Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

5421 berichten • Pagina 271 van 272

Tarinda
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
25
Lid geworden op:
zo 16 sep 2012, 17:31

Re: 365 "Familiekiekjes"met Big Mama. Laatste dag!

Gefeliciteerd BigMama dat je een jaar lang hebt volgehouden.
Ik had even een tijdje niet meer gereageerd, maar elke dag las ik je dagboek trouw.
Ik kan niet wachten op je volgende project. En zal de Roma's ook nog volgen op je eigen site.
Die staat net als je pagina op SN als favoriet op mn telefoon :).
Live, Laugh, Love.
Gebruikersavatar
abctje
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3515
Lid geworden op:
ma 27 sep 2010, 15:41

Re: 365 "Familiekiekjes"met Big Mama. Laatste dag!

Jeetje, van harte gefeliciteerd! :knuffel
Ik vind het net als de rest echt ontzettend knap dat je dit zo hebt volgehouden, elke dag weer. Ook al waren er dagen dat je niet kon posten, dan kregen we daarna wel weer wat extra's. Je hebt een geweldige familie gecreëerd, één die ik persoonlijk echt niet ga vergeten. Ik denk zelfs dat ik wel erg moet wennen dat ik niet elke morgen hier weer een kijkje kan nemen voor nieuwe screens. Al heb ik niet elke dag gereageerd.
Ik kijk al met veel plezier uit naar het volgende, waarschijnlijk weer ontzettend geweldige, Roma-project, je maakt er vast weer iets speciaals van! :D
Gebruikersavatar
Sebas.
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
7889
Lid geworden op:
di 27 dec 2011, 13:57

Re: 365 "Familiekiekjes"met Big Mama. Laatste dag!

Ten eerste gefeliciteerd met het volhouden van dit project!! :swing

En je hebt ons echt 365 dagen een leuke nieuwe dag gegeven om te kijken in het leven van de Roma's. En natuurlijk ben ik ook benieuwd naar het project op S4F en daar zal ik het ook zeker gaan volgen!! :D

En echt super leuke screens en om ze zo allemaal bij elkaar te zien!! :wub
Ddeemm
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2189
Lid geworden op:
zo 03 jun 2012, 13:37

Re: 365 "Familiekiekjes"met Big Mama. Laatste dag!

Gefeliciteerd Big Mama :knuffel Echt heel knap dat je het hebt volgehouden!
De Roma's waren een geweldige familie met allemaal andere karakters die je heel goed hebt neergezet! Vooral Seth xD

Bedankt voor het maken van dit project, ik heb er elke dag van genoten :knuffel

En natuurlijk ga ik het nieuwe project ook volgen :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
siepie
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
868
Lid geworden op:
wo 01 feb 2012, 19:40

Re: 365 "Familiekiekjes"met Big Mama. Laatste dag!

Gefeliciteerd! :D Ik vind het super knap dat je het hebt volgehouden!
Ondanks dat ik de laatste tijd niet meer elke dag kan reageren, is het toch een jaar lang super leuk geweest om elke dag om de Roma's te lachen, huilen of er gewoon naar te kijken. Ik kan ook echt niet wachten op het nieuwe project! :knuffel

En ik wilde nog even zeggen dat het super goed gaat met de 'echte' Brooklyn. Hij woont nog steeds bij degene die hem eerst had geadopteerd, en hij heeft het daar heel goed. :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Yolo
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
285
Lid geworden op:
vr 10 aug 2012, 19:49

Re: 365 "Familiekiekjes"met Big Mama. Laatste dag!

Gefeliciteerd met het behalen van je doel. Het was zeker weten een geweldige tijd. Volgens mij kwam ik binnenlopen toen je op een kwart was :D. Sinds die dag heb ik ongeveer iedere ochtend met plezier naar jouw geweldige screens gekeken, en ik heb ook zeker met de Roma familie meegeleefd in goede en slechte tijden :wub.
Wat ik dan wel weer grappig vindt is dat ik net ook een 'photoshoot' achter de rug heb met de hele familie van mijn vaders kant :D.
Ik vraag mij alleen wel af of je nieuwe project ook op dit forum komt te staan of dat hij alleen op S4F komt te staan? Maar ik denk dat ik daar vanzelf wel achter zal komen.
Nogmaals hartelijk gefeliciteerd. :thumbsup
Slimpie Hugo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2205
Lid geworden op:
za 10 nov 2012, 22:06

Re: 365 "Familiekiekjes"met Big Mama. Laatste dag!

Best een emotioneel afscheid. Ik heb, net als ieder ander, ontzettend van de Roma's genoten.
Ik heb het niet vanaf het begin gevolgd, maar de tijd dat ik het volgde, vloog voorbij.

Eigenlijk was de Roma's lezen het eerste wat ik elke ochtend deed. :$

Ik ga dit project onwijs veel missen, het zal toch wel als een gat voelen op dit Forum. :(

Ik ben benieuwd naar je nieuwe project, al weet ik niet of ik die ga volgen, sorry. :S
Ik vind Sims4Friends een leuke site, maar 2 forums onderhouden is toch iets te moeilijk voor me. :fluit

En als laatste wil ik je nog een compliment geven, echt petje af dat je dit hebt volgehouden. :knuffel
Gebruikersavatar
Robin.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6398
Lid geworden op:
do 11 aug 2011, 13:28

Re: 365 "Familiekiekjes"met Big Mama. Laatste dag!

Super gedaan Big Mama. Gefeliciteerd met het behalen van het 365 project. Ik heb vanaf het begin tot het eind met plezier gekeken naar alle avonturen die de Roma's hebben beleefd. Ik vond het echt een geweldig leuke familie. Zal ze erg gaan missen op SimsNieuws. Ik ben ontzettend benieuwd naar je volgende project op S4F. Heel veel succes daarmee. Ik zal daar af en toe een kijkje nemen.

Bedankt voor alles!
Gebruikersavatar
Sanne
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
236
Lid geworden op:
vr 03 aug 2012, 11:56

Re: 365 "Familiekiekjes"met Big Mama. Laatste dag!

Echt geweldig knap dat je het hebt vol gehouden. Respect want 365 is héél lang! :D
Je hebt echt een geweldige familie gecreëerd. Heb elke dag weer genoten van de Roma's.
Ik zal ze echt heel erg gaan missen. Maar ik wens je trouwens nog succes met het project op jou site. :D
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
xxxanoukxxx
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
223
Lid geworden op:
di 28 feb 2012, 16:49

Re: 365 "Familiekiekjes"met Big Mama. Laatste dag!

Wauw! Is het alweer voorbij! :O Ik kwam zo nu en dan ff kijken om weer alle plaatjes en teksten te bekijken! Maar nu is het gewoon voorbij :(

Ik ga ook proberen S4F in de gaten te houden! Respect voor al het werk wat je erin stopt! Ik probeer zelf ook het een en ander op te zetten, maar kom tijd te kort! Heel veel succes met alles!!

Weergave- en sorteeropties

Gesloten