlekken

Maar eerst had ik er helemaal geen last van.. Hoe kan je de instellingen lager zetten? Gewoon als je in het spel zit en bij 'Opties' ?
Yourlocalmemegirl

Re: Zwarte vlekken

Probeer bij de instellingen het om te zetten naar venster of in het Engels 'windowscreen', bij mij heeft dat de truc gedaan xD! En als je het op laptop speelt moet je niet vergeten laptop modus aan te doen ;)

Weergave- en sorteeropties