Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

126 berichten • Pagina 5 van 7

Luc

Re: Hotel Alkmene - Speltopic

"Ik weet niks meer"
"Oke" zei ik met een bezorgde stem "Mischien herriner je het later"
Avalon ging moeizaam rechtop zitten. Ik ging naast haar zitten, "weet je het nog van Quinten?"
Ze keek me verbaasd aan "Huh?"
"Nee laat maar dat zal ik je morgen wel vertellen"
"Oke"
"Ga nog even liggen." Ik klopte haar kussen op, legde haar zachtjes neer en gaf haar een kus.
Ik liep naar het raam, ik was nog steeds boos op Quinten, maar wat hij zei dat wij het hotol afbraken?.

Mijn gedachten werden verbroken door Avalon. "Ray, ik heb zo'n hoofdpijn, kun je een ijszak halen?"
"Zal ik doe" ik gaf haar een kus en liep naar de gang. Toen ik op het liftknopje wou drukken kwam de vrouw die ons had ontvangen net uit de lift gestapt.
"mevrouw, mag ik wat vragen?"

Ray note
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Hotel Alkmene - Speltopic

Geïrriteerd liep ik naar het terras. Ik voelde me al een paar dagen niet goed, en het was sinds dagen dat ik naar buiten ging. Ik bestelde ook meteen een glas wijn. Hier in het hotel zitten was niet slecht, maar ik zat hier nu al dagen, maanden, ik had niet eens een idee van hoelang. Even werd ik herinnerd aan mijn leven vroeger, vroeger, toen ik nog bekend was, toen ik nog werd gesmeekt om handtekeningen. Ik miste die tijden, maar alles was nou eenmaal veranderd. Mijn glas wijn was leeg, en ik had behoefte aan wat paracetamol. Daarom liep ik weer naar binnen, door naar het kantoor van Madison. Ik klopte op de deur, maar er deed niemand open. In mijn slechte humeur liep ik weer terug naar het terras, waar ik aan een van de tafeltjes ging zitten.

- Gemma
(oke, ik moet dus nog even inkomen, maar als er iemand is die toevallig ook niemand heeft.. :3)
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
ChanCake
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1082
Lid geworden op:
ma 08 aug 2011, 20:38

Re: Hotel Alkmene - Speltopic

Het was wel gezellig met Henry; Ik had immers wat goed te maken met hem. Uit mijn ooghoek zie ik bij de deur van het restaurant Gemma lopen, een oude realityster die nu al een tijdje bij ons verbleef. Ik riep haar erbij om gezellig wat te komen drinken met ons. Ze leek een beetje chaotisch maar schoof daarna toch maar aan. "En hoe gaat met jou?" vraag ik beleefd als ik zelf maar een borrel maak voor haar in de keuken. Het klonk vreemd, maar met Gemma kon ik nog best goed opschieten. Ze had dan wel haar momenten van irritatie en ijdelheid, maar wat verwacht je? Ik geef haar haar borrel en zucht. Hoofdpijn. Langzaam leun ik achterover op de stoel waar ik eerder ook op zat. "Ja, goed." Gemma haalde haar schouders op, maar stiekem luisterde ik al niet meer. In gedachten verzonken vroeg ik me af waarom die nieuwelingen zo dramatisch en beschermend waren; en al helemaal waarom ze gelijk het ergste van mij denken. Ze kennen me niet eens. Belachelijk.

- Quinten Sapphire.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Hotel Alkmene - Speltopic

'Tuurlijk', glimlach ik. 'Waar kan ik een ijsz vinden?', vraagt hij. 'Beneden in de lobby staat een groot aparaat, je trekt het deurtje open en er liggen allemaal ijszakken', help ik hem. 'Bedankt', zegt hij en stuif langs me heen. Ik haal onverschillig mijn schouders op en kleed me om, een zomers t-shirt en een broek, de schoenen kunnen nog wel even aan.
Beneden loop ik naar de bar en negeer mensen die naar mij kijken en bestel wat te drinken. 'Wat?', mompel ik. 'Is dit soms veboden terrein voor mij geworden?'

~Madison
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Luc

Re: Hotel Alkmene - Speltopic

Met de ijszak ging ik weer naar boven, Ik zag een paar mensen in het restaurant zitten maar ik besteedde er verder geen aandacht aan.

