Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

63 berichten • Pagina 2 van 4

Gebruikersavatar
cindy_ve
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
106
Lid geworden op:
wo 08 jul 2009, 16:31

Re: Problemen - Sims 3 en Sims 3 Wereldavonturen (1.8/2.3)

nou ik ben helemaal klaar met de sims 3
wat een rot spel zo zeg met die klote updates
niks anders dan problemen
heb ik eindelijk wereld avonturen aan de praat
krijg je deze nieuwe leuke patch
nou mn spel is nu bijna niet meer speel baar zo traag
en als dat al niet erg genoegd is
alle downloads zijn weg
vooral de illegale downloads van de shop
ik kocht regelmatig
maar net als de meeste deed ik ze ook wel eens illegaal downloaden als het financieel ff mee zat
ook dit is allemaal weg
nou ea bedankt
mijn simsplezier is na meer dan 10 jaar nu wel voorbij

gewoon boycotten die hap
voor mij voorlopig geen sims meer
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Problemen - Sims 3 en Sims 3 Wereldavonturen (1.8/2.3)

EA Nederland: Problemen met nieuwe patch

Beste fansites,

Helaas is gebleken dat de nieuwe patch nogal wat problemen met zich meebrengt.

Dit is inmiddels gecommuniceerd naar de studio en wij wachten een reactie af.
Zodra wij meer weten laten we dit weten.

Groetjes Anita – EA Community Manager
Afbeelding
Klaas
Mest analist Mest analist
Berichten:
616
Lid geworden op:
di 22 sep 2009, 16:42

Re: Problemen - Sims 3 en Sims 3 Wereldavonturen (1.8/2.3)

cindy_ve schreef:nou ik ben helemaal klaar met de sims 3
wat een rot spel zo zeg met die klote updates
niks anders dan problemen
heb ik eindelijk wereld avonturen aan de praat
krijg je deze nieuwe leuke patch
nou mn spel is nu bijna niet meer speel baar zo traag
en als dat al niet erg genoegd is
alle downloads zijn weg
vooral de illegale downloads van de shop
ik kocht regelmatig
maar net als de meeste deed ik ze ook wel eens illegaal downloaden als het financieel ff mee zat
ook dit is allemaal weg
nou ea bedankt
mijn simsplezier is na meer dan 10 jaar nu wel voorbij

gewoon boycotten die hap
voor mij voorlopig geen sims meer
Eigenlijk heb je wel gelijk maar ik blijf nog maar hopen naar de patch die alle problemen in de Sims 3 oplost en geen nieuwe problemen meebrengt. :razz :tongue
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Problemen - Sims 3 en Sims 3 Wereldavonturen (1.8/2.3)

Ik vind de sims 3 juist eenb top spel. Ik heb echt helemaal geen problemen hoor. En dat nieuwe muziekje vind ik juist erg leuk. dat oude vond ik zo nerveus, deze is lekker chill. En een beetje chinees achtig.

Laatst gewijzigd door charlotte op do 17 dec 2009, 23:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
MrBayn
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
117
Lid geworden op:
do 10 dec 2009, 20:36

Re: Problemen - Sims 3 en Sims 3 Wereldavonturen (1.8/2.3)

simmertje1981 schreef:Ik vind de sims 3 juist eenb top spel. Ik heb echt helemaal geen problemen hoor.
Same here . nergens last van, sims (woordgrapje, ik bedoel Soms) loopt hij ook wel eens vast maar dat komt omdat ik dan en sims 3, plus nog 40 andere dingen wil van mijn PC.
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Problemen - Sims 3 en Sims 3 Wereldavonturen (1.8/2.3)

En bij mij is het shopknopje er wel, namelijk onder de koop en bouwmodus. Ook met deze patch no problemo. Het spel laad zelfs sneller met die nieuwe patch. Waaerchijnlijk hebben veel mensen toch veel achtergrondtaken aan staan.
Gebruikersavatar
Claudia
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
494
Lid geworden op:
vr 21 aug 2009, 11:52

Re: Problemen - Sims 3 en Sims 3 Wereldavonturen (1.8/2.3)

simmertje1981 schreef:En bij mij is het shopknopje er wel, namelijk onder de koop en bouwmodus. Ook met deze patch no problemo. Het spel laad zelfs sneller met die nieuwe patch. Waaerchijnlijk hebben veel mensen toch veel achtergrondtaken aan staan.
Maar dan gebruik jij zeker geen downloads? Of wel?
Afbeelding
Kyta

