Ik heb zelf de Sims Middeleeuwen niet, maar ik speel het altijd bij een vriendin thuis

12 berichten • Pagina 1 van 1
Mich..... schreef:^ Ja als je het zo bekijktMaar er kloppen wel meer dingen in het spel niet... Heb je de planeten in de toren van de tovenaar aan het dak wel eens zien hangen? De zon wordt als middelpunt van alles genomen, terwijl in de Middeleeuwen deze kennis nog niet bestond en gedacht werd dat de aarde plat was... Volgens mij wisten ze niet eens dat er meerdere planeten bestonden
Maar goed.. beetje off topic bericht
Mijn Sim heeft 'losbandig' als karaktertrek en ondertussen zit ik al aan kind nummer 4. Dus, meerdere kinderen is best mogelijk. En ook met andere Sims, zonder 'losbandig', had ik ook al meer dan 1 kind. Misschien duiken jullie gewoon niet genoeg tussen de lakensAnoukdeR schreef:Volgens mij kun je ook niet meer kinderen krijgen dan één. Heel stom. Maar dat is bewust. Die kinderen zijn er om de ouder te helpen en op te volgen als de heldensim doodgaat. Ze dienen niet echt als gezinsuitbreiding. Toch gek. In de middeleeuwen hadden mensen juist veel kinderen.