Ik deed de kamerdeur open, Avalon lag niet meer op bed. Ik liep de kamer binnen, ze was in de badkamer.
"Gaat het?" vroeg ik
"Ja ,euh, ik dacht dat ik moest overgeven"
Ik had het gevoel dat ze helemaal niet moest overgeven, en dat ze iets anders aan het doen was. Maar dat was vast zo'n vrouwending, dus ik laatte het maar.
"oke, ik heb de ijszak"
"fijn , dankje" glimlachte ze
Ik gaf haar een zoen en ze ging op bed liggen. Ik ging naast haar zitten en aaide over haar hoofd.
"Ik hou van je"

Ray Note.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Hotel Alkmene - Speltopic

Met mijn hand wreef ik over een van mijn slapen, terwijl ik naar mijn drankje staarde. 'Hoe gaat het met je?' vraagt Quinten, en ik haal mijn schouders op. Niet bepaald goed, ik heb barstende koppijn en als ik probeer aan een paracetamol te komen is het personeel nergens te bekennen. 'Ja, goed. Al vind ik het wel goed waardeloos dat ik nog steeds geen paracetamol heb, en ik er vooral nu, met al die nieuwelingen die zoveel herrie schoppen, er echt een nodig heb..' Ik merk dat Quinten er niet echt naar luistert, dus zwaai ik met mijn hand, waar twee zilvere ringen en nagels met rode nagellak opzitten, voor zijn ogen. 'Is er iets..?' vraag ik met een opgetrokken wenkbrauw aan hem als ik zijn aandacht weer heb.

Gemma -
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
ChanCake
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1082
Lid geworden op:
ma 08 aug 2011, 20:38

Re: Hotel Alkmene - Speltopic

"Huh?" Ik schrik uit mijn gedachten en staar Gemma verward aan. "Ah, nee.. ja. Eigenlijk. Het is een beetje de nieuwe mensen. Vooral die donkere man en die ene die hier met dat vestje binnenkwam. Ik weet niet, maar ze zijn erg.. agressief? Naja, meer in hun omgang. De donkere man, Ray, vertrouwt me voor geen meter en de andere heeft een paar uur geleden me kamerdeur ingetrapt." Ik zie dat Gemma een beetje verbaasd is. "Ahjoh, Niks om je druk over te maken. Het is gewoon allemaal overbodig en vijandig, terwijl hún nieuw zijn." Ze knikt en vind dat ik gelijk heb. Iedereen in het hotel kent mij en weet hoe ik ben, maar de gasten die een paar dagen geleden hierkwamen geven mij een ongemakkelijk en vijandig gevoel op eigen terrein. "Anyways, een paracetamol?" Ik sta op en pak er één uit Madison balielaatje en overhandig het aan Gemma voordat ik weer op de stoel ga hangen.

- Quinten Sapphire.
Afbeelding
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Hotel Alkmene - Speltopic

Ik zit al uren buiten met Yin te kletsen, eigenlijk over niet heel veel boeiend, maar toch verveeld deze gesprekspartner me niet. Lachend kijkt ze me aan, en ze verteld over haar familie. "Ik ben zo blij dat ik iemand heb met wie ik gewoon lekker kan praten. Je bent echt een hele fijne gesprekspartner." zegt ze vrolijk. "Ik dacht net hetzelfde!" we lachen kort, dan is het eventjes stil. "Het wordt koud..." mompel ik. "En donker." vult Yin me aan. Ik kijk op mijn horloge. "Het is al elf uur geweest! Vind je het gek!" ze lacht, en we lopen naar binnen. "Ik ga naar bed." zegt ze. Ik knik. "Ja, je hebt gelijk. Ik vond het leuk om met je gepraat te hebben. Morgen weer?" ze giechelt. "Tuurlijk!" ik steek mijn hand in de lucht als ze haar kamer in loopt. Aardige meid.

- Fabian Zand
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Hotel Alkmene - Speltopic

Ik leg de paracetamol in mijn mond en slik hem weg met de bloedrode wijn. 'Tja, ik heb gehoord dat die mensen die hier een paar dagen geleden zijn aangekomen wel vreemdere dingen doen.. Al die jongeren.. Waar komen ze eigenlijk zo opeens vandaan?' vraag ik plotseling. Door mijn opsluiting in mijn kamer had ik weinig tot niets meegekregen over de gasten die waren gearriveerd, en ik had ook nog geen van allen gesproken.

Gemma -
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Hotel Alkmene - Speltopic

Op de een of andere manier voelt het heel vreemd om zo met Ray in bed te liggen. Het liefst wil ik op dit moment met rust gelaten worden, maar dat durf ik weer niet te zeggen.
"Het gaat wel weer. Dankjewel." Ik leg het ijs naast me neer op bed. "Ik ga maar naar beneden, ik kan wel wat eten gebruiken." Ik trek mijn schoenen aan. Ray staat alweer naast me.
"Hier is je vest, het is koud vandaag." Hij reikt me mijn versleten vest toe.
"Dank je. Kom."
Hij grijpt mijn hand vast en samen lopen we naar beneden, het restaurant in.