Re: Problemen - Sims 3 en Sims 3 Wereldavonturen (1.8/2.3)

ik heb nu ook ff kunnen spelen danwel zonder cc maar mijn spel heeft het nooit zo goed gedaan.. teminste de sims3 en wa dan.. ben nog wel een paar bugs tegen gekomen maar kan wel lekker spelen nu.. eindelijk.. en tjz.. zonder cc.. want dat gaat echt niet meer.. :blink ..de store spullen werken goed bij mij..

ik moet wel zeggen dat ik alles opnieuw heb geinstaleerd.. dus alles eerst verwijdert heb.. en zeg maar helemaal opnieuw begonnen ben.., misschien dat dat de oplossing is, dat je spel wel goed werkt, als je opnieuw begint.. :sad
floridus
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
3
Lid geworden op:
zo 29 nov 2009, 19:25

Re: Problemen - Sims 3 en Sims 3 Wereldavonturen (1.8/2.3)

ik heb sims3 alleen geen wereldavondturen
had vroeger 1.4 versie en dat werkte prima
updated naar 1.6 problemen dat ik in mijn 'logboek' moet kijken en kan niets meer doen- > uninstal en terug opnieuw installeren tenvolgen dak alles kwijtben
ook geprobeert met de update 1.79 geen ook niet dezelfde resultaat als 1.6

nu de nieuwe update gedaan 1.8 maar nog steeds hetzelfde probleem

weet jij soms wat ik er tege kan doen want ik geraak dus nooit verder dan de versie 1.4 en geniet dus ook niet van alle nieuwe dingen die je in de updates te vinden is.
heb al naar de echte sims3 site iets gestuurt maar na weke nog steeds geen antwoordt nergens eigenlijk , dus hoopk da ik hier wel eentje krijg.

alvast bedankt
groetjes jessy
meisje1972
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
1
Lid geworden op:
di 22 dec 2009, 10:33

Re: Problemen - Sims 3 en Sims 3 Wereldavonturen (1.8/2.3)

Heel vervelend. mijn spel klapt er ineens gewoon uit. Geheel onverklaarbaar.

Ik heb de originele games. SIms3 +WA. Na installtie van de patch, start de opstarter vaak niet op, en klapt de game er soms gewoon uit.
Valt me op dat dit vooral gebeurt als ik in de snelle modes zit en er wat acties van mijn sims links boven staan.

Ik baal er van, mijn oude stad (die je van Sims kunt downloaden) is ook niet meer te gebruiken en op het internet gevonden oplossingen (backup bestand stand) staan niet in mijn folder.

Patches, of mods gebruik ik niet Dus is baal er wel van.

Ik blijf op een zelfde punt, krijg soms rare kleuren in 't scherm, als de sims de wasbak gebruikt, zit er een extra kader omheen, en na verloop van tijd (soms binnen de minuut, soms wat later), valt de sims uit en zie ik gewoon weer mijn bureaublad. Wil ik dan op nieuw starten krijg ik een foutmelding.

HELP... Ik baal hier wel van
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Problemen - Sims 3 en Sims 3 Wereldavonturen (1.8/2.3)

Claudia schreef:
simmertje1981 schreef:En bij mij is het shopknopje er wel, namelijk onder de koop en bouwmodus. Ook met deze patch no problemo. Het spel laad zelfs sneller met die nieuwe patch. Waaerchijnlijk hebben veel mensen toch veel achtergrondtaken aan staan.
Maar dan gebruik jij zeker geen downloads? Of wel?
Ja wel ik gebruik ook gewoon downloads, maar ik heb toch echt geen problemen met die nieuwe patch. Zou dat dan komen doordat ik geen corrupte downloads heb? Mijn pc is trouwens niet de allernieuwste. Gek he?
Hendriik
Snackventer Snackventer
Berichten:
73
Lid geworden op:
zo 08 nov 2009, 21:13

Re: Problemen - Sims 3 en Sims 3 Wereldavonturen (1.8/2.3)

meisje1972 schreef:Heel vervelend. mijn spel klapt er ineens gewoon uit. Geheel onverklaarbaar.

Ik heb de originele games. SIms3 +WA. Na installtie van de patch, start de opstarter vaak niet op, en klapt de game er soms gewoon uit.
Valt me op dat dit vooral gebeurt als ik in de snelle modes zit en er wat acties van mijn sims links boven staan.
Ik heb hetzelfde probleem, volgens mij zit er met de patch een probleem in de Sims 3 Launcher en daardoor start hij bij mij ook soms niet op. Maar gelukkig heeft Hiki net op de nieuws-site iets neergezet, zodat je de Sims 3 zonder Launcher kan opstarten.

Ik heb ook hetzelfde probleem met dat het spel er soms inéénkeer mee ophoudt, het enige wat je daaraan kan doen is dat je je spel regelmatig opslaat, zo houd je je spelverlies minimaal.

:wink

Weergave- en sorteeropties

Gesloten