Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

59 berichten • Pagina 2 van 3

Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: In the middle of nowhere - speltopic (open)

Ik keek naar mijn muur. Inmiddels hing hij al weer vol met honderden tekeningen over mijn moeder, de ene nog treuriger dan de ander. Ik pak mijn ipod van mijn bed, trek het raam dicht, en doe het licht uit. Ik doe de oordopjes in mijn oren, en gooi mijn ipod in mijn shirt, zodat hij er aan de onderkant weer uit komt. De ipod stop ik in mijn zak. Ik stap op mijn fiets. Ik voel me schuldig, tegenover Elizabeth. Altijd als ik in een dipje zit laat ik haar in de steek. Ze is het inmiddels wel gewent, maar toch voelt het niet fijn om haar dagen niet te spreken. Ik weet het dat mijn eigen schuld is, daarom ga ik ook naar háár toe, in plaats van dat zijn naar mij komt. Bij haar huis is ze niet, dat was te verwachten, daarom fiets ik naar het meer. Daar aangekomen zie ik iemand bij haar staan. Ik stop om te kijken wie het is.

- Kenneth Dahmer.
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: In the middle of nowhere - speltopic (open)

Arisu liep naar de stad om wat spullen te kopen voor haar Japanse gerechten. Arisu houdt elke woensdag een Japanse gerechten dag, ze maakt dan haar lekkerste gerechten maar ook gerechten die ze eigenlijk nog nooit heeft gemaakt, ze had voor ze vertrok een boekje van haar oma Nani gekregen. Een boekje waar haar oma al haar Japanse gerechten in had geschreven. Deze keer ging ze een nieuw gerecht maken: "Japans eenpansgerecht met kip", ze had veel groenten nodig, dus waarom gaat ze niet langs bij de plaatselijke groentenboer. Arisu zag haar praten met iemand over ene Thomas. Hij was vermoord? Arisu vond het maar vreemd maar toch liep ze even verder voor haar groenten, "Hallo mevrouw, ik heb wat groenten nodig" zei Arisu lachend. "Ik heb een grote lijst mocht u dat niet erg vinden! Oké, hier begin ik: 225 gram worteltjes, 200 gram peultjes en 125 gram shii-take paddenstoelen" zei Arisu. Na het kopen van de groenten liep ze zo snel mogelijk naar huis, maar ze kwam een onbekend figuur tegen. Het was ________.

________, wie :d?

`'-. Arisu Hayashi .-'`
Afbeelding
Gebruikersavatar
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4729
Lid geworden op:
di 21 dec 2010, 13:57

Re: In the middle of nowhere - speltopic (open)

Met rode ogen stond ik aan het water. Nathan was vermoord, iets dat onmogelijk leek.hij had hier geen familie, dus was het mijn taak zijn huis te ontruimen. ik liep langs het meer en Elizabeth zitten. Ze mompelde iets over iemand die terug moest komen. "Wie," vroeg ik en probeerde naar haar te lachen. Ze keek verlegen op.
"Een vriend," antwoordde ze zacht en keek weer naar het water. Ik stond even stil, het moest Kenneth wel zijn. Ik liep weer weg, richting het huis van mijn vriend.

Erin Carter
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: In the middle of nowhere - speltopic (open)

Zenuwachtig zitten Elizabeth en ik boven aan de trap van de bar. Al dagen wordt er gepraat over de moord op Nathan. Ik kende hem niet goed, zag hem alleen regelmatig in de bar. De opwinding in de bar is om te snijden. We horen luid gediscussieer, maar we weten niet wie het zijn. Ik wordt er maar zenuwachtig van en Elizabeth helemaal. 'Ik kan hier niet tegen Kenneth, ik wil weten wie het zijn!'. Ze kijkt me opgewonden aan, maar friemelt zenuwachtig aan haar rok. 'Vooruit, laten we gaan kijken wat er aan de hand is.' Ik druk de deurklink omlaag, daar zien we ________ in een discussie tegen een hoop mensen.

- Kenneth Dahmer.
Gebruikersavatar
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4729
Lid geworden op:
di 21 dec 2010, 13:57

Re: In the middle of nowhere - speltopic (open)

Heel Wilson was bij elkaar gekomen in de bar, alleen Elizabeth en Kenneth zaten boven, die waren te jong om dit aan te horen. Iedereen was nerveus met elkaar aan het overleggen. Ik brak de stilte.
'' Zoals jullie allemaal weten is Nathan niet meer onder ons,'' begon ik.
'' maar wat enkelen misschien niet weten, is dat hij is vermoord.'' Een aantal mensen keek geschokt, andere schudden afkeurend hun hoofden.
'' Het ergste is, de moordenaar zit in deze kamer,'' zei ik.
'' Hoe weet je dat?'' vroeg Arisu, een buitenlands meisje van negentien jaar oud.'' Zijn het geen bezoekers?''
Boos keek ik haar aan. ''Je weet zelf ook dat hier geen mensen komen.'' Het bleef even stil. Ik zuchtte en keek iedereen in de ogen, speurend naar een hint. Elizabeth en Kenneth stonden achterin de bar zwijgend toe te kijken.

Erin Carter
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: In the middle of nowhere - speltopic (open)

'Het ergste is, de moordenaar zit in deze kamer.' zegt Erin. Ik kijk om me heen en begin na te denken, wie zou een goed motief hebben?
'Hoe weet je dat?' vroeg een Japans meisje die laatst nog bij me in de winkel kwam. 'Zijn het geen bezoekers?'
'Je weet zelf ook dat hier geen mensen komen.' antwoordt Erin.
Vanaf nu weet ik dat iedereen verdacht wordt, mensen zullen allemaal op zoek gaan naar een alibi voor zichzelf, of naar motieven van de bewoners.

~ Lorna Beddings
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: In the middle of nowhere - speltopic (open)

Ik slik. Zenuwachtig kijk ik naar Elizabeth. We hebben het gehoord. Één van de inwoners is een moordenaar. Misschien wel meer! 'Oh Kenneth, ik vind het zo erg!' 'Ik weet het...' mompel ik. Ik sla mijn arm om haar heen. Ik zie iemand kijken, hij denkt vast dat we iets hebben. Dat wordt wel vaker gedacht, we zijn gewoon goed bevriend. Tenminste, zo zie ik het. 'Zullen we anders naar het meer gaan, ik kan niet echt goed tegen de drukte hier.' Elizabeth knikt, en ik trek haar mee.

- Kenneth Dahmer.
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: In the middle of nowhere - speltopic (open)

Zwijgend lopen we met z'n tweeën naar het meer. De hemel begint al wat rood te kleuren, en het heeft een geweldig effect op de omgeving. Het is alsof de zon niet weet van de verschrikkelijke gebeurtenis van een paar dagen geleden. Met bange ogen keek ik Kenneth aan, maar hij leek diep in gedachten te zijn verzonken.
'Denk je dat.. Dat..' begon ik.
'Wat?'
'Dat de moordenaar nog een slachtoffer zal maken?' Met waterige ogen keek ik Kenneth aan.
'Nee, joh. Doe niet zo gek!' lachte Kenneth, maar zijn ogen lachten niet mee. \
'Ik doe niet gek, wat er laatst gebeurd is, is gek. Denk je dan echt dat die mogelijkheid niet bestaat?' De gedachte alleen al gaf me rillingen.

-- Elizabeth Gacy --
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4729
Lid geworden op:
di 21 dec 2010, 13:57

Re: In the middle of nowhere - speltopic (open)

Ik keek naar de foto's van de plaats delict. Er moest een aanwijzing zijn, maar ik kon het niet vinden. Nathan lag in het mortuarium van Wilson, een donkere plek waar niemand komt behalve ik. Misschien kon ik alles nog een keer bekijken. Ik greep naar mijn sleutels en stapte in mijn auto. Toen ik aan kwam haalde ik de deur van het slot. Het leek alsof ik niet de enige was. Een beetje bang klikte ik het licht aan en de felle tl-balken begonnen te schijnen. Ik draaide me om, maar zag niemand. Nadat ik mijn jas op had gehangen pakte ik het dossier van Nathan en nam alles door. Het was zo'n simpele moord. Ik ging naar de koelruimte en trok een lade open. Het lichaam lag er roerloos, met een grote wond in de borst. Tranen kwamen omhoog toen ik naar het roerloze lichaam keek. Snel deed ik de de lade weer dicht en vluchtte naar het kantoor. Huilend zakte ik op de stoel.

