Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

101 berichten • Pagina 2 van 6

Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Hotel Alkmene - Vragentopic

fijn dat jullie tevreden zijn met de kamers. ;) heeft er iemand trouwens het gebouw van de uitwisseling gedownload? Ik ben namelijk benieuwd of die goed werkt, aangezien ik op het plaatje zag dat de meubels er niet instaan en er nog allemaal andere dingen ontbreken! dus als jullie hier nog feedback op hebben zou ik er erg blij mee zijn. ;)

het interieur is bij alle kamers hetzelfde, alleen verschillen de afmetingen. zo is de kamer van Gemma extra groot (ja, diva he. :P) en bevat de kamer van Emine een klein keukentje. ik zal nog wel wat pics van het interieur maken, maar dan beperk ik me bij de kamers tot 1 kamer, aangezien ze niet zo veel verschille. :P van de rest zal ik wel wat uitgebreidere foto's maken.
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: Hotel Alkmene - Vragentopic

Ik heb hem niet gedownload, ik heb de accesiorepakketten die je nodig hebt niet (ik heb geen een ap XD) en ik heb wereldavonturen niet.
Ik ben ook heel tevreden met de kamer, lekker groot :D. En het is ook leuk dat je zo'n plattegrondje van het hotel hebt, zo gaat niet iedereen de kamer anders beschrijven en het geeft misschien inspiratie met posten :)
Gebruikersavatar
Anna
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3793
Lid geworden op:
do 01 okt 2009, 16:50

Re: Hotel Alkmene - Vragentopic

Wauw, mooi hotel! Lorna heeft er ook weer zin in! :)

Edit:
Ik heb Lorna en Dylan (op verzoek van Nona) weer nagemaakt en moet nu alleen nog even het hotel downloaden. :)

Laatst gewijzigd door Anna op za 28 apr 2012, 17:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
ChanCake
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1082
Lid geworden op:
ma 08 aug 2011, 20:38

Re: Hotel Alkmene - Vragentopic

Ik heb een vraag. Krijgen de kinderen die geboren worden ook rollen later en worden daar dan ook weer mensen voor gevraagd?

edit:
-Bas Molenaar
-Marcel Klomp
-Quinten Sapphire (Het liefst die :D)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Hotel Alkmene - Vragentopic

Ik baal er zo van dat ik op vakantie ben als het begint, heb ik zeker super veel bij te lezen, haha. Ik ga van het weekend mijn simmetje maken :)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Hotel Alkmene - Vragentopic

Het spel gaat morgen van start. van 12 tot half 2 ben ik weg en daarna zal ik de boel starten. tot die tijd kan er nog opgegeven worden voor de rol van marcel en voor de wachtlijst.

ik zal overigens de foto's zo snel mogelijk erbij zetten, waarschijnlijk wordt dat morgenochtend.

sorry dat ik trouwens van het weekend zo weinig online was. ik zal er vanaf morgen weer helemaal aanwezig zijn. ;)
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Hotel Alkmene - Vragentopic

In de eerste post staat nu welke dubbelrollen er allemaal zijn. Ik ben nu bezig met het verdelen dus jullie zullen straks een berichtje van mij in jullie postvak ontvangen met de dubbelrol die je hebt. Hierna zal het speltopic geopend worden. :)
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: Hotel Alkmene - Vragentopic

Afbeelding

Dit is Ian Walker.

P.s. waarschijnlijk is mijn eerste post pas zondag dus loungefan (jij bent toch mijn vrouw/vriendin in het hotel?) Zeg maar iets dat de auto lek was en ik later kom ofoiets dergelijks...
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Hotel Alkmene - Vragentopic

deetui, je plaatje is te groot. De maximale hoogte is namelijk 500 pixels. Zo wordt de beginpost minder uitgerekt. ;) Zou je het plaatje dus willen bijknippen/verkleinen? :) Dan zet ik m erbij.

de dubbelrollen zijn trouwens verstuurd, dus ik zal het speltopic openen. :)

overigens zou ik nog informatie plaatsen over het dorp dat op een loopafstand van 3 kwartier van het hotel af staat. helaas is het me niet gelukt om dit nog na te bouwen en screens te maken, ik zal dit zo spoedig mogelijk doen. Hetzelfde geldt voor de screens van het interieur van het hotel.

Ik ben overigens blij dat het hotel gewoon goed bij jullie werkt. :)
Gebruikersavatar
Loungefan
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2083
Lid geworden op:
wo 19 okt 2011, 17:18

Re: Hotel Alkmene - Vragentopic

@ Deetui
Kan jij anders eerst wat posten, dan post ik daarna wel wat want ik denk dat het anders een beetje vreemd verhaal wordt. Want ik weet niet hoe ik posten dat ik er wel ben maar jij niet.
@ Hikari-Desu
Zijn alleen de mensen die op Kinston High hebben gezeten er nog niet of moet iedereen nog naar het hotel gaan?

Weergave- en sorteeropties

Gesloten