Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

126 berichten • Pagina 3 van 7

Luc

Re: Hotel Alkmene - Speltopic

Na de hele middag op mijn kamer doorgebracht te hebben , besloot ik op zoek te gaan naar Avalon. Ik stapte in de lift en ging naar beneden, ik liep naar het restaurant, er waren wel een paar mensen maar geen Avalon. Ik besloot buiten te kijken. Ze zat op een bankje naast iemand. Ik liep richting het bankje. Toen ik dichterbij kwam zag ik dat het een jongen was, hij probeerden te flirten, met nadruk op probeerden. "Hallo" zei ik toen ik bij het bankje aankwam. Ik ging naast Avalon zitten. Het was de jongen waar Avalon tegen uitgevallen was, ik gaf hem een hand en stelde mezelf voor "Ray" " Quinten".

Ray Note.
Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: Hotel Alkmene - Speltopic

"Henry, aangenaam, bedankt dat ik hier mag zitten". "geen probleem". Henry was duidelijk een beetje op zichzelf gericht, ach... wat zou het. "Ja, je kent me vast niet, maar ik hoor bij het groepje wat een paar dagen geleden bij het hotel is aangekomen. Ben jij hier al langer?" Henry knikte vaagjes.
Ach, weet je wat ik bestel gewoon wat drinken. Ik stak mijn hand op en een ober kwam langs, "ja, meneer?" "2 bier graag" en de ober vertrok weer. Nadat de glazen bier waren aangekomen, had Henry er duidelijk meer zin in. We dronken wat, we praten wat en eigenlijk was Henry wel een hele aardige gozer. "is hier in de buurt nog wat te doen?" "nou ja, niet echt, niet meer althans." ik knikte, Henry vervolgde: "maar, 40 minuten ofzo hier vandaan zit nog een dorp." "ja, daar ben ik al geweest, beetje ongure types daar." hij knikte en zei: "daar moet je overheen kijken. Steeds meer mensen zijn tegenwoordig ongure types." ik begon te lachen. Dat heb ik wel gemerkt, tijdens de vlucht, na de vlucht, voor de vlucht. Eigenlijk sinds het helemaal mis ging met de wereld.

-Jerrel-
Afbeelding
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: Hotel Alkmene - Speltopic

Ik kan vandaag naar het hotel toe. Eindelijk, de meneer van het autoreperatiebedrijf heeft mijn auto gerepareerd, ik moet alleen Tamara nog sms'en waar het hotel is en ik kan vertrekken, ik ga nu het dorp in om nog wat spullen te kopen.


Hey schattebout,

Ik kan vandaag vertrekken! Ik zou graag weten waar het ligt. Ik ga nu naar het dorp, moet ik wat voor je meenemen?

Hou van jou,

Ian


Zo, ik ga naar de auto!
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: Hotel Alkmene - Speltopic

Tijdens het ontbijt kwam er een hele aardige vrouw, Lorna Bakker, bij mij aan tafel zitten. We hebben nog veel gekletst tijdens het ontbijt en ze ging met mij hard lopen. Net voor het avondeten gingen we allebei weer onze eigen weg, zij ging met een groep samen eten. Ik ga eerst nog even naar mijn hotelkamer en lees het smsje van Ian. Ik stuur hem snel een smsje terug dat ik hem wel in het dorpje ophaal. Ik werp een vlugge blik in de spiegel en ren daarna snel naar het dorpje.

~ Tamara Walker ~
Gebruikersavatar
ChanCake
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1082
Lid geworden op:
ma 08 aug 2011, 20:38

Re: Hotel Alkmene - Speltopic

Niet kort nadat ik op het bankje naast de rebels uitziende schoonheid was beland, kwam er een andere man aangelopen. Hij kwam eigenlijk rechtstreeks op ons afgelopen en stelde zich voor als Ray. Met tegenzin neem ik zijn hand aan; "Quinten". Lekker dan, is er een meisje die ik graag 'beter' wil leren kennen, komt hij ertussen. Ik leun achterover op het bankje en spreid mijn armen over de achterleuning. Ongemerkt probeer ik mijn hand op Avalons schouder te leggen.

- Quinten Sapphire.
Afbeelding
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Hotel Alkmene - Speltopic

Ik besluit een wandelingetje te doen in het bos. Als ik naar buiten loop zie ik Quinten Sapphire samen met nog twee mensen. Ik bekijk ze nieuwsgierig van een afstand, ik zal het maar 'de kat uit de boom kijken' noemen. Ik merk dat Quinten zich onwijs ergert aan de man, omdat hij hem stoort tijdens een van zijn zogenoemde 'flirt sessies.' Ik grinnik in mezelf, besluit er op af te lopen. "Quinten! Jongen! Hallo, mijn naam is Zand, Fabian Zand." zeg ik vrolijk. Het meisje begint te giechelen, en de jonen kijkt me verbaasd aan. Ik pak zijn hand. "Fabian! Je mag me Fabian noemen hoor! Zeg, heb je zin om even mee een wandelingetje te maken, ik zoek nog, euhm... kruiden! Ja, kruiden ja!" De jongen kijkt me verbaasd aan en ik trek hem mee, ik draai mijn hoofd om, en knipoog naar Quinten. 'Bedankt' kan ik uit zijn uitdrukking opmaken. Géén dank, noem ik dat.

