Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

101 berichten • Pagina 5 van 6

Gebruikersavatar
ChanCake
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1082
Lid geworden op:
ma 08 aug 2011, 20:38

Re: Hotel Alkmene - Vragentopic

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet wat ik moet schrijven.

Het verhaal begon spannend en opwindend, nu is het dood en er gebeurt niks.
Erop in werken heeft geen zin, omdat het al gauw weer in hetzelfde verandert en vaak worden sommige spelers genegeerd in hun handelingen of de dingen die beschreven worden is helemaal niet hoe hun karakter in elkaar steekt. (doelend op de korte bio's over de mensen.)

Ik ben net als Dave een beetje inspiratieloos, omdat het allemaal niet zo mooi in elkaar steekt en het is al veel van hetzelfde inplaats van dat er plotselinge handelingen onderling worden gedaan.

Jerrel is altijd bezig met Chloe (Ik snap dat hij ermee zit, maar het is nooit iets anders.)
Madison is juist een persoon die van alles regelt, maar Simmielove beschrijft haar als iemand die de kantjes ervan loopt en niks onderneemt.
Ray is alleen maar bezig met Avalon en groeit juist dichter naar haar toe, terwijl er in de beschrijvingen staan dat het juist niet zo soepel loopt tussen hen?
Dylan heeft nog niet eens gepost.

en andere karakters die juist heel interessant in het verhaal kunnen zijn die doen er juist niks mee en sluiten zich af van het verhaal. :P

Ik vind het een moeilijk iets om leven in de brouwerij te brengen, als dingen een herhaling worden en het uiteindelijk weer uitloopt op helemaal geen verhaal.

Ik roleplay best veel online en vind het dan jammer dat zo'n verhaal als deze zo.. verlaten oogt en oninteressant.

Dit wou ik even kwijt. :)


- Oh, en overigens vind ik de dood van Henry apart. Hij stond in het washok en er word beschreven dat hij het ding aan de praat kreeg enzo. Ik had een paar posts daarvoor Henry al geholpen als Quinten en hem meegevraagd naar mijn kamer om te gamen. :P Het is een beetje vreemd dat ik zomaar ineens er niet meer ben, zijn wasmachine niet aanstaat en hij "vermoord" word.
Afbeelding
Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: Hotel Alkmene - Vragentopic

@ Chan, ik moet wel de hele tijd richting Chloe gaan, omdat verder niemand anders iets post. En zo, kan ik tenminste nog een beetje posten... in de hoop dat op een of andere manier er toch weer leven in kan komen. En, als niemand Jerrel ervan af helpt, dan blijft hij de hele tijd weer richting Chloe gaan, dat doe ik om het realistischer te laten zijn... zo zie ik het althans.

Overigens, als er niks gebeurt, raak zelf ik ideeen kwijt... dus mensen: post!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Hotel Alkmene - Vragentopic

@Chan
Ik schrijf er juist niet over omdat ik dan weet dat uiteindelijk mijn post met lezen dan worden overgeslagen.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
ChanCake
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1082
Lid geworden op:
ma 08 aug 2011, 20:38

Re: Hotel Alkmene - Vragentopic

Oké, er komt hier nu dus een hele discussie. Dus, Ik wil wat kwijt:

1. Er word niet meer gepost in het speltopic, waardoor er totaal geen verhaallijn inzit. Uiteraard post ik zelf ook niet, maar daar heb ik een reden voor en dat is puur omdat ik het een slecht vooruitlopende roleplay vind met weinig spanning. Ik kan best begrijpen dat Dave. ermee wilt kappen, aangezien het totaal niet is wat het hoorde te zijn. Toen je je kon inschrijven voor het spel, waren er duidelijke regels aan het posten, zoals; actief zijn. Hier word door Hikari zelf totaal niet op ingegaan, terwijl zijzelf de regels heeft opgesteld. De regels zijn dus een onsamenhangend zooitje.

2. Dit is meer een reactie op Simmielove: Je schrijft er niet over, omdat je "weet" dat er niet op gereageerd word? Volgens mij heb ik nergens gezien dat het geprobeerd is. Misschien is de reden wel dat sommige geen reactie krijgen op hun post JUIST omdat ze zich niet inleven in hun rol en daardoor heel je karakter ontkracht word.

3. Zoals ik al zei, Hikaru-Desu is de spelleidster. Zij is verantwoordelijk voor eventuele fouten in het spel en ook het op gang houden van de interesse van de spelers. Ook is zij degene die de regels duidelijk zou moeten hanteren naar ons toe, toch is zij nergens te bekennen. Niet in het verhaal, en zelfs niet hier in het vragentopic.

4. Als ik een suggestie mag geven en daar kunnen mensen het mee eens zijn of niet, dat maakt niet uit: Begin opnieuw. Maak het spannend en houd het levendig. Post niet alleen je alledaagse dingen als uitrekken op het bed of een drankje drinken en vertellen dat het "hotel" saai is. Het word saai, omdat het saai verteld word. Laat iets bizars gebeuren, of start een ruzie midden in de eetzaal waar mensen zich mee kunnen bemoeien! Een roleplay is bedoeld voor spanning en zou juist onvoorspelbaar moeten zijn. Gebruik je fantasie.

Daaarmee ben ik klaar met me "rant".
Afbeelding
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Hotel Alkmene - Vragentopic

Jongens, ik begrijp dat er van allerlei gedoe is over de weinige reacties, mensen die niet reageren en waarom ze wel niet reageren. Ik snap dat jullie het vervelend vinden.

Ik stel voor dat we hier geen discussie gaan voeren. Ik heb Hikari al een PM gestuurd en we wachten af tot zij actie onderneemt. In de tussentijd gaan wij hier geen discussie voeren en post je hooguit weer in het speltopic. Mocht hier wel een discussie ontstaan dan moet ik het besluit nemen het topic te sluiten tot Hikari er weer is. Oftewel: laten we geen discussie voeren want dan komen we nergens. ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
FranSor
Beheerder Beheerder
Berichten:
8891
Lid geworden op:
do 09 jul 2009, 19:48

Re: Hotel Alkmene - Vragentopic

Jongens, ik heb Hikari gesproken en we hebben besloten dat we het spel gaan sluiten, ze heeft jammer genoeg ook geen tijd om een mooi einde te maken aan het spel.

De topics worden morgen gesloten, dus als je nog een eind wil schrijven dan mag dat.
Afbeelding
Gebruikersavatar
ChanCake
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1082
Lid geworden op:
ma 08 aug 2011, 20:38

Re: Hotel Alkmene - Vragentopic

Beetje vreemd.
En zonde van de mensen die wel heel erg graag mee wilden doen.
Ik hoop ook dat de volgende die een spel start in ieder geval wel eerst checkt of die wel TIJD heeft om te organiseren. :/

Mja. Ik ga geen einde typen, heeft vrij weinig zin.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Hotel Alkmene - Vragentopic

Het spijt me oprecht dat ik jullie zo teleurgesteld heb, maar jullie moeten begrijpen dat ik dit niet zomaar heb gedaan en het ook wel moeilijk vond om te doen. Dingen lopen nou eenmaal anders dan gepland, en het enige wat je dan kunt doen is het accepteren en er het beste van proberen te maken. Ik heb erg mijn best gedaan, maar dat laatste is dus niet goed gelukt. Jammer, maar so be it. Er komt weer een nieuw forumspel, dus nieuwe kansen. Ik wil jullie allemaal bedanken voor het spelen en ik wens jullie dan ook veel plezier in het volgende spel.

Weergave- en sorteeropties

Gesloten