Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

63 berichten • Pagina 3 van 4

mdog93
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
10
Lid geworden op:
zo 27 dec 2009, 19:04

Re: Problemen - Sims 3 en Sims 3 Wereldavonturen (1.8/2.3)

Bij mij werkt de opstarter wel, alleen het spel zelf blijft maar steeds vastlopen. Mijn computer is goed genoeg, daar ligt het niet aan, maar het spel blijft steeds vastlopen. Eerst komen er overal witte puntjes in beeld en blijft het beeld stilstaan. Ik vind het echt zo irritant, want ik vind het gewoon een cool spel, maar op deze manier lukt het voor geen meter om het te spelen.
mdog93
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
10
Lid geworden op:
zo 27 dec 2009, 19:04

Re: Problemen - Sims 3 en Sims 3 Wereldavonturen (1.8/2.3)

Nog steeds geen problemen met de opstarter gehad. Wel heb ik De Sims nu opgestart zonder opstarter, om te kijken of hij dan niet zou vastlopen. Maar natuurlijk, het gebeurde wel xD. Ook heb ik de sims alweer opnieuw geinstalleerd, maar weer blijft het vastlopen. Mijn vriendin heeft het spel ook, daar loopt het gewoon soepel en loopt het niet vast. En ze heeft een minder goede computer dan ik heb, dus het ligt sowieso niet aan mijn computer xD
dannythe5
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
1
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 22:17

Re: Problemen - Sims 3 en Sims 3 Wereldavonturen (1.8/2.3)

Hallo, ik ben heel erg op zoek geweest naar antwoorden op mijn technisch probleem.
Ik heb de originele sims 3 basis spel gekocht.
geinstalleerd, en op versie 1.0 speelt hij zoals het hoort.
Update ik het naar 1.4 of hoger dan kan ik het niet meer spelen.
Dan geeft de opstart manager aan dat er een fout is opgetreden en sluit het programma af.
Ik heb zelf windows 7 professional.
Ik heb alles geprobeerd, laatste drivers, compatibaliteits functie etc.
niets hielp.

Enige oplossingen?
Gebruikersavatar
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3585
Lid geworden op:
za 15 aug 2009, 16:56

Re: Problemen - Sims 3 en Sims 3 Wereldavonturen (1.8/2.3)

M'n game doet het nu opeens niet meer. Ik krijg nu een initialisatie van service mislukt (0x6224dd27) error :rolleyes
Even kijken of het te fixen is of als ik m'n game opnieuw moet installeren.
--> Het is maar opnieuw installeren geworden
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
mdog93
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
10
Lid geworden op:
zo 27 dec 2009, 19:04

Re: Problemen - Sims 3 en Sims 3 Wereldavonturen (1.8/2.3)

@Zemm,

deze foutmelding had ik in het begin ook. Ik heb toen een half dagje gewacht, toen was deze foutmelding weg. Mijn code tussen haakjes was wel anders, maar dat is volgens mij bij bijna iedereen die deze foutmelding krijgt.

Jammer dat je hem opnieuw hebt moeten installeren!
Adoror
Mest analist Mest analist
Berichten:
565
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 16:48

Re: Problemen - Sims 3 en Sims 3 Wereldavonturen (1.8/2.3)

Alrighty,

Er zijn nu twee problemen die het spelen onmogelijk maken voor mij.

1. Blauwe velden,
Ik heb op internet gezocht, maar nog geen duidelijk antwoord gevonden. Ik heb het op mijn laptop en op de computer waar nu ook WA op staat. Bij beide tot de laatste patch geupdate. Dat wilde ik eerst niet doen, maar ik had blauwe velden bij WA en toen besloot ik het wel te doen. Store items waren weg, maar die heb ik later terug weten te plaatsen via een topic van mijn grote vriend MATY. Na verder alle c.c. te hebben verwijderd, bleven de velden. Toen maar een nieuwe save begonnen waar ik meer te maken kreeg met probleem 2/

2. Kan niet normaal bouwen,
Eerst wilde ik gewoon een tafeltje verplaatsen in het huis, maar toen ik het vast had, was het verdwenen en het vakje zat hoog op mijn beeldscherm. Toen ik het neerzette, zag ik later dat het op het dak stond. Nou, met alle objecten was het zo, dus ik ben een nieuwe save begonnen, ook door de blauwe velden. Daar wilde ik een compleet nieuw huis bouwen, maar ik kon niet eens binnen in het huis muren zetten, omdat dat ding steeds op de muren zat die er al stonden. Het is dus onmogelijk iets te bouwen.

Iemand enig idee of ik er iets aan kan doen? Of dat ik het gewoon maar opnieuw moet installeren en kijken wat er gebeurt? Of moet ik beter wachten op de patch?

En is het onverstandig om, als ik het spel opnieuw geïnstalleerd heb, de saves en downloads terug te plaatsen. Mijn downloads zijn beperkt tot aangepaste DCCache om de store spullen te behouden.
Afbeelding
De Familie Sims: 2 x Dagboek van de Maand
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Problemen - Sims 3 en Sims 3 Wereldavonturen (1.8/2.3)

Echt van de zotte.. Ik kan mijn spel niet opslaan met deze patch, want anders loopt ie vast. Ik kan CAS niet openen, want dan loopt ie vast. Wat kan ik dan nog wel vraag ik me af?

Ik geef het op met 1.8. Dacht het een kans te geven, maar ik ga maar weer alles opnieuw installeren en de patch maar weer verbannen.. Joepie!

Ik heb altijd goede ervaringen gehad met patches voor de Sims 2. Die hebben echt problemen opgelost, maar de huidige Sims 3 patches zorgen alleen maar voor meer/grotere problemen. Dont fix what aint broken is het toch? :sad
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten