Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

126 berichten • Pagina 1 van 7

Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Hotel Alkmene - Speltopic

Het verhaal

Dit verhaal is een vervolg op High School Of Drama’s. Als je meer wilt weten over dit rollenspel, kun je op de link klikken.

Hotel Alkmene is een fraai hotel dat versholen ligt in een prachtig bos. Het gebouw kan hier en daar een likje verf gebruiken, maar de mensen zijn vriendelijk en je voelt je er snel thuis: Iets wat je tegenwoordig op weinig plekken kunt zijn.

Het is namelijk 2021: 6 jaar nadat 6 ex-leerlingen van het Kingston High uit de school zijn ontsnapt. Ze hebben jaren gereisd over de hele wereld, en hebben zich goed beseft hoe goed ze het eigenlijk hadden op hun school. De wereld verkeert namelijk in slechte staat. Steden zijn geen oase van vermaak meer, maar groeiende afvalhopen waar zwervers een grote meerderheid zijn tegenover de bevolking. Oceanen zijn deels opgedroogd en oerwouden zijn platgebrand. Overal ter wereld lijden mensen honger, terwijl dictators de macht hebben gegrepen en zich laten vergezellen met luxe.
De ex-leerlingen zijn jarenlang de hele wereld overgereisd en zijn al die avonturen nu wel een beetje zat. Net als ze hun zoektocht zijn begonnen naar een veilige, vaste basis, stuiten ze op een van de laatst overgebleven bossen op onze planeet. En dat is nog niet alles: Midden in het bos staat een hotel waar je haast langsgelopen zou zijn. En het hotel is bewoond. Zal dit de veilige basis zijn waar ze naar op zoek zijn?

Opmerkingen over het hotel zelf:

- Nogmaals: Het hotel ligt verscholen in een van de laatst overgebleven bossen op de hele planeet, en niemand weet van het bestaan ervan af.
- Op 40 minuten loopafstand van het hotel staat een klein dorpje, of liever gezegd, een paar gebouwen, waar je hoognodige spulletjes kunt kopen. Het is wel een flinke wandeling, maar als je bijvoorbeeld medicijnen nodig hebt is het wel handig. Ook in het dorp weet niemand van het bestaan van het hotel af. Meer informatie over dit dorp volgt nog.
- Ben je benieuwd naar hoe het hotel eruit ziet? Het hotel kun je hier downloaden. De plattegrond en kamerverdeling vind je in deze post. Meer afbeeldingen vind je in dit mapje op Photobucket.

Een paar huishoudelijk mededelingen:

- In dit spel gelden de forumregels nog steeds. Worden deze niet nagestreefd, dan zullen er maatregelen genomen worden.
- De ex-leerlingen worden gespeeld door diegenen die dezelfde rol hadden in het voorgaande forumspel. Dit is van tevoren met ze geregeld. Als je mee wilt doen, kun je je opgeven voor de rol van een hotelgast of personeelslid. Iedereen is even belangrijk in het spel en er wordt niemand achtergesteld.
- Ik zal berichten plaatsen als spelleider, maar ook als speler. De berichten als spelleider hebben een afwijkende opmaak. Daar kunnen jullie deze berichten dus aan herkennen.
- Als je wilt mag je een plaatje bij je personage doen. Dit is enkel als ondersteuning bij het maken van posts en is niet verplicht. De maximale hoogte van het plaatje mag 500 pixels zijn, omdat de post anders te lang wordt. De breedte maakt niet zoveel uit, zolang hhet forum er niet door wordt uitgerekt.
- Dit is geen fantasie of science-fiction rollenspel. Er mogen dus geen fantasiewezens in voorkomen en ook geen supersonische gadgets. Het speelt zich dan wel in de toekomst af en je mag hier best mee spelen, maar hou het allemaal een beetjebinnen de perken. Een vliegende auto mag bijvoorbeeld niet, maar de nieuwste versie van de iPhone 11 weer wel.
- Het aantal geboren kinderen wordt ook gelimiteerd. Hoeveel het er precies mogen zijn zal ik nog wel aangeven, maarhou er rekening mee dat je hier een beetje “zuinig” mee aan moet doen. Uit ervaring weet ik dat spelers een enorme babyboom niet op prijs stellen.
- De tijd in het spel (dus de klokuren, etc. Geen jaartal natuurlijk. ;)) komt overeen met de tijd waarin we in RL leven.

De rollen:

De ex-leerlingen van het Kingston High:

Afbeelding

Avalon Brown (Hikari-desu) -> spelleider, dus geen dubbelrol.
Avalon is ooit bassist geweest in de band Thunderstorm. Hoewel ze nog steeds goede vrienden is met de leadgitarist Jacob, is de band niet actief meer. Verder heeft ze verkering met Ray Note, maar ze lijken steeds meer uit elkaar te groeien. Avalon lijkt vaak net een kind en wil altijd lol trappen, terwijl Ray zich wil focussen op zijn carrière. Of verruilt ze hem nou voor allerlei pillen, een verslaving waar ze al jaren mee worstelt?

Dylan Mäkelä (Nona)
Dylan komt oorspronkelijk uit Finland. Toen hij op uitwisseling was heeft hij Lorna ontmoet, met wie hij samen uit Kingston High is weten te ontsnappen. Hij is er altijd voor haar geweest, maar nu hij in het hotel is aangekomen lijkt hij wel betoverd door al het vrouwelijk schoon om hem heen. Zal hij Lorna uit het oog verliezen, of weet ze zijn aandacht vast te houden?

Jacob Orchid (Jozz)
Jacob is ooit lead gitarist geweest van de band Thunderstorm. Het liefst zou hij zo weer aan de slag gaan, maar dat gaat moeilijk zonder gitaar. Daarnaast heeft hij het nog steeds moeilijk met de dood van zijn vriendin. Hij wil dat echter niet toegeven, omdat hij bang is dat zijn vrienden hem niet meer zullen zien zoals hij altijd was. Daarom doet hij nog altijd alsof hij een echte levensgenieter is en kan daarbij dan ook flink drinken, maar in werkelijkheid voelt hij zich verschrikkelijk. Zal zijn humor worden zoals het was? En zal hij ooit een nieuwe liefde vinden?

Jerrel Davis (djon black)
Jerrel leeft voor sport. Hij gaat dan ook helemaal uit zijn dak als hij ziet in wat voor omgeving het hotel zich bevindt. De bossen zijn geweldig om er te joggen en andere sporten te beoefenen. Hoe lang zal het duren voordat hij merkt dat de bossen toch niet zo veilig zijn als ze lijken? En zal hij ooit vrij durven uit te komen voor zijn voorkeur voor mannen?

Afbeelding

Lorna Baker (Anna)
Lorna is altijd onzeker over zichzelf geweest. Dylan heeft haar kunnen helpen om haar steviger in haar schoenen te laten staan. Nu is ze vooral op zoek naar zichzelf. Zal ze haar ware bestemming kunnen vinden? En hoe zal ze reageren als ze merkt dat Dylan naar andere vrouwen kijkt?

Afbeelding

Ray Note (Luc)
Ray is in de afgelopen jaren een stuk volwassener geworden. Als tiener droomde hij er al van op rapper te worden. Mede dankzij zijn vele ervaringen die hij de afgelopen jaren heeft opgedaan, heeft hij een flinke stapel songteksten liggen. Het enige wat hem nu nog te doen staat is bekend zien te worden. Maar hoe doe je dat in zulke moeilijke tijden? En hoe lang houdt hij het nog vol met zijn vriendin Avalon, die duidelijk iets heel anders wil dan hij?

De gasten en bewoners:

Afbeelding

Bas Molenaar (Zinooo)
Bas is de sociaalste van het hele hotel. Hij kan niet zonder mensen om hem heen en weet ook met iedereen een praatje te maken. Maar hoe kan het zo zijn dat hij alles van iedereen weet, zonder ze ooit eerder gesproken te hebben?

Emine Yalar (pipapanda13) (weggestemd, Moordenaar)
Emine komt oorspronkelijk uit Turkije. Ze is erg vriendelijk tegen iedereen en kan het lekkerste gebak bakken. Af en toe wordt ze door de chefkok van het hotel om een dessert te bakken voor een verjaardagsfeest. Madison heeft dan ook voor een privékeukentje gezorgd in haar hotelkamer. Inmiddels is deze kamer een vaste ontmoetingsplek geworden voor de gasten die wel van een zoete lekkernij houden.


Fabian Zand (Dave.)
Stillen wateren hebben diepe gronden. Fabian is een erg opvallende jongen. Hij is ontzettend stil, maar toch zijn altijd alle blikken op hem gericht. Is dat misschien in afwachting tot hij weer met een filosofische uitspraak komt waarmee hij iedereen van zijn stoel af weet te blazen?

Gemma Zoey (simsfreak)
Voordat de aarde er uitzag als nu, was Gemma een bekende realityster. Op televisie werd ze gekenmerkt als een enorme dramaqueen met een kort lontje. Jaren later, nu zij in het hotel verblijft, is zij nog steeds de bron van sensatie, en vooral stress voor het hotelpersoneel.

Henry Simons (caesar11111)
Althans, zo noemt hij zichzelf. Volgens allerlei geruchten is hij een beroemd columnist uit Zuid-Afrika. Hij schijnt vooral over politiek en de maatschappij te schrijven. Vermoedelijk is dit ook de rede waarom hij in het hotel verblijft. Soms is hij een tijdje spoorloos verdwenen, maar duikt dan plotseling weer op. Niemand weet precies wat hij doet. Maar één ding is zeker: De politici zijn er niet blij mee.

Ian Walker (deetui) (Vermoord, Hotelgast)
Een Australische avonturier. Althans, dat beweert hij. Samen met zijn vrouw Tamara zouden zij de hele wereld af hebben gereisd. Als je echter naar zijn avonturen doorvraagt, lijkt hij opeens erg onzeker…


Madison Clover (Simmielove)
Madison is baliemedewerkster van het hotel, maar eigenlijk komt het er op neer dat zij het hele zooitje moet runnen. De eigenaar is namelijk ondergedoken op zijn eigen eiland en laat niets van zich horen. Overdag is Madison erg streng tegenover het hotelpersoneel, maar na kantoortijd kan ze zich prima ontspannen met een glaasje wijn en een stapel doktersromannetjes. Wat overigens niemand weet is dat het paard dat altijd op het veld achter het hotel rondloopt, van haar is.

Marcel Klomp
Marcel stamt uit een gezin van goede komaf, maar heeft toch zijn opleiding commerciële economie laten varen om te leven van de natuur. Na anderhalf jaar in alle rust in de omgeving van hotel Alkmene geleefd te hebben is hij bij toeval in contact gekomen met de bewoners van het hotel. Al gauw is hij zich gaan beseffen dat het toch een stuk prettiger is om mensen om je heen te hebben en heeft hij zijn boshutje verruild voor een hotelkamer. Hoewel het hotel midden in het bos staat, is Marcel vaker in het woud te vinden dan in het gebouw.

Quinten Sapphire (ChanCake)
Quinten is het knechtje in het hotel. Hij moet van alles doen: bagage rondbrengen, de bomen snoeien en lampjes verwisselen. Hoewel er veel van hem wordt gevraagd, voert hij weinig uit. Het liefst besteedt hij zijn tijd aan het versieren van de hotelgasten en vooral het op de zenuwen werken van Madison.

Afbeelding

Tamara Walker (loungefan)
Tamara is een stoere vrouw die zich goed kan redden in de natuur. Helaas krijgt ze nu wel zo langzamerhand genoeg van de praatjes van haar man Ian. Toch is er iets wat haar bij hem houdt, maar wat?

Afbeelding

Yin Wen (Luna)
Yin komt oorspronkelijk uit China. Ook zij reist de hele wereld over. Eigenlijk was ze van plan om maar enkele dagen in het hotel te blijven, maar iets houdt haar tegen. Of is het iemand?

Klik hier om naar het vragentopic te switchen.
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Hotel Alkmene - Speltopic

De warme middagzon straalt door de boomtakken als de laatste overgebleven leerlingen van het Kingston High op een bos stuiten. Een bos!
"Het lijkt wel of ik droom," beaamt Ray, iets wat iedereen ook schijnt te denken. Want dit is een van de laatst overgebleven bossen op de gehele planeet aarde.
"Dit is iets waarover ik alleen in sprookjesboeken heb gelezen toen ik klein was." Lorna raapt een tak van de grond en glijdt met haar vingers over de knoesten.
"Kijk, daar!" Jacob wijst naar een plek ergens tussen de bomen.
"Waar? Ik zie niks, alleen maar groen!" Jerrels ogen twinkelen.
"Je kijkt de verkeerde kant op!" Jacob gaat naast jerrel staan en wijst dezelfde kant op. Nu kan Jerrel langs zijn hand kijken en beter zien waar hij op doelt.
"Bakstenen?!"
"Een gebouw!" Avalon weet even niet wat ze nu denken moet. Ze zijn de afgelopen jaren honderden, misschien wel duizenden gebouwen binnengegaan. Maar niet na elke binnenkomst kwam er een vredig verblijf.
"Laten we gaan kijken," zegt Dylan.

Julluie mogen NU beginnen met posten!
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: Hotel Alkmene - Speltopic

Onze voeten komen in beweging en we beginnen te rennen. We rennen de bomen voorbij en het gebouw is steeds duidelijker zichtbaar.
"Het lijkt wel een hotel..", merkt Jacob op zodra we voor het poortje staan. Dylan maakt het poortje open en laat iedereen erdoor lopen.
"Het ís een hotel", zegt Avalon droog. Ik grinnik en neem het gebouw in me op. Dylan sluit het hekje en met zijn allen lopen we naar de deur. Ik sla mijn arm om Dylan heen en kus hem op zijn wang. Op dat moment wordt de deur open gezwaaid en worden we vriendelijk begroet.

'Lorna Baker.
Afbeelding
Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: Hotel Alkmene - Speltopic

Langzaam aan rennen we erheen. Het staat nog, het is ook geen ruine... nee, het is een echt gebouw. Een hotel om precies te zijn. Met een balie, er zitten mensen achter. Snel boeken we allemaal een kamer, zelf mag ik kamer 3 hebben. We nemen afscheid van elkaar, voor het eerst sinds tijden en we gaan naar onze eigen hotelkamer.
Ik installeer mezelf, met de spullen die ik nog heb. Althans, de spullen die ik bij elkaar geplunderd heb. Ik heb een tweepersoonsbed. Voorzichtig spreid ik een vestje van Chloe, op het bed. Mooi netjes en glad. Het is het enige, wat ik nog van Chloe heb. Ik mis haar. Alhoewel ik homo ben, ze was de enige, waar ik echt van hield. Ik mis haar echt.
Ze heeft het niet overleefd. De vlucht wel, maar ik zie ze nog. Ik was alleen met haar op straat, de rest sliep, opeens flitsten overal die messen. Ik wou haar nog beschermen, maar ik had gefaald. Chloe stierf voor mijn voeten, ze namen alles van haar mee, het enige wat ik nog kon redden was dat vestje.

Ik ga er naast liggen, 'Chloe, was je maar hier, eindelijk zijn we veilig'. Daarna begin ik te huilen.

-Jerrel-
Afbeelding
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Hotel Alkmene - Speltopic

Ik word door de arm van Ray naar binnen getrokken. Moet ik dit eigenlijk wel vertrouwen? Natuurlijk, het lijkt erop dat we veilig zijn hier. In al die tijd dat we over de wereld hebben getrokken, hebben we nog nooit een plek gevonden die zo veel vrede uitstraalt als deze. Maar toch... Het lijkt wel te mooi om waar te zijn. Door de vriendelijke receptioniste krijgen we een kamer aangewezen. Nummer 22. Het doet vermoeden dat het hotel groter is dan het in werkelijkheid is, aangezien de eerste "2" voor de tweede verdieping staat en de tweede voor het kamernummer.
"Jullie kunnen straks aanschuiven bij het avondeten." Zegt de receptioniste als ze de sleutels in de handen van Ray laat vallen.
Dan rijst er een spanning in mijn maag naar boven. Een andere spanning dan daarnet. Dit hotel gaat namelijk voor een grote verandering zorgen in onze levens. Misschien kunnen we hier wel voor altijd blijven!
"Kom, we gaan met de lift!" Dit keer trek ik Ray mee. Snel wurm ik me in de lift, om als eerste op het knopje te mogen drukken. Ray rolt met zijn ogen en geeft me dan een kus op mijn voorhoofd, waarna we hand in hand naar onze kamer toelopen.

Avalon Brown.
Luc

Re: Hotel Alkmene - Speltopic

Ik gaf Avalon de sleutel "doe jij maar open" zei ik, ik glimlachte. Avalon deed de deur open, we liepen een gezellige kamer binnen. "Ik denk dat dit een veilige plek is" zei ik, Avalon knikte, maar ik zag in haar ogen dat ze er onzeker over was, maar dat was ik ook. Dat kon ook bijna niet anders na alles wat we hebben meegemaakt. "Zullen we straks de anderen opzoeken en kijken wat er nog meer hier te zien is?" vroeg ik
"ja, gezellig" knikte ze
Ik ging op het bed zitten , en klopte op de plek naast me, Avalon kwam naast me zitten. Ik deed haar haar opzij en gaf haar een kus op haar wang.