Avalon Brown.
Luc

Re: Hotel Alkmene - Speltopic

We liepen het restaurant binnen en gingen aan een tafel zitten. We bestelden wat eten, op een of andere manier was de sfeer ongemakkelijk. Ik tikte wat op de tafel, ik besloot maar verder te gaan werken aan een rap. De ober kwam eraan met het eten.
"smakelijk" zei ik glimlachend tegen Avalon
"jij, ook"

Ray Note.
caesar11111
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5889
Lid geworden op:
vr 18 dec 2009, 20:13

Re: Hotel Alkmene - Speltopic

Ik word gewekt door een hard geklop op mijn slaapkamerdeur. "Huishouden!". Ik kreunde en rekte me uit, was het al zo laat? De schoonmaakster kwam binnen en opende mijn gordijnen en was ik wel genoodzaakt om uit bed te komen. In pyjamabroek en marcelleke liep ik de trap af, gritste een stuk toast van de tafel en zette me in kleermakerszit op een gebloemde fauteuil in het salon. versuft knabbelde ik wat aan het stuk brood terwijl ik het ochtendnieuws zag.

- Henry Simmons -
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: Hotel Alkmene - Speltopic

Met tranen in mijn ogen was ik gister snel naar de keuken gerend en had een doek gepakt. Niemand merkte me op, dus ik kon makkelijk handelen. Ik knielde neer bij mijn braaksel en veegde alles in de doek. Toen rende ik naar boven, gooide onderweg de doek in een prullenbak en stortte me op de deur van mijn kamer. Ik viel naar binnen, krabbelde overeind en liet me huilend op bed vallen. Dylan kwam pas een uur later binnen, toen ik al sliep met mijn gezicht in een nat kussen vol tranen.

Ik sjok in mijn eentje naar het restaurant. Dylan was op de één of andere manier alweer niet in onze kamer. Het lijkt wel of hij me af en toe niet meer ziet staan. Boos trek ik een stoel naar achter en laat mezelf erop vallen. Het tafeltje valt bijna om van mijn ruwe beweging, maar een voorbijganger weet hem staande te houden.
"Hallo, kan dat even wat rustiger?", zegt die op kwade toon. *

'Lorna Baker.
* Wie o wie?
Afbeelding
Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: Hotel Alkmene - Speltopic

... en ja hoor, ze komen me kamer weer schoonmaken. Nou ja, gelukkig was ik net klaar, ik borg snel Chloe's vestje weer op. Als iemand daar aan zou komen, zou ik gek worden. Ik liep daarna snel naar beneden. Het ontbijt, die had ik gemist, ze waren aan het opruimen. Als een razende stal ik een paar broodjes en begon in de lounge het maar op te eten. Naast me zat Henry de krant te lezen. "he, Henry, is er nog wat gebeurt?" vroeg ik. Waarop hij opkeek en antwoordde: "nah, valt mee, niet zoveel eigenlijk."
Waarschijnlijk wel veel, maar ja, er was altijd veel aan de hand tegenwoordig. In ieder geval, geen incidenten die het waard zijn om te vertellen. Ik begon achterover te leunen, in de hoop dat iemand op me af kwam. Ik had wel weer zin in een praatje.

-Jerrel-
Afbeelding
caesar11111
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5889
Lid geworden op:
vr 18 dec 2009, 20:13

Re: Hotel Alkmene - Speltopic

Na nog gauw naar de comics in de krant te hebben gekeken sta ik op. Het bos achter de glazen ramen staat er vredig en kalm bij, ik besluit om een ommetje te maken. In het voorbijgaan van de eetkamer zie ik dat een vrouw in een wilde beweging haar tafeltje omstoot. Nog net op tijd weet ik het tafeltje staande te houden, maar enkele glazen rollen van het tafelblad en spatten kapot op de grond. Mijn schoenen worden doorweekt door sinaasappelsap. Geïrriteerd brul ik "Hallo, kan dat even wat rustiger?" en staar de vrouw aan. Haar ogen zien rood en opgezwollen alsof ze juist gehuild heeft. Gegeneerd slaat ze haar blik neer en begint de glasscherven op te rapen, ik help haar. "Sorry dat ik tegen je riep" mompel ik terwijl ik enkele scherven in een emmer mik. Ze glimlacht voorzichtig en schudt haar hoofd, "Nee, dat was mijn schuld, ik lette niet op." "Ik ben Henry, trouwens" mompel ik terloops.

