Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

59 berichten • Pagina 1 van 3

Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: In the middle of nowhere - speltopic (open)

De koele wind speelde met mijn bruine lokken. Ik staarde naar het meer. De zon glinsterde in het heldere water. Ik slaakte een zucht van voldoening. Hier kwam ik altijd tot rust. Hier kon ik mijn hoofd helemaal leegmaken. Mijn hoofd zat altijd helemaal vol en maakte me gek. Maar hier bij het meer kwam mijn geest tot rust en voelde ik me vrij.

-- Elizabeth Gacy --
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: In the middle of nowhere - speltopic (open)

Ik nies. Te diep ingeademd. Het is stoffig. Ik loop stapje voor stapje het steile trappetje af, die leid naar de zolder. Ik zet beide voeten om de normale grond, vouw het trappetje op, en duw hem met de stok omhoog. Ik loop de badkamer in, en veeg mijn wang af. Het stof blijft hangen, als hij nat is. Ik kijk op mijn horloge. Elizabeth zal vast al bij het meertje zijn.
Ik trap tegen de wind in, het waait, maar niet zo hard als het in de herfst wel eens doet. De lucht is blauw, op een paar witte wolken na. Het is mooi weer, hoewel het nog geen lente lijkt. In de verte zie ik de zon al schitteren, op het wazige watervlak. Ik glimlach, Elizabeth's haren worden omhoog geblazen door de wind. Langzaam maar zeker kom ik dichterbij. Ik ringel mijn bel alvast, maar ze hoort het niet, ze is weer in dromenland. Weer glimlach ik, nu moet ik haar niet storen. Ik leg mijn fiets stilletjes achter haar, en ga dan langzaam naast haar zitten.
Ik staar een aantal minuten naar het water, net als zij. 'Kenneth!' zegt ze.

- Kenneth Dahmer.
Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: In the middle of nowhere - speltopic (open)

Het leven op de boerderij, is heerlijk. Een mooie ranch bezit ik, ik heb het zelf met bloed, zweet en tranen opgebouwd maar het is een mooie ranch/boerderij geworden. Veel mensen komen hier niet en dat is misschien wel prettig, ik kan hier genieten van de rust en kalmte van het bos. Back to the basic, dat zou wel is wat zijn. Althans basic, meer rond 1880 ofzo iets. Terug naar de cowboys enzo, terug in de natuur en rond rijdend op je paard met natuurlijk een wapen bij je, zowel voor de jacht als bescherming. Er zijn namelijk mensen die best gevaarlijk kunnen zijn... levensgevaarlijk.
Ik haal een paard uit de stal en stijg op, ik rijd richting de stad. Kijken, of ik nog met iemand een praatje kan maken

-Jeremiah-
Afbeelding
Gebruikersavatar
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4729
Lid geworden op:
di 21 dec 2010, 13:57

Re: In the middle of nowhere - speltopic (open)

De avond was gevallen in Wilson na een rustige dag, net als alle andere dagen. Ik deed het laatste licht uit in het politiebureau en draaide de deur op slot. In de verte hoorde ik gehuil van honden. Ik snoof de koele avondlucht in en liep richting huis. In de meeste huizen brandde nog een lichtje, maar niemand was buiten. Ik kwam aan bij mijn eigen huis dat tegenover het meer lag en ging naar binnen. Nadat ik een glaasje sterke drank op had dook ik mijn bed in, in de hoop dat de volgende dag iets zou gebeuren.

Erin Carter
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: In the middle of nowhere - speltopic (open)

Nu de dag weer voorbij is, en weer de hele tijd aan Erin heb gedacht, vond Erin het welletjes en sloot het politiiebureau, weer gaan dromen over Erin. De avond is nog jong, misschien nog wat drinken bij de bar?

-Nathan Thomas
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: In the middle of nowhere - speltopic (open)

Ik was net klaar met in mijn tuintje werken, de oogst was gelukkig weer goed. Rustig loop ik terug naar mijn huisje, ik voel de warmte bijna op mijn lichaam branden, zo warm is het. Eenmaal thuis douche ik snel en doe wat andere kleren aan. Daarna loop ik naar mijn winkel om hem te openen. Ik vul de schappen aan en ga op een stoel in de winkel zitten. Over een uurtje zullen waarschijnlijk al wel mensen komen.

~ Lorna Beddings
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: In the middle of nowhere - speltopic (open)

Mijn potlood raast over het papier, ik hoef niet na te denken om mijn gevoelens over te brengen. Het gebeurt gewoon vanzelf. De wind waait over mijn papier, figuurlijk dan. Mijn hand is de wind, ik maak de wind. Ik pak een blauw potlood, meng het met het grijs van de lucht. Ik pak mijn gum, veeg de lucht langzaam wit, zodat de wind ontstaat. Nog vele kleuren glijden over het papier, uiteindelijk leg ik mijn potlood neer. Ik til mijn tekening op, staar naar het landschap, ons meertje, en de wind. Haar haren waaien naar rechts en veranderen langzaam in lucht, alsof de wind haar haren mee neemt. Ze lijkt op Elizabeth, maar ik besef nu pas dat zij het niet is. Het is mijn moeder. Ik schuif de tekening van me af, nestel me op mijn bed, krul me op als een bolletje. Ik mis haar.