Ray note
Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: Hotel Alkmene - Speltopic

Het eten. Natuurlijk, ik droog mijn tranen en loop naar het restaurant. Zal ik Chloe's vestje meenemen? ik wil het niet verliezen... ach, wat. Ik neem het gewoon mee.
Ik nam haar vestje mee, naar de eetzaal. Ik was alleen van ons groepje, ik ging aan een tafel zitten te wachten. Ik legde Chloe's vestje op de stoel naast me. Opeens liep er iemand op me af, 'is deze stoel bezet?' vroeg die gene. 'Ja' zei ik.
Die iemand was niet op zijn mondje gevallen, 'maar er zit toch niemand?' meteen gooide die vreemde Chloe's vestje op de grond en ging zitten. Ik pakte het vestje als een razende op. Voorzichtig hield ik het in mijn armen, die vreemde keek me raar aan. Ik keek terug, tranen sprongen in mijn ogen.
'Wat is er? het is maar een vestje!' zei die vreemde.

-Jerrel-
Afbeelding
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: Hotel Alkmene - Speltopic

Ik ben hier verdwaald, mijn vrouw is al doorgelopen, ik zit in het donker. Ik zei tegen Tamara dat ik moest plassen en zei doorlopen dat ik eraan kwam. Maar nu ben ik dus verdwaald, heel vervelend...


Ian
Gebruikersavatar
Luna
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
907
Lid geworden op:
do 19 mei 2011, 19:48

Re: Hotel Alkmene - Speltopic

Verbaasd keek ik naar de nieuwe gasten die het hotel binnenkwamen. Hoe hadden ze dit gevonden? Het lag midden in een bos. Alleen echte avonturiers konden hier komen. Nou ja, ik maakte mezelf er niet al te druk om. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd toch? Ik hoopte wel dat dat spreekwoord op zijn plaats was in dit geval. Ik wou ergens wel gaan kennismaken, maar ik was een beetje te timide daarvoor. Ik was meer een kijker, in plaats van een doener. Misschien was dat wel waarom ik nog altijd in dit hotel zat.

- Yin Wen -
Afbeelding
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: Hotel Alkmene - Speltopic

Vandaag toen we aan het rijden waren met de auto, op weg naar een plek waar we een tijdje konden verblijven kregen we auto pech. Ian wilde dat ik alvast een slaapplek zou gaan zoeken en hij zou iemand gaan zoeken die de auto kon maken. Nadat ik een tijdje had gelopen kwam ik een dorpje tegen en daar at ik even wat.
Dichtbij het dorpje was een groot bos. Ik ben een avonturier, altijd al geweest, dus ik ging meteen door het bos lopen. Na een hele tijd lopen kwam ik iets tegen wat op een hotel leek, meteen loop ik naar binnen naar de balie. Bij de balie staat een erg aardige vrouw waarbij ik kan inchecken. Ik regel een kamer voor Ian en voor mij en loop meteen naar de kamer toe.
Als ik in de kamer ben pak ik mijn mobieltje en stuur Ian een sms.
Hoi schatje, hoe gaat het met je en waar ben je nu? Ik zit nu in het hotel in de bossen bij een dorpje. Als je me belt leg ik je precies uit waar het hotel is. Tot snel, xxx
Als ik het smsje hebt verstuurd doe ik een joggingbroek aan en een gemakkelijk shirt. Eigenlijk wilde ik nog even hard lopen maar ik ben zo moe dat ik maar op bed ga liggen en ga slapen.

~ Tamara Walker ~
Gebruikersavatar
Nona
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
928
Lid geworden op:
ma 20 sep 2010, 12:02

Re: Hotel Alkmene - Speltopic

"Lorna, dit is te mooi om waard te zijn" zei ik terwijl Lorna de badkamer inliep om het te bekijken.
"We moeten het maar vertrouwen, Dyl" zei ze en liep terug naar mij. Ze raakte met haar vingers mijn wang aan, terwijl ik haar in mijn armen nam.
"Als we het maar samen blijven is het oke" zei Lorna en gaf me een kus.
"Afgelopen jaren zijn zwaar geweest Lorn, maar ik heb het gevoel dat we hier wel veilig zijn voor een tijdje."
Ik liet Lorna los en wreef over mijn rug. Het denken aan de afgelopen jaren maakte me niet echt blij. Het plan was geweest mijn ouders te zoeken, zonder succes. Er was niets over van Finland... Laat staan van mijn woonplaats en mijn huis.
"Stop met piekeren, Dyl" Lorna deed de gordijnen open.