- Fabian Zand
Gebruikersavatar
Zinooo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2338
Lid geworden op:
za 05 feb 2011, 14:58

Re: Hotel Alkmene - Speltopic

Met een zak vol lekkere dingen kwam ik aan bij het hotel. Ik was een dagje weg geweest. "Wat zal ik nu eens gaan doen?" vroeg ik mezelf. "Dan maar even kijken in het restaurant." Er waren niet al te veel mensen, wel zag ik Jerrel zitten. Hij keek even op toen ik de ruimte binnenkwam, en keek ook gelijk weer weg. "Raar joch is het toch..." dacht ik bij mezelf. Toen besloot ik het mijn missie te maken er achter te komen wat hem nou eigenlijk dwars zat. Mijn creativiteit was me de baas en onderweg naar mijn kamer bedacht ik de grootste verhalen achter Jerrels gedrag.

- Bas Molenaar
Afbeelding
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: Hotel Alkmene - Speltopic

Met mijn buikje vol loop ik het restaurant uit en blijf besluiteloos op in de hal staan. Op dat moment voel ik twee armen om mijn middel.
"Wat was jij van plan te gaan doen, schoonheid?", vraagt de zwoele stem van Dylan.
"Ik denk zomaar dat mijn plannen zijn gewijzigd..", ik draai me om en kus hem op zijn mond. "Laten we naar buiten gaan", stel ik voor. Dylan knikt en pakt mijn hand. We lopen weer door het restaurant en komen uit op het terras. Verderop zie ik Avalon naast een vreemde man zitten die een slechte versiertruc probeert bij haar. Ray wordt net weggetrokken door een andere man en kijkt nog een keer waarschuwend naar de man naast Avalon.
"Dag Avalon", begroet Dylan haar, alsof de man niet bestaat. Ze begroet ons terug en dan passeren we het bankje. Met mijn hand stevig in de zijne lopen we het bos in.

'Lorna Baker.
Afbeelding
Luc

Re: Hotel Alkmene - Speltopic

"oke , Fabian , ik loop nu terug naar dat bankje want ik laat niet iemand met mijn vriendin flirten. Je bent schijnbaar bevriend of iets met die Quinten maar ik laat me niet zomaar meesleuren" Hij keek verbaasd , ik maakte mezelf boos. Ik liep terug naar het bankje, hij was nog steeds bezig met zijn flirtpartijen. Ik pakte avalons hand en ze stond op, ik gaf haar een zoen. "zullen we wat gaan eten?" stelde ik voor. Ze grinnikte en knikte. "doeii" zei ik met een 'die zit' blik tegen Quinten, dat hadden we ook weer gehad.

Ray Note.
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: Hotel Alkmene - Speltopic

Ik kom net terug van de bakker met pasgebakken cakejes waar ik Tamara mee ga verrassen als ik een mooie vrouw mijn kant op zie lopen. Ze begint te zwaaien en te roepen. Dan krijg ik een geluidje uit mijn broekzak:

Hey,

Ik kom je wel ophalen in het dorpje, zie je zo!

xxx

J' Tam


Ik stop mijn mobiel in mijn broekzak en kijk op. Dan zie ik dat die beeldschone vrouw Tamara is. Ik ren nar haar toe. 'Hey, ik zag pas net je sms'je' En geef haar een zoen. 'Ja, dat kan kloppen, de verbinding is hier nogal slecht.' 'Nou, laten we maar naar het hotel gaan, het bed van de reperateur was wel oke, maar ik denk dat het hotel wel comfotabler is.' 'Oke, volg mij maar!' En we lopen richting het hotel. Mijn maagje begint te knorren. Ik haal de cakejes uit de tas en geef er ook een aan Tam. We smullen ze samen op.
Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: Hotel Alkmene - Speltopic

Ik ben zelf nog even met Henry blijven eten, nog steeds hebben we niet over vroeger gepraat. Wij hebben allebei zo onze verhalen, en vertellen dat doen we niet. Maar een vriendschap met Henry, zag ik wel zitten. Of misschien, is het toch meer dan vriendschap... zou het kunnen? zou het liefde op het eerste gezicht zijn?
Ach, Henry zou vast wel een vriendin hebben of zo iets, ik vis altijd net naast het net. Maar ja, wat zal het. Het was in ieder geval erg gezellig met Henry. Alleen die Bas, die zat me dwars. Het leek wel, of hij alles van mij wou weten, echt alles. En dan, stel hij weet het... wat zal hij dan doen? hij zou mij waarschijnlijk dwingen om Chloe te vergeten, hij zou het niet snappen.
Maar ik zou Chloe nooit kunnen vergeten. Dat was zeker.
Piekerend over liefde, vervlogen dromen en Bas die waarschijnlijk overal achter zal komen, ging ik naar bed.