- Kenneth Dahmer.
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: In the middle of nowhere - speltopic (open)

Langzaam loop ik door Kenneth's huis. Er lijkt niemand thuis te zijn, maar besluit toch zijn kamer te controleren. Vanuit de gang kon ik zijn snikken al horen. Met snelle passen loop ik zijn kamer in. Ik vind hem huilend op zijn bed. Ik ren naar hem toe en geef hem onhandig een knuffel.
'Kenneth wat is er?' vroeg ik geschrokken.
'Ik mis haar zo,' zei hij met een piepstemmetje.
'Owh, Ken.' Dat was het enige wat ik kon verzinnen. Terwijl ik hem probeerde te troosten keek ik naar de sombere maar geweldig mooie tekening die hij had gemaakt. Ik vroeg me af hoelang hij nog zo verdrietig zou blijven...

-- Elizabeth Gacy --
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3
Gebruikersavatar
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4729
Lid geworden op:
di 21 dec 2010, 13:57

Re: In the middle of nowhere - speltopic (open)

De zon ging onder en een rode gloed scheen op het meer. Ik hoorde het gras heen en weer gaan door het zachte briesje. Rustig zat ik op mijn veranda met uitzicht op het meer. Ik stond op om mijn avond patrouille te beginnen. Binnen trok ik mijn uniform aan en vertrok richting het dorp, dat maar 200 meter verder lag, aan de andere kant van het meer. Ik kwam aan bij het bureau en zag dat Nathan er nog was.
''Hey,'' zei ik en glimlachte.
''Hoi.'' antwoordde hij vrolijk. Ik pakte mijn wapen, wat ik eigenlijk nooit nodig had want hier gebeurde nooit wat. Ik liep de deur weer uit en stond stil op straat. Vandaag waren sommigen nog wel buiten, waarschijnlijk omdat vandaag een lekkere dag was. Ik zie een meisje over straat dwalen, ze heette Sarah. Vriendelijk lachte ik naar haar en liep verder. Na een tijdje keerde ik terug en zag dat Nathan er nog steeds was.

Erin Carter
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: In the middle of nowhere - speltopic (open)

Ik zat nog een beetje op het bureau om ff rustig na te denken, want hier in dit stadje gebeurt nooit wat. Ik hoorde de deuren openslaan, en een aantal seconde later zag ik Erin staan. "Hey" zei ze, en ze keek glimlachen naar haar. "Hoi" zeg ik terug. Ze loopt naar de kluis en pakt haar wapen uit de kluis. Raar, hier in Wilson gebeurt nooit wat, dit is het afgelegenste plekje op aarde, het grote nieuws is altijd iets pietluttigs als, Elizabeth heeft een spin dood gemaakt. Zou ze er iets mee willen, nee natuurlijk niet, de enige die heeft geschoten was cupido, recht in mijn hart, voor Erin. Ze liep de deur uit en kijk haar naar, ze verdwijnt in het zonsondergang. Ik begin na te denken, is er iets aan de hand, waarvoor heeft ze het wapen uit de kluis genomen? Zou ze er iets mee willen, nee toch, ik hoop van niet. Nee, dat kan ook niet, Erin is zo lief en aardig, dat is haar karakter niet. Na een half uurtje komt ze toch weer terug. Ze legt haar wapen in de kluis. Ik weet niet of ik het moet vragen, maar ik doe het toch. "Erin, waarom nam jij je pistool mee?" Vroeg ik treuzelend...

_Nathan Thomas_
Gebruikersavatar
Krieltje
Snackventer Snackventer
Berichten:
90
Lid geworden op:
di 08 mei 2012, 15:45

Re: In the middle of nowhere - speltopic (open)

Het penseel bengelde losjes in mijn hand. Peinzend keek ik naar het geheel. Hier en daar moest nog wat bijgeschaafd worden, het glimlicht was niet helemaal zoals ik het wilde en een verhouding zat fout. De klanken van de muziek vaagden alle overige gedachten weg, alles was nu voor mijn schilderij. De vlagen van het liedje waaiden door het open raam naar buiten, met een lichte verflucht mee. Ik veegde wat klonters van mijn vingers af aan mijn broek en geeuwde. Buiten klonken wat stemmen en ik keek uit het raam. Niets bijzonders, zoals gewoonlijk. Meestal gebeurde hier niets bijzonders. Ik mengde een nieuwe kleur grijs en wierp mijn blik weer op het grote linnen doek. Haast zonder te denken vervolgde het penseel zijn weg, alsof mijn schilderij voorgeprogrammeerd was en tot uitwerking kwam bij muziek. In gedachten verzonken schilderde ik verder en verder.