-Dylan Makela, oudleering.
Afbeelding
DIRECTIONER.
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Hotel Alkmene - Speltopic

Ik gaf Ray een stevige zoen op zijn mond. "Ik hou van je," zeg ik.
"Ik ook van jou lieverd," zegt hij terug en zoent me terug.
We worden onderbroken door het gerommel van mijn maag.
"Zullen we maar gaan eten?" stel ik voor met een grote grijns op mijn gezicht. Hij knikt.
Samen lopen we naar het restaurant. Het heeft een sjieke uitstraling, een beetje hoe ik me het interieur in de huizen van mijn oma's, die ik nooit heb gekend, voorstelde.
"Daar zit Jerrel!" Ik wijs naar een van mijn oude vrienden. "Zullen we aanschuiven?"
Ray heeft al een stoel gepakt om Ray gezelschap te houden.
Het valt me nu pas op dat Jerrel het niet gemakkelijk heeft. Hij zit met een andere hotelgast te kibbelen om... wat is het? Een damesvestje? Ik knijp mijn ogen tot spleetjes om het beter te bekijken. Ja, een damesvestje. Een paarse met kant aan de mouwen en kleine knoopjes die glimmen in het doffe licht van de lampen. Een vestje dat ik zelfs niet aan zou nemen als ik het van Ray zou krijgen.
"Hé, laat dat!" Mijn kreet lijkt het hele restaurant wakker te schudden.

Avalon Brown.
Gebruikersavatar
pipapanda13
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4729
Lid geworden op:
di 21 dec 2010, 13:57

Re: Hotel Alkmene - Speltopic

Neuriënd liep ik het hotel binnen, met een tas vol ingrediënten. Ik was net terug gekomen van het dorp, wat redelijk ver weg lag.
''Goedenavond,'' zei ik en knikte vriendelijk naar Maddison die achter de balie een boek zat te lezen. Ze keek op en knikte vlug terug, om vervolgens weer verder te lezen. Ik zuchtte en ging met de trap naar boven, om de boodschappen op mijn kamer te dumpen. Met een glimlach op mijn gezicht pakte ik de boodschappen uit en zette ze in mijn eigen keuken. Daarna ging ik naar beneden om in het restaurant wat te drinken. Ik ging zitten en keek naar een groepje nieuwe gasten. Toen ik mijn glas op had vertrok ik weer naar boven om te slapen.

Emine Yalar
Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: Hotel Alkmene - Speltopic

Ik was weg gevlucht. Ik had geen zin meer om verder te eten. Avalon kwam nog wel te hulp, maar ik had al geen zin meer. Ik rende terug naar mijn kamer. Nu pas vroeg ik me af, of ze eigenlijk wel wisten wat er met Chloe gebeurt was. Nu pas.
Rustig had ik geslapen, Chloe's vestje nog steeds naast me. Langzaamaan, werd ik wakker. Ik begon op te staan, ik borg Chloe's vestje op in de kast en vertrok naar het restaurant. Er is vast wel een ontbijt.

Mensen zitten om me heen te eten, het hotel was eigenlijk nog best druk. Eigenlijk weet ik het allemaal niet meer. Opeens hoorde ik iemand wat zeggen: 'he, jou heb ik hier nog niet gezien. Wie ben jij?'
zonder te kijken mompelde ik: 'Jerrel'

-Jerrel-
Afbeelding
caesar11111
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5889
Lid geworden op:
vr 18 dec 2009, 20:13

Re: Hotel Alkmene - Speltopic

"Dat meen je niet, vorige keer was het maar half de prijs!" mijn stem gaat van verontwaardiging de hoogte in.
"Tja, hebben we een deal of niet?" de in kap gehulde man duwt zijn hoed wat rechter op zijn hoofd, mondhoek gekrult in een valse grijns. zijn gelaat gaat schuil achter een donkere schaduw. Geïrriteerd haal ik mijn portefeuille boven en tel driehonderd dollar neer. "Ik hoop dat dat het waard is." bries ik woest en steek mijn hand uit. De man neemt het geld, kijkt schichtig om zich heen en haalt een plastic zak uit zijn zwarte mantel. "Fijn zaken met je te doen". "Jaja, zal wel" brom ik. ik kijk in de zak en snuif, de aromatische geur van wiet dringt in mijn neusgaten. "Tot de volg.." mompel ik maar wanneer ik opkijk is de man verdwenen. Freak. In een pesthumeur sjok ik terug naar het hotel.