-Jerrel-
Afbeelding
Gebruikersavatar
ChanCake
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1082
Lid geworden op:
ma 08 aug 2011, 20:38

Re: Hotel Alkmene - Speltopic

Fabian sleurde Ray mee en ik stak me duim ongemerkt op naar hem vanachter Avalon. "Dus, Avalon. Wat brengt jou hier?" Ik maakte het mezelf comfortabel op het oude bankje. Avalon keek mij verbaasd aan en volgens mij wist ze niet helemaal goed meer wat er nou gaande was. "We zijn hierheen gevlucht." antwoorde ze na een korte pauze. Een charmante glimlach verscheen op mijn gezicht; "Ik bescherm je wel, hoor." en ik liet me ogen langs haar gezicht en lichaam glijden. Plots komt Ray vanuit het bos driftig op ons afgelopen en trekt Avalon weg. Met een arrogante blik zegt hij gedag na een innige kus met haar. "Hmpf. Ik spreek je nog wel, Avalon." en ik keek Ray onguur aan. Niemand flasht mij in mijn eigen omgeving, zeker geen amateuristische nieuweling.

- Quinten Sapphire.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Hotel Alkmene - Speltopic

Als Ian en Tamara hun cakejes op hebben besluiten ze in de omgeving rond te wandelen. Onderweg besluiten ze voor de grap een wedstrijdje te doen.
"Wie het eerst bij die boomstronk is!" stelt Ian voor. Tamara stemt ermee in en sprint al richting de stronk. Ians merkt te laat dat zijn conditie minder goed is dan hij dat aanvankelijk dacht en is na de eerste paar meter al buiten adem. Hij holt nog een paar meter en struikelt over een touw dat over de grond gespannen staat. Als hij overeind wil krabbelen, kijkt hij recht in de ogen van een bekende. Voordat hij de naam kan uitspreken, ziet hij een glanzend mes voor zijn ogen dat hem meteen de keel doorsnijdt.
Wanneer Tamara zich omdraait om te zien waar haar man nou blijft, ziet ze alleen nog maar een bloedend lijk liggen.

Ian Walker (deetui) is vermoord. De dubbelrol was Hotelgast.

Jullie mogen vanaf nu stemmen! Wie denken jullie wie Ian heeft vermoord? Iedereen mag stemmen behalve de moordenaars. Stemmen doe je in PM. Je kunt uiterlijk stemmen tot zondag 10.00 uur. Wie niet stemt, stemt automatisch op zichzelf.
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Hotel Alkmene - Speltopic

Kokend van woede trekt Ray mij het bos in. Als we ons tussen de boomstammen bevinden, leunt hij tegen een omgevallen boom aan.
"Ik haat dat soort mensen," er spettert een beetje speeksel in de lucht als hij de woorden over zijn lippen krijgt.
"Ach joh, maak je niet zo'n zorgen. Je weet toch dat ik niet op zulke types val," ai, dat was mischien iets te luchtig gezegd. In mijn stomme poging er een grapje van te maken, heb ik Ray nog kwader gemaakt.
"Ik wil dat je voor altijd bij me blijft, Av."
"Je weet dat ik dat altijd zal doen schat." Ik druk nog een kus op zijn mond, maar ik weet niet of dat hem wel gerust zal stellen. En mezelf eigenlijk ook niet. Mijn hoofd tolt van de bedenkingen. Ik bedoel maar: Ik hou dan wel zielsveel van hem, en hij van mij, maar ik ben toch niet in zijn bezit? Of wel?

Avalon Brown.
Luc

Re: Hotel Alkmene - Speltopic

"Ik hou gewoon zoveel van je"
"Ik ook van jou"
Ik voelde me eigen nog steeds kwaad, ik zuchte.
"Ik maak wel een goede start"
"Wat kan ons dat nou schelen"
"Je hebt gelijk" Ik gaf haar een kus op haar voorhoof "Zullen we maar naar beginnen gaan, het begint af te koelen" avalon knikte.

Toen we het hotel bijna zagen , hoorde we een gil. Avalon keek me bang aan "Kom!" ik pakte haar hand en we renden naar het terras. Ik pakte net de deurklink vast, toen we nog een gil hoorde"HELP! IEMAND?!" een paar andere gasten kwamen naar buiten, en daar zagen we een vrouw met een bebloed lichaam aan komen lopen uit het bos. Ik pakte Avalon stevig vast. Niemand zei iets, we zagen een huilende vrouw een lijk op de grond neerleggen.
"help me, HELP ME DAN!"