Erin Carter
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: In the middle of nowhere - speltopic (open)

Arisu voelde zich aangevallen na die boze blik van Erin. Maar niets liet haar tegenhouden.
Ze ging gewoon lekker verder met haar leven, nou, het is dus dinsdag denkt Arisu. Arisu was vergeten om naar de winkel te gaan. Dus ging ze gauw naar de stad. Iedereen liep afzonderlijk van elkaar af, iedereen was verdacht van de moord van Nathan. Ookal kende Arisu Nathan niet ze was wel medelevend. Toch dacht Arisu dat het bezoekers waren, wie gaat er nu in deze stad mensen vermoorden? Diegene heeft niet eens een reden! Arisu kalmeerde haarzelf ging naar de winkel en moest ook nog langs de groentewinkel. Daar zag ze Lorna staan. Lorna keek een halve seconde zeer gefrustreerd maar daarna glimlachte ze naar me. Ik sprak Lorna aan vanwege die moord, "Mevrouw, ik ken je alleen omdat ik hier één keer iets heb gekocht en zag u toen ook laatst in de bar, maar ik zat te denken, waarom dacht Erin dat het geen bezoekers waren? Ik bedoel maar, niemand had nou echt een reden om Nathan te vermoorden, toch? Ik kende Nathan niet maar hij zou heus niets ergs hebben gedaan neem ik aan..?" En Arisu mompelde een heel verhaal bij elkaar. Arisu wist dat er hier iets mis was. Het klopte niet dacht zij.

`'-. Arisu Hayashi .-'`
Afbeelding
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: In the middle of nowhere - speltopic (open)

Ik was geschrokken. Echt heel erg. Toen we de bar uit liepen kneep Elizabeth steeds in mijn hand. We waren even gestopt, en hadden elkaar aangekeken, omhelst, en waren verder gelopen. En nu zitten we al een paar uur bij het meer, maar ik kan het niet van me af zetten. Ik had het wel eerder gevoeld, maar nooit bij Elizabeth. Of misschien toch wel... Nee. Dit gevoel kreeg ik ook van mij moeder. Een gelukzalig gevoel. Ik hou van haar. Van mijn moeder dan. Maar... misschien hou ik wel meer van Elizabeth dan ik denk. Ik hou van haar als een vriendin, tenminste dat dacht ik tot nu toe altijd.
'Denk je dat.. Dat..' zei Elizabeth. Ik was opgeschrokken uit mijn gedachten, ik had niet eens gehoord wat ze zei. 'Wat?' vroeg ik aan haar. 'Dat de moordenaar nog een slachtoffer zal maken?' Met waterige ogen keek ze me aan. Hoe kon ik nou zo denken!
'Nee, joh. Doe niet zo gek!' lachte ik om mijn gedachten weg te schuiven.
'Ik doe niet gek, wat er laatst gebeurd is, is gek. Denk je dan echt dat die mogelijkheid niet bestaat?'

- Kenneth Dahmer
Gebruikersavatar
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4729
Lid geworden op:
di 21 dec 2010, 13:57

Re: In the middle of nowhere - speltopic (open)

Ik liep de winkel van Lorna binnen en zag Arisu staan. Ik pikte een woord op, moord.
'' Goedenavond,'' zei ik en lachte naar Lorna. Ik pakte wat appels en groenten en deed ze in een zak. Arisu keek me aan met een onduidelijke blik. Ze zag er een beetje onzeker uit. Ik rekende mijn spullen af en ging naar buiten. Arisu kwam achter me aan.
''Wie verdenk je?'' vroeg ze. Ik draaide me om en zuchtte.
''Ik verdenk iedereen hier,'' zei ik en stapte in mijn auto. De auto bromde toen ik weg reed. Toen ik thuis was begon ik met koken en maakte een snelle maaltijd klaar.