Henry
Gebruikersavatar
ChanCake
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1082
Lid geworden op:
ma 08 aug 2011, 20:38

Re: Hotel Alkmene - Speltopic

Langzaam rek ik me uit als ik besluit beneden maar even een kijkje te gaan nemen na het hangen op mijn bed. Madison had me opgedragen het vuil naar buiten te brengen en de bloemen bij de deur water te geven, maar dat kan ze toch ook zelf? Als ik de trap afloop, hoor ik allemaal lawaai en een gaap verlaat mijn mond. De gasten zijn té luid vandaag. Eenmaal beneden aangekomen staar ik de eetzaal in en mijn mond valt open. Stilletjes schuifel ik naar de balie waar Madison staat; "Wie zijn al die mensen?! en belangrijker.. Wie is dat meisje?" doelend op Avalon.

- Quinten Sapphire
Afbeelding
Gebruikersavatar
Zinooo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2338
Lid geworden op:
za 05 feb 2011, 14:58

Re: Hotel Alkmene - Speltopic

''Jerrel...'' Hij bleef maar voor zich uit kijken.
''Ik wilde even mijn excuses aanbieden voor laatst... Ik wist niet dat je zo zou reageren... Gaat het allemaal wel?'' De jongen keek op en zodra hij me herkende veranderde zijn blik: hij keek boos en vijandig.
''Ik ben trouwens Bas.'' Met een gemaakte glimlach stak ik mijn hand uit naar Jerrel.

- Bas Molenaar
Afbeelding
Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: Hotel Alkmene - Speltopic

Bas heet hij. En hij was ook die gast van gister. Ik kijk hem boos en vijandig aan. 'jij, weet niet wat ik meegemaakt heb. Jij weet niet wat wij meegemaakt hebben'
Hij keek mij vragend aan, hij zei niks. Maar ik wist dat hij zou zeggen, dat ik het moest vertellen enzo en al dat gelul. Hoe vaak ik dat toen op Kingston High, al heb moeten aanhoren. 'altijd zo nieuwsgierig?' zei ik.
Bas was geschokt duidelijk geschokt. 'nee,nee, echt sorry. Sorry.'
Ik haalde mijn schouders op, eindelijk nam ik de hand aan, die hij overigens al een hele tijd naar me uitgestrekt. Ik nam hem aan en schudde hem, nog steeds vijandig knijp ik in zijn hand.
Ik laat de hand los, duidelijk geschokt kijkt Bas mee aan. Ik draai me om en loop weg, opzoek naar Avalon.

-Jerrel-
Afbeelding
Gebruikersavatar
Luna
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
907
Lid geworden op:
do 19 mei 2011, 19:48

Re: Hotel Alkmene - Speltopic

Ik maakte me al niet meer zo druk om de gasten, hoewel ze wel wat luidruchtiger waren. Maar dat rumoer was in ieder geval wel wat - geloof het of niet - rustgevend. Die constante stilte waaraan we gewend waren voordat deze vreemdelingen aankwamen was pijnlijk. Het deed me denken aan de verschrikkelijke toestanden waarin andere mensen leefden, en wat ik zoal gezien had op mijn reis. Ik staarde wat voor me uit, in gedachten verzonken. Tot iemand die naast me kwam zitten me liet schrikken.

- Yin Wen -
Afbeelding
Luc

Re: Hotel Alkmene - Speltopic

Avalon en ik liepen rond in het hotel, "Ik vind het mooi hier" zei avalon, "ik ook" zei ik glimlachend en gaf haar een kus. Ik merkte aan mensen dat wij de nieuwe waren, de meeste keken ons maar raar aan. Ik pakte avalons hand en we gingen met de lift naar de eerste verdieping.

Ray note

Weergave- en sorteeropties

Gesloten