Ray Note.
Gebruikersavatar
ChanCake
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1082
Lid geworden op:
ma 08 aug 2011, 20:38

Re: Hotel Alkmene - Speltopic

Ik zat nog even op het bankje te treuzelen voordat ik tóch maar uiteindelijk me klusjes zou doen. Ineens komt er vanuit de zijkant van het bos geschreeuw en er ontstaat een hele commotie buiten. Abrupt uit me gedachten getrokken en nieuwsgierig loop ik erop af. Een stel gasten blokkeren het zicht en ik wring me ertussen door. Er stond een gebroken vrouw, één van de nieuwe gasten. Ik kijk naar de grond en zie een man bebloed in het gras liggen. Ik kijk om me heen. Niemand doet iets en de vrouw roept hulpeloos om haar heen. Ik ben dan wel een lapzwans, maar zeker de beroerdste niet. Ik loop op de met bloed doordrenkte man af en voel naar zijn hartslag. Ondertussen draai ik me hoofd om en schreeuw kwaad naar de gasten die maar een beetje stom staan te kijken. "HELP DIE VROUW DAN, VERDOMME!" en ik zie Fabian al gauw de huilende vrouw onder zijn hoede nemen. Zachtjes bedank ik hem en stuur de rest het hotel in. Verslagen kijk ik naar de man op de grond; Dood. Ik probeer me te bedenken wat ik kan doen en besluit maar een kleed te gaan halen om hem te bedekken tot Fabian, na de vrouw gekalmeerd te hebben, me kan helpen hem te begraven.

- Quinten Sapphire.
Afbeelding
Dave.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5666
Lid geworden op:
za 13 aug 2011, 16:14

Re: Hotel Alkmene - Speltopic

Geschrokken was ik naar de plaats van het gegil gerend. Er was iemand dood. "HELP DIE VROUW DAN, VERDOMME!" riep Quinten. Ik kan niet echt met lijken over weg, dus dan zal ik de vrouw wel sussen. "Mevrouw, rustig maar. Wat is uw naam?" Ze schudt alleen maar geen hoofd, snikt en jammert. Bijna flapte ik er uit of ze haar tong verloren was, maar een kerel als ik kan dat niet maken. Ze vouwt haar armen om mijn lichaam en gênant klop ik op haar rug, troostend. "Het komt wel goed." sus ik haar. Ik zie een aantal mensen naar me kijken, jaloers, dat ze de vrouw niet troosten, en dan ben ik toch best trots op mijzelf.

- Fabian Zand.
Gebruikersavatar
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4729
Lid geworden op:
di 21 dec 2010, 13:57

Re: Hotel Alkmene - Speltopic

Ik schrik op van gegil, en kijk uit het raam. Mensen lopen onrustig het bos in. Wat was er nu weer aan de hand? Ik zucht, sta op en loop ook in de richting van de menigte. Plotseling zie ik waarom het zo onrustig is, iemand lag dood op de grond, althans, zo leek het. Ik sla mijn hand voor mijn mond.
'Arm kindje,' zeg ik zachtjes.

Emine Yalar
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: Hotel Alkmene - Speltopic

Als ik me omdraai zie ik Ians dode lichaam liggen. Het is mijn schuld dat hij dood is, denk ik. Ik heb hem naar dit hotel gebracht, een rustige omgeving zei ik nog. Maar niks is minder waar. Ook hier wordt gemoord en ook hier ben je niet veilig.
Een man, genaamd Fabian komt naar me toe om me te troosten. Hij vraagt hoe ik heet maar ik krijg niks anders uit mijn mond als gesnik. Vaarwel Ian.

~Tamara Walker~
Gebruikersavatar
Luna
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
907
Lid geworden op:
do 19 mei 2011, 19:48

Re: Hotel Alkmene - Speltopic

Mijn mond viel wijd open toen ik het nieuws hoorde van iemand en ik begon te huilen. Ian en ik waren nooit echt vrienden geweest, maar ik kende hem wel. Het was raar om te denken dat hij nu voor altijd weg was. Dit deed me echt denken aan dingen die ik eerder had gezien op mijn reis. Ik liep naar de plek waar sommige mensen in bosjes rond elkaar stonden en zag Tamara zitten, samen met Fabian. Tamara kende ik wel iets meer dan haar man, en ik kon haar wel een vriendin noemen. Natuurlijk wist ik niet of zij mij ook zo zag. Ik liep behoedzaam naar hen toe en ging naar de snikkende Tamara zitten. Ik wreef zacht over haar rug met het gevoel dat geen woorden haar konden troosten. Zo bleef ik een tijdje stil zitten.

- Yin Wen -
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Gesloten