Erin Carter
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: In the middle of nowhere - speltopic (open)

Kenneth keek me wazig aan. Het leek erop alsof zijn gedachten heel ergens anders waren dan waar die van mij vol mee zaten.
'Kenneth, gaat het?' vroeg ik bezorgd en gaf een kneepje in zijn hand. Hij keek weg en zei niks. Bijna automatisch gaf ik hem een knuffel. Ik was ervan overtuigd dat hij er een nodig had.

-- Elizabeth Gacy --
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: In the middle of nowhere - speltopic (open)

Ik slikte. Ik rook Elizabeth's lievelingsshampoo. Weer dat gevoel. De tweede keer nu. 'Elizabeth, ik ga naar huis.' verbaasd keek ze me aan. 'Oh, oké...' 'Fiets je mee?' 'Nee, ik... ik blijf nog even.' 'Sorry Elies, ik wil gewoon heel even alleen zijn. Het spijt me.' 'Geeft niet.' 'Geeft wel.' 'Niet, het geeft echt niet!' 'Oke dan. Tot morgen, denk ik!' 'Tot morgen!'. En ik fietste weg alleen.
Thuis pakte ik mijn schetsblok, ik moest al mijn emoties uiten. Mijn vader kwam de trap op, snel gooide ik het blok onder mijn bed, ik stond op. De deur ging open. 'Gaat het Kenneth?' 'Sure.' was mijn antwoord. Verbaasd deed hij de deur weer dicht.
Dit kan niet. Dit mag niet, waarom moet mij dit overkomen, het zou alles verpesten!

- Kenneth Dahmer.
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: In the middle of nowhere - speltopic (open)

Arisu is thuis gekomen na een bezoekje aan de stad. Toch vond ze de mensen vreemd doen. Arisu had haar stoofpotje klaar en ging op de bank zitten en zette de televisie aan, totdat ze op het nieuws nog een nieuwsbericht zag over Nathan, ze ging weer denken aan de conversatie tussen Lorna en haarzelf. Wie zou dit hebben gedaan? En wat voor een reden had die persoon daarvoor? En voordat ze klaar was met denken was haar eten op. Ze liep naar de keuken en oppeens zag ze een DVD op de tafel. Een comedy-film kon Arisu wel gebruiken dus zette ze de DVD op, voordat de klok 12 sloeg lag Arisu al te slapen op de bank.

`'-. Arisu Hayashi .-'`
Afbeelding
Gebruikersavatar
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4729
Lid geworden op:
di 21 dec 2010, 13:57

Re: In the middle of nowhere - speltopic (open)

Lorna liep neuriënd haar tuintje binnen. Met de tuinslang gaf ze de planten netjes water. Het water vormde kleine poeltjes in de modder. Ze pakte een zak met tuingrond en bemestte de planten. Toen Lorna klaar was stond ze op en liep naar achter om het resultaat te zien, maar haar voet gleed in de plas. Ze raakte uit balans en begon naar achteren te gaan. Ze viel, maar zocht nog naar steun. Met haar hand greep ze de tafel vast. Ze kwam op de grond neer , naast een bevende tafel en ze zag dat de pot die er op stond zou gaan vallen. Verlamd van de val zag ze hoe de bloempot op haar af kwam en haar in het gezicht raakte. Het werd zwart voor haar ogen.