-Sarah Handsome
AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4729
Lid geworden op:
di 21 dec 2010, 13:57

Re: In the middle of nowhere - speltopic (open)

Voor de zekerheid, dat had ik gisteren tegen Nathan gezegd. Ik was eerder zeker dat niks zou gebeuren. Buiten was het al donker en ik hoorde de krekels tekeer gaan. Ik legde de map waarin alle aanklachten van dit jaar zaten weg. Die map was akelig dun, en vooral gevuld met zinloze dingen als klachten over hondenpoep op het gazon, in de weg staande auto's en overlast van een rustige familie. Ik ergerde me aan het feit dat het hier zo saai was en had ook vaak overwogen te verhuizen, maar ik wist dat ik dat niet kon maken. Ik deed de laatste lampen uit en ging in mijn bed liggen. Na een half uurtje begon ik in te dommelen, maar plotseling hoorde ik knisperend gras van buiten. Het klonk alsof iemand buiten liep. Voorzichtig gleed ik mijn bed uit en ging naar het raam. Een gedaante liep weg van mijn huis, ik kon niet herkennen wie het was, maar ik vertrouwde het niet.

Erin Carter
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: In the middle of nowhere - speltopic (open)

Voor de zekerheid zei ze, oke, maar alsnog snap ik het niet.. Nah, het zal vast wel zo zijn. Ze legde de map van de aanklachten van hat jaar weg en verliet het bureau, richting huis. Ik, vertrouwde haar niet helemaal. Ik volgde haar naar haar huis toe. Ze ging meteen in bed liggen, raar, ze is nooit zo snel moe.Ik bleef daar nog ff staan om naar haar te kijken hoe ze slaapt, maar na mijn gevoel, na 10 minuten, kwam er een vogeltje in het gras zitten naast mij, ze maakte erg veel geluid door het knisperend gras. Ik keek snel naar binnen en zag dat Erin haar bed uitkwam, zo snel als ik kon rende ik weg van haar huis, richting mijn huis, hopelijk heeft ze me niet gezien.....

_Nathan Thomas_
Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: In the middle of nowhere - speltopic (open)

Arisu zat aan het meer terwijl ze een lege bladzijde zocht in haar tekenboek. Toen ze naar haar tekeningen keek verlangde ze weer naar Japan, Japan was altijd haar steun en toeverlaat, haar familie is daar. Maar iets houdt haar hier. De mysterieuze dingen die hier gebeuren trekt Arisu aan. Zelf zingt Arisu ook en hoopt ze daar ooit verder mee te komen. Naja, hopen? Weten! Arisu staat achter haar dromen, en jaagt ze dan ook na.
Zelf kent ze niet heel veel mensen hier, maar ze krijgt toch vrienden. "Of ze het nu leuk vinden of niet" denkt Arisu.

`'-. Arisu Hayashi .-'`
Afbeelding
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: In the middle of nowhere - speltopic (open)

Het leven ging zijn gangetje, elke dag stond ik op en ging ik in mijn tuintje werken. Daarna ging ik naar mijn winkeltje om mijn groente en fruit te verkopen. Het leukste van mijn winkeltje vond ik dat ik alle roddels van de stad hoorde, ik was dan ook altijd helemaal op de hoogte van wat er in deze stad gebeurde. Al miste ik wel iemand waarmee ik buiten mijn winkel kon kletsen, een vriend.

~ Lorna Beddings
Gebruikersavatar
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4729
Lid geworden op:
di 21 dec 2010, 13:57

Re: In the middle of nowhere - speltopic (open)

Nathan liep zijn patrouille door de straten van Wilson. Gerammel van afvalbakken klinken uit een steeg. Gealarmeerd keek hij in de richting van het geluid en kwam voorzichtig dichterbij. In de schaduwen zag hij een bekend gedaante. ''Wat doe jij hier...'' zei hij, tot dat hij doorhad dat een pistool op hem gericht was. Angstig keek hij de moordenaar aan. Er klonk een luide knal. Het gedaante rende weg, een zwaargewonde, stervende agent achterlatend.

Nathan Thomas (deetui) is vermoord. Hij was een bewoner/burger.
Je mag nog een laatste post plaatsen.
Gebruikersavatar
ixkilledxthexcookie
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2063
Lid geworden op:
di 08 mar 2011, 20:33

Re: In the middle of nowhere - speltopic (open)

Ik zat weer te staren naar het heldere water. Ik had al dagen niet van Kenneth gehoord, en ik maakte me zorgen om hem. Maar steeds als ik bij hem langsging, wilde hij mij niet binnen laten. Vandaag wilde ik weer bij hem langsgaan, maar de hele stad was in rep en roer. Ik had geen idee waarom, ik wist alleen dat ik daar absoluut niet wilde zijn. Ik gooide een steen in het water.
'Kenneth, kom snel terug,' fluisterde ik.
'Wie moet snel terugkomen?' hoorde ik iemand achter mij zeggen.

-- Elizabeth Gacy --

Wiee? c:
Afbeelding
Call me Linss, or Linsey, whatever you like best :3

Weergave- en sorteeropties

Gesloten