Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

101 berichten • Pagina 4 van 6

Gebruikersavatar
ChanCake
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1082
Lid geworden op:
ma 08 aug 2011, 20:38

Re: Hotel Alkmene - Vragentopic

één ding. XD Er zat niks achterliggends achter het hotel slopen. Het ging om mijn deur die ingetrapt werd. XD Meer zo van: Doe normaal. XD

v LOL. Ik kan wel iemand gebruiken. Iedereen keert zich tegen me. XD

Laatst gewijzigd door ChanCake op za 05 mei 2012, 22:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Hotel Alkmene - Vragentopic

Oke, crap, ik moet nu dus even inkomen.. Maar als iemand mijn gesprekspartner wil worden; graag.. :3
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Hotel Alkmene - Vragentopic

willen jullie er nog even aan denken om te stemmen? ik heb maar 3 stemmen binnen! jullie kunnen nog stemmen tot morgen 10.00 uur!
iedereen mag stemmen, behalve de moordenaars. dat zijn dus de hotelgasten, de koppelaar, de hotelmanager, de kok en de wachter!


wie niet stemt, stemt automatisch op zichzelf.
Luc

Re: Hotel Alkmene - Vragentopic

Wat als alle moordenaars nou weg worden gestemt ? Zijn er dan alleen nog maar stemrondes?

Mischien moet Madison zich met het lijk bemoeien? ;P
V

Laatst gewijzigd door Luc op zo 06 mei 2012, 18:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Hotel Alkmene - Vragentopic

^
Waarschijnlijk is het spel dan over, de stemrondes zijn alleen nog om te proberen om een moordenaar te stemmen, iig, ik denk dat het zo is, omdat het meestal zo gaat (:

Gelijk weer een moordenaar, gaat goed zo, haha ;P

Met wie mag ik me gaan bemoeien? Of gaat iemand zich met mij bemoeien? Weet anders niet echt wat ik posten moet ;o
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Hotel Alkmene - Vragentopic

Ik las precies over dat stukje heen -.-
Wie ontdekt nu Madison met het lijk? ;P

Ik zal trouwens zo in deze post de foto van Madison posten, ik vind dat ze best schattig is geworden ;o.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: Hotel Alkmene - Vragentopic

Voor de duidelijkheid, bij de beschrijving van Emine staat:
Emine Yalar (pipapanda13) (weggestemd, Moordenaar)
Emine komt oorspronkelijk uit Turkije. Ze is erg vriendelijk tegen iedereen en kan het lekkerste gebak bakken. Af en toe wordt ze door de chefkok van het hotel om een dessert te bakken voor een verjaardagsfeest. Madison heeft dan ook voor een privékeukentje gezorgd in haar hotelkamer. Inmiddels is deze kamer een vaste ontmoetingsplek geworden voor de gasten die wel van een zoete lekkernij houden.


Emine was dus niet de kok, en ook niet gestorven in de keuken. Maar in haar eigen privekeukentje. Zo zie ik het althans, en lijkt mij het meest logisch. Hikari, kan het misschien anders bedoelt hebben, maar zo zie ik het.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Hotel Alkmene - Vragentopic

Ik kan de foto nu ook zo posten, want ik pp niet meer anders, iig.
Meet Madison :D

Afbeelding
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Gesloten