Lorna Beddings (Loungefan) is dood. Ze was een moordenaar.
Je mag nog één keer posten.
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: In the middle of nowhere - speltopic (open)

Het is alweer woensdag en het is weer tijd voor Arisu's Japanse avondje. Dus ging ze weer naar de winkel en pakte wat taugé, Japanse sausjes en het belangrijkste: Octopusringetjes. Dit was Arisu's lievelingsgerecht maar ze ging wat Shii-take paddenstoelen toevoegen. En alleen Lorna verkocht die. Dus onderweg naar de groentenwinkel ziet ze dat alle lichten uit zijn. "Hmmmm, vreemd." Arisu stapte uit haar auto en ging kijken naar een bordje met de openingstijden, "Hmm.. Hier staat dat Lorna woensdag rond dit tijdstip open is" zei Arisu, dus keek ze of er een melding was dat 't met redenen gesloten is. Maar Arisu zag niks, Arisu moest toch haar groenten hebben want het was haar lievelingsgerecht! Dus besloot Arisu om eens langs te gaan naar Lorna's huis, althans.. naar het adres wat op de winkel staat voor contact. Onderweg ziet ze dat alle lichten daar aanstaan, maar het is gewoon dag? Haar tuintje stond ook al onder water tot ze oppeens een voet zag liggen en allemaal gebroken scherven. Arisu stopte gelijk de motor van de auto en stapte uit zonder de deur dicht te doen. "LORNA!?" "LORNA!?" en Arisu kreeg geen antwoord. Arisu was helemaal in paniek. Ze zag er zo bleek uit en was ijskoud. Gauw belde Arisu 112. Het eindigde met een heleboel ambulances.

`'-. Arisu Hayashi .-'`
Afbeelding
Gebruikersavatar
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4729
Lid geworden op:
di 21 dec 2010, 13:57

Re: In the middle of nowhere - speltopic (open)

Ik stond bij Lorna's huis. Twee ambulances uit een andere stad waren er, alleen waren ze niet nodig. Ik liep de tuin in en zag het lichaam van Lorna liggen. Haar gezicht was kapot, de huid er zowat afgereten.
''Een ongeluk,'' zei ik en keek weer op mijn klembord. Een van de broeders vroeg wat ze met het lichaam moesten doen.
'' Breng het naar ons mortuarium, ik zie jullie daar.'' Ik pakte het gele lint en zette de omgeving af. Ik nam nog een kijkje en zag niks wat op een moord leek. Ik nam foto's en ging naar binnen. Toen ik rond keek zag ik de prullenbak met een opvallend grote tas erin. Ik trok een handschoen aan en opende de tas. Een pistool. Geschrokken pakte ik de tas beet en liep naar buiten. Arisu kwam in paniek naar me toe.
'' Wat is dat? Wat is er gebeurd? Komt het allemaal goed?'' vroeg ze met tranen in haar ogen.
Ik schudde mijn hoofd. '' Die moordzaak is ook meteen opgelost,'' zei ik en stapte in de politiewagen.

Erin Carter
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: In the middle of nowhere - speltopic (open)

Weer was er iemand overleden in ons dorp. Maar dit keer leek het een ongeluk. Nog nooit hadden we ergens last van gehad en nu, in nog geen twee weken, zijn er twee mensen om het leven gekomen. Toeval? Ik denk het niet. Ik zuchtte en keej naar het water. Eigenlijk was ik doodsbang de volgende te zijn. Was Kenneth nou maar hier. Maar nadat hij gister zo abrupt wegs was gegaan, had ik hem niet meer gesproken. Maar als hij vandaag niet hierheen zou komen, zou ik wel naar hem gaan.

--Elizabeth Gacy --
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: In the middle of nowhere - speltopic (open)

Nadat ik klaar was met de planten water geven en de tuin bemesten liep ik een stukje verder om het resultaat te zien. Tevreden keek ik naar mijn tuintje terwijl ik nog een stap achteruit zette. Wat ik niet door had, was dat ik in een pas stapte. Ik gleed uit maar probeerde nog ergens houvast te vinden, aan een tafel. Ik zag de bloempot bewegen en wist dat ik het niet zou overleven. Ik deed een schietgebedje om snel dood te zijn en om niet alle pijn te voelen. Misschien was het maar goed, ik was toch een moordenaar.

~ Lorna Beddings

Weergave- en sorteeropties

Gesloten