Ergens in een bosrijkgebied, met speelweides voor honden katten leguanen kippen varkens schapen marmotten ratjes cavia''s en alle dieren die ik verder vergeet....
Lekkere veldjes om je tentje kampeerwagen vouwwagen of caravan neer te planten
Wuivende bomen, talrijke bosjes beekjes riviertje en een groot zwembad
Uiteraard een camping winkel en een kantine (bingo en klaverjassen!!) en live muziek
Pal naast de camping is een zandstrand met een meer
Ok.... hebben we de picture?? :eek:
Jolovesyouall rijd in dr autootje op weg naar haar vakantieadres op S3N Camping. Goede verhalen gehoord over de camping en het volk wat zich verschanst op deze camping, dus ze verheugt zich enorm!!
* Ik rijd een zandpadje op, tussen hoge bomen en bosjes om achter weg te schuilen en zie het bordje van de campingplatz :!: Eindelijk ik ben dr.
Tot mijn stomme verbazing zie ik dat ik de 1e gast ben. Ik kijk uit het raampje van mijn autootje, en zie dat ik nu wel alle ruimte heb om een mooi plekkie uit te zoeken

Parkeer mijn autootje, spring druit, en ga op zoek.... het moet wel een plekje zijn waar ik schaduw heb, in de buurt van alle accommodaties op de camping.
Ik besluit mijn bungalowtent neer te planten midden op de camping onder een hoge boom die voldoende schaduw geeft. Snel en behendig volgens de aanwijzingen van de bungalowtent-beschrijving zet ik de tent op.
*Zo die staat... Pak alle spullen uit t autootje en richt mijn bungalow tent in, stoelen tafel bed keuken alle spullen voor de beesten
*Buiten maak ik een mooi plekkie als terras, tuinsetje (loungset) grote BBQ en ik zet de party tent op die ik ook meegesleept heb.....
*sleep de mega grote koelkast uit t autootje en sluit m aan op de stroompaal, vul m met bier fris water en wijn
*Haalt de voorraad kast uit t autootje en vult m met etenswaren en chips nootjes en alles wat maar eetbaar is
*Phoeeeeeeeeeee

*Dan plof ik neer op mijn loungesetje met een koud biertje en een chippie neem ik het er van.
*Ik ga zo zo direct ff naar de camping winkel vers vlees halen en de BBQ voorbereiden, hopelijk blijf ik vandaag niet alleen en zullen alle andere camping gasten zich snel bij me voegen.