- Henry Simmons -
Gebruikersavatar
ChanCake
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1082
Lid geworden op:
ma 08 aug 2011, 20:38

Re: Hotel Alkmene - Speltopic

Ik rek mezelf uit op me bed en kijk naar de klok. Het is al 4 uur geweest. Mijn handen wrijven over me gezicht heen en ik zucht. Ik kon moeilijk in slaap komen vannacht, er spookte teveel door me hoofd. Ik hijs mezelf omhoog en ga op het randje van me bed zitten, starend naar de grond. Vandaag heb ik zin in helemaal niks en niemand, maar toch zal ik moeten eten. Ik trek me sloffen aan en ga naar beneden. In het restaurant zie ik Henry een vrouw helpen met wat scherven, maar besteed er voor de rest geen aandacht aan. Met een chagrijnig gezicht schep ik een bord vol eten op en neem twee flesjes drinken mee. Even kijk ik rond het restaurant, die achterlijke Ray zit daar met Avalon. Ik twijfel of ik zal vragen of het met haar gaat, maar geef het op en ga terug naar me kamer voordat Madison weer haar irritante zelf zal zijn en me klusjes opdraagt.

- Quinten Sapphire.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Hotel Alkmene - Speltopic

Zwijgend staar ik voor me uit, het was eng gewoon, er gebeurde hier geen donder, en de meeste leken een bloedhekel aan me te hebben. Ik zucht en laat mijn hoofd op mijn handen steunen en kijk naar de mensen die af en aan komen. Vanuit de verte zie ik dat iemand een tafeltje omgooit en er scherven op de grond vallen. Ik kijk er een tijdje naar en als ik wil opstaan, worden ze al opgeruimd. Nope, er was hier echt niks te doen.

~Madison
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: Hotel Alkmene - Speltopic

Je wordt geboren en je gaat weer dood. Dat is het enige zekere in je leven. De toekomst, zal langzaam naar het heden kruipen en daarna door naar het verleden. Dat is de loop van het leven. Voor de ene is het magischer dan de ander. Ik heb nooit gedacht, dat ik hier over zal denken. Maar het wordt me steeds duidelijker. Nooit gedacht, dat ik überhaupt over deze dingen kon nadenken. Maar het is nou eenmaal zo... het is onvermijdelijk. Met die gedachten, ben ik in slaap gevallen. Op die ruime stoel. Ik denk terug, ik zie de moord in de badkamer, ik zie de vredebewakers, ik zie mijn eigen gevangenschap. Ik zie de rug van Chloe's vader, voorover vallen met mijn mes erin, ik zie Chloe opduiken, ik zie de vredebewakers naar Chloe rennen, ik zie de angst in haar ogen. Ik zie... de plunderaars, die mensen met de messen, ik zie de steken, ik zie het bloed, ik zie Chloe sterven. Op dat moment wordt ik schreeuwend wakker: "neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!! Chloe, neeeee!!!!" ik blijf zo door schreeuwen, nog steeds zie ik alles haarscherp voor me. "Chloe, neeeee!!!!" Iemand maakt me wakker, maar ik blijf door schreeuwen. Ik huil: "Chloe..."

-Jerrel-
Afbeelding
Gebruikersavatar
ChanCake
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1082
Lid geworden op:
ma 08 aug 2011, 20:38

Re: Hotel Alkmene - Speltopic

Als ik op me kamer ben, maak ik het mezelf comfortabel. Ik fluf me bedkussen op en leg het bord met eten op me schoot terwijl ik languit op bed hang. Als een gek begin ik te bunkeren, blijkbaar had ik honger. De gekookte eitjes, stokbrook gezond, salade en kleine hapjes gingen er makkelijk in. Ik klik mijn kleine pocketradio op mijn nachtkastje aan en ga rustig muziek luisteren zodra ik mijn bord aan de kant gooi. Ja, dit zou een rustige dag gaan worden. Geen problemen, geen klusjes, geen gezeik of gezeur en al helemaal geen Ray of Jerrel.

- Quinten Sapphire.
Afbeelding
Luc

Re: Hotel Alkmene - Speltopic

Ik zat buiten aan mijn rap's te werken. Avalon was naar Jerrel gegaan. Ik keek voor me uit , dit bos gaf me zoveel inspiratie. Ook al zal ik nooit bekend worden in deze tijden. ik zuchte, mijn pen was leeg. Ik liep naar binnen om een nieuwe te pakken , toen ik er een had liep ik weer naar buiten en ging weer schrijven. Ik wou naar het dorpje gaan, om te kijken hoe het daar was , maar ik besloot maar gewoon door te schrijven en morgen of overmorgen te gaan.

Ray Note.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten